[Ankara - MT]

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Arkadaşlar gelemedim....Kusura bakmayın.....Motoru satacağım adam yan çizdi...

Pro can...Go kart 10 dakikası 10 lira...8 kişiden fazla olursa yarım saati 25 ytl...
Yarışmak serbest...
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Zaten salı toplantılarını bahara kadar erteleme fikri dolanıyor ortalıkta bakacağız :p
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
129
Ben de gelemedim (fark ettiniz galiba). Tenis kursundan acele ile çıktım toplantıya yetişiyim diye. Yolda benzin almaya girdim. Bi baktım cüzdan yok. Benzine bakıyorum rezerv bitmek üzere. Bu arada cüzdan ve telefonu nerede unuttum hiç bir fikrim yok. Bilkent çıkışındaki Shell'deydim. Toplantıya gelmektense Bilkent'e çıktım kız arkadaşımdan para almaya ama o da evde yoktu. Telefon olmadığı için nerede olduğunu da öğrenedim. Ben de gittim bir yerlere otrudum o gelene kadar. Sonunda saat 9 gibi geldi. Sonuç: toplantıya gelemedim ve haber veremedim. Sonra görüşürüz.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Ben arayıp durdum seni, telefon çalıyordu. Yani çalınmış olamaz sanırım, açıktı çünkü. Geçmiş olsun ayrıca :pale:
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
8
geçmiş olsun topatapan,üzüldümmm,umarım bulmussundur, ayrıca , emre de kredı kartını kaybetmıstı, nolduu acaba, umarım bulmussunuzdur...hı ayrıcaaaa ben ömer,siyah r1 yamaha şoförü, hatırlatıyımmm dedımm...ayrıca haftasonu ıncek gezısı ve arkasından emre ıle polatlı gazlamamızz cok guzeldıı, herkese tesekkurlerr...daha sonrakı bulusmalarda gorusmek usere, kendınıze ıyı bakın...
 
Katılım
5 Ara 2006
Mesajlar
35
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Slm ArkadaŞlar Bende Araniza Katilabİlİrmİyİm
Sali Toplantilari Nedİr Abİ Haberİmİz Olursa Bİzde Gelİrİz
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Slm ArkadaŞlar Bende Araniza Katilabİlİrmİyİm
Sali Toplantilari Nedİr Abİ Haberİmİz Olursa Bİzde Gelİrİz

İmzamdaki MT ANKARA INDEX'e tıklarsanız, Ankara'da yapacağımız ve yaptığımız tüm organizasyonlardan haberiniz olur :)

@ofgunal; biz senden memnun kalmadık valla, hep arkada kaldın, grubu yavaşlattın falan yani bilemicem :p

Şaka bir yana, hoş geldin aramıza. :cat:
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
129
Arkadaşlar cüzdan ve telefonu bölümde unutmuşum. Bu sabah gidince odamda buldum. İyi dilekler için teşekkürler. Bu haftasonu nerdeyiz?:queen:
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
Hafta sonu çalışıyorum :(

Ben yokum sizde gitmeyin ÜŞÜRSÜNÜZ :queen:

dopadan Cüzdanı bulmussun hadi iyisin :D

Broo Yaşar usta yolunda donucaktık ki Uludağı düşünmek bile istemem :D


Ayrıca: Mail grubu güzel hoşda burayada yazmak gerekiyor bazı arkadaslarımız asıl kaynağı kacırıyorlar :)
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Serdar geçmiş olsun ya, bulundu mu cüzdan telefon?

Ben de gelemedim (fark ettiniz galiba). Tenis kursundan acele ile çıktım toplantıya yetişiyim diye. Yolda benzin almaya girdim. Bi baktım cüzdan yok. Benzine bakıyorum rezerv bitmek üzere. Bu arada cüzdan ve telefonu nerede unuttum hiç bir fikrim yok. Bilkent çıkışındaki Shell'deydim. Toplantıya gelmektense Bilkent'e çıktım kız arkadaşımdan para almaya ama o da evde yoktu. Telefon olmadığı için nerede olduğunu da öğrenedim. Ben de gittim bir yerlere otrudum o gelene kadar. Sonunda saat 9 gibi geldi. Sonuç: toplantıya gelemedim ve haber veremedim. Sonra görüşürüz.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
401
bi arada toplantıyı gölge veya baraka rock da yapın katılayım aranıza...
 
Katılım
5 Ara 2006
Mesajlar
35
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar pazar günü hava 10 derece olcakmış buluşalımmı şöle 10 11 gibi
 
Katılım
5 Ara 2006
Mesajlar
35
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
puhahahahahahahaü
abi palandöken yapalım
şaka bi yana hakkaten yapcazmı pazara bişi
ben bugün bi odtüye gittim bacaklar dondu ama içlik giysem hallederim herhalde
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst