Ben 2 ay ehliyetsiz kullandım ve hala ehliyetsiz kullanıyorum. Direksiyon sınavına girdim ve yakında ehliyeti alıyorum. Full koruma bindiğim için hiç durdurmadılar ama bu durdurmayacakları anlamına gelmez. Motoru dışarı bırakmak konusunda da eğer yakınında kapalı otopark yoksa elin mahkum dışarı bırakacaksın. Diğer seçenekler: apartmanın içine sokmak, gözünün önünde bir yere zincir(bildiğimiz zincir değil, master lock gibi markalara bakabilirsin) + disk kilidi ile kilitlemek(alarmlı disk kilidi olursa daha bir güzel olur)