[Ankara - MT]

Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
159
abi bu ne ya dolmalar falan çok aktifsiniz valla hayranım size bu arada son 15 gün ankarya gelmem az kaldı canım memleketim yollarında dolaşıcam deli kızımla...
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Zamanla yarışmaya başla o zaman, 15 güne Ankara karlara tesim olabilir eğer coğrafya derslerinde okutulanlar doğruysa.
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
451
Arkadaşlar duyduk duymadık demeyin :)

1 aralıkta sınava giriyorum ve 12 aralık itibari ile askerlik görevimi yapmak amacı ile aranızdan ayrılıyorum kısa dönem tercih ettim ancak astek çıkarsada bahtımıza artık yapar geliriz bi koşu :)

bu süre zarfında ki ben bu zarfı 6 ay olarak hesaplıyorum, motorumu kapalı garaja çektim aküsünü çıkarttım deposunu fulledim sağını solunu iyice sildim brandasını çektim lastiklerin betona olan temaslarını kestim ve kış uykusuna bıraktım artık askerlik dönüşü uyandırıcam uykudan :)

şimdiden hepinize sevgiler saygılar ara sıra internete girdikçe msj atarım size
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
baco hayırlı tezkereler
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
@baco; ben yaptım tavsiye etmem :p Ama madem çok istiyorsun, hayırlı teskereler :)

@adaminbiriyim; tatlı su motorcusu olmak yok, kar düşene kadar bineceğiz :)
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
129
@Baco; hayırlı tezkereler

Toplantı dönüşü yolda bir şey gördüm.Yanından geçerken dikatlice baktığımda gördüğüm şey karşısında donup kaldım. Dikkatsiz bir motorsiklet sürücüsünü rahatlıkla öldürebilecek bir şeydi. Tahminlerinizi bekliyorum. Cevap 30 dakika sonra :silent:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
451
saolun arkadaşlar darısı yapmayanların başına bir an önce gidip gelmez lazım
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
Vay Bahadırım çakı gibi asker olsursun var ya. Hadi hayırlısı Askerliği bitir gel.
Yaz toplantılarına yine beraber gideriz.
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
@Baco; hayırlı tezkereler

Toplantı dönüşü yolda bir şey gördüm.Yanından geçerken dikatlice baktığımda gördüğüm şey karşısında donup kaldım. Dikkatsiz bir motorsiklet sürücüsünü rahatlıkla öldürebilecek bir şeydi. Tahminlerinizi bekliyorum. Cevap 30 dakika sonra :silent:

cevap:eek:lsa olsa kocaman bir belediye cukurudur:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
@Baco; hayırlı tezkereler

Toplantı dönüşü yolda bir şey gördüm.Yanından geçerken dikatlice baktığımda gördüğüm şey karşısında donup kaldım. Dikkatsiz bir motorsiklet sürücüsünü rahatlıkla öldürebilecek bir şeydi. Tahminlerinizi bekliyorum. Cevap 30 dakika sonra :silent:


Hayrola ne gördün....Merak ettim bak şimdi...??
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
129
Adamlar logar kapağını çıkarıp logar deliğinin önüne bırakmışlar. o deliğe motorun ön tekerini sokupta sağ kalacak birini tanımıyorum ben
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
561
Baco hayırlı teskereler diliyorum
Topatan Ankara belediyesi sözde Almanyadan asfalt yapımı için Mühendis filan getirmiş ya hepsi hikaye bazı şuursuz ayılar yollarda öyle gizli tuzaklar kuruyorlar ki şaşırmamak elde değil ne Almanlar ne Japonlar paklar bizimkilerde bu beyin olduğu müddetçe bi işe yaramaz :farao:
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
129
Sorun şu ki, böyle birşey yapan bir insan iyi niyetli olamaz. Logar kapağını çıkarıp deliğin hemen önüne koymanın hiç bir mantıklı açıklaması olduğunu sanmıyorum. Resmen cinayete teşebbüs.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst