[Ankara - MT]

Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
hoşgeldin diyen ve demeyi düşünen herkeze teşekkür 19 kasımda görüşmek üzre demişsiniz ama o gün ne var bilmiyorum ayrıca motoru alıyorum ama daha ehliyet yok piyasada biraz bilgi lütfen olmazsa arabayla gelirim ehliyeti alana kadar

öncelikle hoşgeldin.
pazar günü kros yarışları var Mühye'de
geçen sefer Gölbaşı'da yapıldı Ankara MT olarak topluca gitmiştik. Bu seferde hep bereber gideriz diye planlıyoruz. cumartesi elemeler olur. pazara esas yarışlar
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
bu galiba cross degil enduro yarişi. cross ise öldürsen gitmem bi daha toz toprak gürültü patirti, ama enduro güzeldir :)

nerde ne zaman bulusup gideriz arkadaslar?
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
129
Benim direksiyon sınavım cumartesiye alındı. Pazar günü ben de geliyorum.Saat kararlaştırırsak daha güzel olur sanırım.
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
84
Arkadaşlar ben ve artçım da geliyoruz:)
Geziye kesin katılacaklar ;
1-ER6ha-n+ 1
2-gupilya
3-arnova
4-EMRE
5-mithrelios
6-topatapan
2move,reDragon,caya104 ve adamınbiriyim sizi de ekleyeyimmi listeye?
Bi de abi en erken saat 12 de buluşursak benim için daha iyi olur yada siz erkenden gidersiniz,biz de daha sonra katılırız:cat:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
millet 15 yaşında motoru olmayan bi artçı lazımmı :cat:

abi valla çok gelmek istiyom ilk tecrübem olcak halledin birşeylerde geliyim bende:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
129
Artçı olmak için yaşın uygun. Tek eksiğin bir kask ve mont. Hatta bu soğuklarda bir de eldiven hiç fena olmaz. Mont ve eldiveni kendin ayarlarsın sanırım. Geriye bir tek kask bulmak kalıyor. Fazla kaskı olan varsa rica edersin.
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
safebet in dandik bi kaskı var
uygunsa getirirm yanlız camı mamı cizik
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
84
Arkadaşlar sizce nerde buluşmak daha doğru olur?Eymir yakınlarında bir yer olur mu yada turan güneş teki shell yani baklavacı hacıbabanın olduğu petrol ordan da yarış alanına gideriz yada anatolia da buluşalım her zamanki gibi ordan mı gidelim ona göre gezi başlığına yazacağım,hemen fikirlerinize ihtiyacım varrr ankara mt:)
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beni artçı alacak abiyle bi konuşabilseydik abi burdan zor oluyo istersen msn ne mi veriyim [email protected]

aloo burdamısınız millet

erhan abi sende artçı var demi

benii kimmmm arttçıı alıyoooo
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
84
Var abim 2 kask var zaten biri bende biri onda istersen diğer motorculara özel mesaj at yada yarına kadar bekle,bi şekilde yardımcı olurlar:cat:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eyvallah erhan abi, rica etsem sen buluşma yerlerini söylerken beni de söylermisin
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
84
Tamam söylerim ama gelmeden önce(en geç cumartesi akşamı)kesin haber ver zaten bugün yarın bi gezi başlığı açıcam motosohbette ordan bağlantı kurarsın bizimle şu buluşma yeri ve saati belli olsun da:) ..
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
başlığı acınca msn neden haber verebilirmisin ya sanada zahmet oluyo ama msn:[email protected] her şey için teşekkürler iyi akşamlar
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
84
Zaten siteye girer girmez motosohbet bölümünde yada modlarımızdan biri ankara mt nin baş sayfasına alınca görürsün:cat:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ok tekrar teşekkürler allah izin verirse ben yarin okuldan gelince burdayım saat 4 gibi felan çünkü eski eve gidip kaskımı almam lazım
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
offf herkez gidiyo ben kaldım yerimde offf.bol bol foto çekmeyi unutmayın sakın!!!!
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
madem kimse demiyor, bu durumda saat 12.00 da anatolia'da buluşsak herkese uygunmudur? ben araba ve ekipmanlarimla geliyorum, eger yer olursa artçi, olmazsa arabayla peşinizdeyim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst