Arkadaşlar duyduk duymadık demeyin
1 aralıkta sınava giriyorum ve 12 aralık itibari ile askerlik görevimi yapmak amacı ile aranızdan ayrılıyorum kısa dönem tercih ettim ancak astek çıkarsada bahtımıza artık yapar geliriz bi koşu
bu süre zarfında ki ben bu zarfı 6 ay olarak hesaplıyorum, motorumu kapalı garaja çektim aküsünü çıkarttım deposunu fulledim sağını solunu iyice sildim brandasını çektim lastiklerin betona olan temaslarını kestim ve kış uykusuna bıraktım artık askerlik dönüşü uyandırıcam uykudan
şimdiden hepinize sevgiler saygılar ara sıra internete girdikçe msj atarım size