[Ankara - MT]

Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
slmarkadaslar .bende ehliyetimi mesrutiyet caddesindeki ÖZLER sürücü kursundan aldım.ben motor kullanmasını bıldım ıcın bana ayrıyetten bizey ögretmediler sadece işten kaçmak icin kursa gittim :cherry:
motor kullanmasını bildim içinde fazla ücret almadılar toplam 350 ytl yi gecmedi. orayı tavsiye ederim.hemde ankdaki sayılı kurslardanmış duyduguma göre.ilginize sunarım.kendınıze iyi bakın byyyyyyyyyy:rendeer:

hatta kurs müdürü cankayada motoru bana emanet etti aksama kadar cankayanın altını üstüne getırdım :cherry:
arabasıylada benı kızılaya kadar bıraktı

unuttum sölemeyi eğer motosiklet kullanmayı biliyorsanız oraya gidin yoksa gitmeyin :)
peki sende b ehliyeti varmıydı..
2 sinin fiyatı farklı oluyo ya
ben mesela motoarttan 320 ytl ye aldım bütün sağlık raporu falan

bu arada bizde ankaradayız gezilere de katılmayı düşünüyoruz tabe buzulcahamam olmadığı sürece :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hosgeldın abıcım.bende zaten 1 ay oldu buraya takılalı önceden beceremıyodum nasıl olugunu :pr:
abıcım ben motor hastasıyım öyle b ile falan işim olmaz direk a2 aldım :cat:

eeeeeeee nerde bu ankaralılarrrrrrr
bende bı yozgat mt yapıyım bariiii:p
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
10
selam arkadaslar,yeni sayılırım sitede bu tarz gezilerden haberim olmuyordu.artık yanlız gezmem iyi oldu burayı bulmam.görüşmek üzere bi soru tuning tarzımı kullanıyorsunuz gezi programı acısından sölüyorum ben gsx-r 600suzuki kullanıyorum her yola girmiyorda o yuzden..
 
Katılım
28 Ara 2006
Mesajlar
258
Merhaba ankaralı arkadaslar bayram tatilinde motocross pistine gitmeyi düşünüyoruz gelmeyi düşünürseniz tarih kararlastıralım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bayramda gezi güzel fikir.hemde muhtesem :rendeer:
pro abiii gezi isteriz geziiiiii :cherry:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Eveeet. Herkes ev adresini yazsın, bayramda birbirimize gidip bayramlaşacağız :mrgreen:

ben motoru sattım bundan sonra gezilere tam biletle katılcam :p
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hava sıcaklığı 10 derece civarı olmazsa gelme taraftarı değilim :) gezecek arkadaşlara keyifler ,

değerli modumuz proya yaya hayatında başarılar dileriz :)
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
R3N agbi sen son gezide sanrim cidden usumussun =)

olabilecek bu tarz bi gezide bende aranızda olamam cunku ayin 5 ine kdr istanbuldayim...
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Aaa GÖ.AY gelmiş :)

Kask mont vs. bak orda. Ucuzdur orası buraya göre. Git Sirkeci'ye ya da Kızıltoprak'a :)
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
10 civarı dedikse 5 dereceye kadar yolu var :queen: altını düşünmek lazım
 
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
159
herese iyi bayramlar mutlu yıllar ankardayım ama döneceğim için motoru tarsusta bıraktın tanışma imkanımız olacakmı bayram gezisi falan yapıyormuyoz
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Sayın MT-Ankara üyeleri ve mod dostum prometheus ;

MT-Eskişehir ve Şahsım adına , Mubarek Kurban Bayramınızı En İçten Dileklerimle Kutlar ; Hayırlara Vesile Olmasını Dilerim...
Ayrıca yeni yılda sağlık,başarı ve mutluluklar diliyorum. Mutlu Yıllar!

Volkan AKAN (viper_1)

*Yeni Yıl ve Bayramlaşma Topiği
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gezı olursa gelırım mutlaka herkesın bayramı ve yenı yılı kutlu olsun

pro abıme bıtene pisiklet alalım benım motorun arkasına baglayak ceker götürürüm valla :cherry:
hatta benım pisikleti verelım 21 vites hız göstergesı arka stop farlar 3 tane dinamo her seyı var pisikletin yanı tam donanım :cherry: :cherry:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst