[Ankara - MT]

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cıkmaz ayın carsambasına :p
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Ankarali motorcu arkadaslarim bu hafta bosmu duruyoruz pazar gunu bi yerlere gitme ihtimalimiz varmi ?
sevgili Pro ilgilerine sunarim...
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
pazar günü gezi olcaksa önce egmir ve ordan bayındır barajına gidilir.nasıl fikir? saygılar...
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
bana uyar ama hava soguk oldugundan bazi arkadaslar yan cizebilir daha yakin bi yer varmi aklinda ? bu arada hava pazar gunu 7 derece...
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öfff 7 derece uzzun yol hiç çekilmez kısa yolda zevkli olmazzzz
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
bana kalırsa önce egmir sonra yaylabag köyyü gezilir ordan tekrar gölbası ve ordanda incek orda bir gözleme nasıl uyarmı?
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
36
Merhaba Sevgili Arkadaşlarım,
Havanın oldukça soğuduğunu düşünürsek,bence pazar günü 10:30 gibi buluşalım ve orada çok uzak olmayan ve bir iki etaptan oluşan bir tur proğramı yapıp dolaşalım derim..
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
arkadaşlar ben kktcmt den okay 2gün boyuncaşehrinizde misafirin biorganizasyon varmı
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
keşke olsa ama bizim burası kktc ye göre biraz soğuk :) yinede hoşgeldin
 
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
134
walla helal olsun hepinize

bu havada cıkıp dolasabiliosunuz ya motorla

buyuk basarı:silent:

aman arkadaslar dikkat edin kendinize

üşütüpte hasta olmayın

sonra I'am mt de kiminle konusacak:wiinkk:
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Ankara MT yardıma yetişin :)
Bikaç haftadır yoğunluk nedeniyle buralarda değilim, kusuruma bakılmasın. Haftaya CBF peşine düşmek istiyorum, sanırım bi Honda EFE var Ankara'da. Ne yapmalı, ne etmeli, kiminle görüşmeli, kaç paraya almalı, akıl versin birileri mümkünse :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben ankarada değilim yaa.olsaydım mutlaka gelirdim.trabzondayım ..... size iyi yolculuklar kendinize dikat edin byyyyyyy :rendeer:
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
561
ben birazdan yolcuyum ne yazıkki yarınki geziye katılamayacağım

St_erdoğan efe pazar günleride açık diye biliyorum ayrıca test motosikletide var siyeh bir cbf 150'ydi sanırım yani hem pazarlık hem deneme şansın olabilir.
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Yok bu pazar biseyler heralde ???
ben saat 17:40 dan 18:50 arasi biraz ciktim dolastim ciddi soguk vardi ama yinede pazar ufak bi geziye hayir demem...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
~scorp abiiiiiiii
nörüyooon eymin?(iyi misin) :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst