[Ankara - MT]

Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Haa geçen senenin izinleri ozaman bunlar yeni yıldan önce yanmasın diye :queen:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Olm bak ben de dün kalktım sabahın köründe istanbula gittim akşamın bi vaktinde de geldim. Ama hiç üşümedim. Tedbirini aldıktan sonra iki teker her zaman iki teker.
Çak bi termal içlik takım. Üzerine de neopren yelek. Miss ::145::
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Fatih abi bunu okuyor ama yazamıyor olduğunu düşünerek bu da sana gelsin ::jester::::crying::::whip::
özlettin kendini bu çarşamba katılımın dileğiyle
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Olm bak ben de dün kalktım sabahın köründe istanbula gittim akşamın bi vaktinde de geldim. Ama hiç üşümedim. Tedbirini aldıktan sonra iki teker her zaman iki teker.
Çak bi termal içlik takım. Üzerine de neopren yelek. Miss ::145::

hacı ekipman var...ama yol durumu soğuk asfalt kısıtlı vakit olması, bu vakitte o kadar binmeye değmemesi...
aslında bu hafta sonu binerdim ama dediğim gibi tırsıyorum da...
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Hız yapan hard kullanan birisi olsan anlıycam da, sakin sakin kuzu gibi kullanıyosun Fazer gibi motoru.. Sıkıntı yaşamazsın bence ::sm_smile
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Bugün evden Kentparka gittim ve geldim, sonuç olarak çok uzun bir yol değil, çok üşümedim ama yüzüm resmen dondu, allah bu kaskı nası biliyosa öyle yapsın başka bişi demiyorum, benim salaklığım, kaskı alırken daha rahat diye biraz büyük almak oldu, sonrasında iyice yavşadı tabii. Evden Kentparka gidene kadar yüzüm donacak sandım valla, yavaş giderken olan buğuyu önlemek için bi tık açıyosun, ağlamaya başlıyosun soğuktan, o şekilde biraz daha devam edince gözyaşların donmaya başlıyo o derece yani :) Kaskın içinde zaten fırtınalar kopuyor onu hiç saymıyorum. Ben bu yeni motor bütçesine bir de kask ekleyeceğim sanırsam.

Benim kask L beden, ilk aldığımda kafam çok zor giriyordu ve içinde sımsıkı mis gibi duruyordu ne güzel :thumleft: Şimdi epey rahatladı. Aynısının M bedenine denk geldim, o da kullanılmış, balaklavayı giyip denedim "acaba M beden mi alsaymışım" dedim :) Yani kafamın zor girdiği kask bile bukadar genişlediğine göre senin bi büyük seçim kaskını düşünemiyorum bile :)

gizli buzlanma falan olmuyor mu yau?

Gizli buluşma oluyor ama adam olanı çağırıyoruz. Onun dışındakilere gizli buzlanma var sen gelme diyoruz... Hadi git şimdi okuluna devam et göl başı bebesi...
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Gizli buluşma oluyor ama adam olanı çağırıyoruz. Onun dışındakilere gizli buzlanma var sen gelme diyoruz... Hadi git şimdi okuluna devam et göl başı bebesi...

:pale: çok kırdın kelbimi çocukhalbuki benim motorun amörtisorlerini sana vermeyi düşünüyordum ben
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Bu akşam saat 19:00'da Gençlik Caddesi, Döngel Sokaktaki Sefa Kafede buluşacağız. Tanışmak isteyen bütün motosiklet bağımlılarını bekleriz.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
96
Herkeşin yeni yılını kutlar saglık mutluluk huzur ve hayaliniZdeki motora kavuşmanızı dilerim...
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
Bol motor kullanacağınız bir yıl olsun MT-Ankara ::152::::sorcerer::fool::::biggrinn
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Herkese bol motorlu ve kazasız bir yeni yıl da benden olsun. Benimkisi Hornetli olur inşallah yareppim dinimiz aminnn :)
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
140
Tüm MT Ankara ailesinin Yeni yılını kutlar, motorunuza doya doya bineceğiniz bir yıl olmasını dilerim.
 
Katılım
17 Eki 2013
Mesajlar
14
selam millet herkese iyi pazarlar.. 8 ocak çarşamba sefa cafe toplantısı olacak mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst