Hornetin tatlısıyla Klv nin tatlısı bir olmaz arkadaş, kabul etmiyorum, benimkisi gayet narin güzel ufak tefek bir motor, Klv gibi turuncu bir traktör sahabisinin daha fazla alması lazım

Hayır yani Klv ye bile tatlıcık alınıyosa benim herkese gofret falan almam lazım

Şu Yunusun KLV nin resmini de yeri gelmişken bi daha koyayım buraya
http://atomictoasters.com/wp-content/gallery/professors-shutdown-images/orange-tank.jpg
Valla göbek möbek dinlemio haci alet, gazı çevirdin mi gidiyo yani

Ayrıca biraz ağırlık iyidir, alet oturaklı oluyo
Adama alırken dedim zaten senin makinayı bizim orda ünlü ettim diye, alamazsam çok üzülecek bütün arkadaşlar dedim, hala burda daha fazla para veren oldu falan diyodu, motorun üstüne oturdum, veremezsin başkasına dedim
Benim olay böyle oluyo genelde, ulasabileceğim motorlar arasından bitane begeniyorum, sonra hergün onla yatıp kalkıyorum, aldığım zaman da acayip mutlu oluyorum, dün aksam yolda artık soguktan büzüsmüs bir halde giderken, arabanın biri bana cok yakın gecti solumdan, ondan sonra ben de sinirlenip adamı gecmek için gaz actım biraz, önce hızlanmaya calıstı adam, sözde gecirmeyecekti heralde, bir vites kuculttum, ondan sonra adamı aynada göremedim öyle hızlandı yani kocum Hornetim bee, suratta yine ER6 aldığım zamanki gibi anlamsız aptal bir sırıtma falan, agız kulaklarda sürekli, böyle öncesinden kendimi hazırlayıp uğraşınca hem daha değerli oluyor hem de daha mutlu ediyor adamı.Cok param var gidip de istediğimi alayım olsaydı bu kadar mutlu etmezdi eminim. Mt09 dedik ama o pek ulasılabilir değildi maddi olarak.
Dünkü gezide donmadan önce çekebildiğim bir iki fotoyu da atayım bari de gözümüz açılsın
http://imageshack.us/a/img191/7291/uhp3.jpg
http://imageshack.us/a/img18/7114/r95l.jpg
http://imageshack.us/a/img30/6619/93fj.jpg
http://imageshack.us/a/img22/5205/0y7v.jpg