[Ankara - MT]

Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
R3N, Ümmet Abi'ye ulaşıp Anatolia'da buluşacağız siz de gelin olmazsa... :cat:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pro, topatapan la ayrıldık ben evdeyim şuan, ümmet abiye ulaşınca mesajlaşırsak bende topatapana tel ile ulaşıym yakındaysa gelir sanırım
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Ümmet Abi'nin teli bulamıyorum :silent:

Düzenleme:

Arkadaşlar saat 16.00'da Anatolia'da Ümmet Abi ile buluşuyoruz, haberiniz olsun.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
mrh

arkadaşlar topatapan la beypazarı yapıp geldik, fotoları topatapan ekleyecek, yaprak sarma yemek için 200 km yol gidip :mrgreen: ümmet abiye yetişebilir miyiz diye hemen döndük, saat iki gibi anatolyadaydık ama kimseyi bulamadık,

bide 06 .. .70 plakalı aracı kullanan orta yaşın üzerinde bir bayan sürücü var, kendisi sol şeritteki motorları gerekirse çarpmak kaydıyla sağ şeride atmaya çalışıyor :queen: eskişehir yolu üzerinde rastgelebilirsiniz :mrgreen: şaka bi yana hızımın gerektirdiği şeritte normal sollamamı yapıp sağa geçecekcen yapıştı tamponuma, geçerken de sağa geç gibilerden agresif el hareketleri yaptı. hayır genç güzel olsa belki bir aşk başlangıcı olurdu ama yaşlı çok çirkin bişeydi :queen:

hepimiz sürüşte iki katı dikkatli olalım arkadaşlar
sarmalar için afiyet olsun ben geldim orda chp nin kurultayı varmış çok kalabalıktı antl sordum sizi görmemişler bende ayrıldım şimdi tl den pro aradı tekrar gidiyoruym orda buluşcaz.:cat: :queen: :queen: :queen:pro aşk olsun cep senin kpğn olsun buyur 0 5427624303
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
129
Şimdi dışardayım. Fotoları akşam eve gidince eklerim. Ümmet abiyle buluşmaya gidiyorum Anatolia'ya.
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
129
Bugün ki Beypazarı gezisi ve Ümmet abi buluşması.

Evren ile Optimum'da buluştuk. Saat 10:00
S5000624.jpg

Yaprak sarma ve tarhana çorbası yemek için Cevizli Bağ'a oturduk
S5000627.jpg


S5000628.jpg


S5000629.jpg

Ümmet abi stili tabela fotoğrafı
S5000633.jpg

Ümmet abi ve Prometheus
S5000641.jpg

Motorlarımız
S5000642.jpg

Ümmet abinin 68000 km'deki canavarı
S5000643.jpg

S5000644.jpg


S5000645.jpg
 
Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
130
(Prometheus : rochas hoş geldin, il gruplarındaki MT ANKARA bölümüne alalım seni.)
Hoş bulduk Prometheus. En yakın bir gezide buluşmak üzere.....:)
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
O resimdeki siyah Caberg flip-up kask kimin? O kaskın sessiz olduğunu duydum. Sahibi bilgi verebilir mi acaba?

@topatapan, bildiğim kadarıyla Ümmet Perkıtan yerleşim birimine girerken resim çektiriyor, siz çıkarken çektirmişsiniz. Olmamış :p.
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Ankara ve çevresinde yapılacak etkinliklerde aranızda olmaktan memnuniyet duyarım. (Hafta içi mesaim nedeniyle; ancak Cumartesi-Pazar günleri) :bounce:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
watercolours , kask benim , sessizliği konusunda başka bi kask kullanmadığım için kıyaslayamam ama rüzgar sesini harıl harıl duyuyorum :mrgreen:

tabela içinde girişteki tabelayı kaçırdık, ümmet abimizin kulağını çok çınlattığımız için bari çıkış tabelasında çekelim dedik :)

bu arada rochas ve boğaçhan selamlar :rendeer:
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
129
Haklısın watercolours Çıkışta aklımıza geldi tabela resmi çekmek

2 foto daha
S5000634.jpg

Yoğurtlu yaprak sarmayı herkese tavsiye ederim
S5000630.jpg
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Şu eğitim konusuna destek verelim arkadaşlar, ciddi kaynaklar buldum; çok sistematik bir çalışma olacak :)
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
@R3N,
önce teşekkürler bilgi için. Benim okuduğum bir site incelemesinde vizör açık ve kapalıyken yanlardaki panellerin farklı konumlara gelerek türbülansı azalttığı söyleniyordu. Hatta flip-up kasklar içinde en sessizi diye belirtmişlerdi. Rahatlığı nasıl peki?
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@R3N,
önce teşekkürler bilgi için. Benim okuduğum bir site incelemesinde vizör açık ve kapalıyken yanlardaki panellerin farklı konumlara gelerek türbülansı azalttığı söyleniyordu. Hatta flip-up kasklar içinde en sessizi diye belirtmişlerdi. Rahatlığı nasıl peki?

konfor konusunda gayet başarılı buluyorum, büyük ama rahat bi kask, site incelemesini de merak ettim, mesaj atabilirsen sevinirim. flip up kasklar için gürültülü derler bildiğim kadarıyla, sessiz çene açılabilirlerden bmw system2 var diye biliyorum
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
166
arkadaşlar kurtboğazı gezisine katılan tüm arkadaşlara bende teşekkür ediyorum devamını bekliyoruz .:p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
ankara mt nin değerli üyeleri aranızda geçirdiğim saatlerde sizleri tanımak benim için zevkti ve çok memnun oldum beni toplantıya getiren arkadaşa ve toplantı sonrası hiç üşüenmeden bana katlanarak sincana kadar eskortluk eden topatan serdar kaedeşlere çok teşekkür ederim.su silahının evinden selamlar.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Bizden de watergun'a selamlar abi. Kazasız belasız gitmene sevindik. Hayırlı yolculuklar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst