peki sende b ehliyeti varmıydı..slmarkadaslar .bende ehliyetimi mesrutiyet caddesindeki ÖZLER sürücü kursundan aldım.ben motor kullanmasını bıldım ıcın bana ayrıyetten bizey ögretmediler sadece işten kaçmak icin kursa gittim :cherry:
motor kullanmasını bildim içinde fazla ücret almadılar toplam 350 ytl yi gecmedi. orayı tavsiye ederim.hemde ankdaki sayılı kurslardanmış duyduguma göre.ilginize sunarım.kendınıze iyi bakın byyyyyyyyyy:rendeer:
hatta kurs müdürü cankayada motoru bana emanet etti aksama kadar cankayanın altını üstüne getırdım :cherry:
arabasıylada benı kızılaya kadar bıraktı
unuttum sölemeyi eğer motosiklet kullanmayı biliyorsanız oraya gidin yoksa gitmeyin![]()
2 sinin fiyatı farklı oluyo ya
ben mesela motoarttan 320 ytl ye aldım bütün sağlık raporu falan
bu arada bizde ankaradayız gezilere de katılmayı düşünüyoruz tabe buzulcahamam olmadığı sürece