- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
- Konu Yazar
- #2,061
Tebrikler Pro :mrgreen:
Eyvallah Abi :cherry: :mrgreen:
Maaşallah bülbül gibi şakıyon....Toplantılarda hiç konuşmuyon...Dut yemiş bülbül oluyon...:queen: :queen:
Toplantılar pazarmı oldu?....Artık pazarcıyız mı?....:bounce:
Yok abi kesin değil. Yani pazar olacak muhtemelen ancak her hafta olmayacak.
Son düzenleme: