Slm ArkadaŞlar Bende Araniza Katilabİlİrmİyİm
Sali Toplantilari Nedİr Abİ Haberİmİz Olursa Bİzde Gelİrİz
Ben de gelemedim (fark ettiniz galiba). Tenis kursundan acele ile çıktım toplantıya yetişiyim diye. Yolda benzin almaya girdim. Bi baktım cüzdan yok. Benzine bakıyorum rezerv bitmek üzere. Bu arada cüzdan ve telefonu nerede unuttum hiç bir fikrim yok. Bilkent çıkışındaki Shell'deydim. Toplantıya gelmektense Bilkent'e çıktım kız arkadaşımdan para almaya ama o da evde yoktu. Telefon olmadığı için nerede olduğunu da öğrenedim. Ben de gittim bir yerlere otrudum o gelene kadar. Sonunda saat 9 gibi geldi. Sonuç: toplantıya gelemedim ve haber veremedim. Sonra görüşürüz.
Serdar geçmiş olsun ya, bulundu mu cüzdan telefon?