[Ankara - MT]

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Tam diyecektim ki senin hakkını fazlasıyla iç ederim ben diye ama sen yazmışssın ben yazana kadar...

Anca hak yiyin, bi gönderelim biyerlerin şişmesin demek yok. Yalova'ya motoruyla gelemeyip otobüsle gelen adamdan ne bekliyosun ki zaten peeaahh :)
Adam Hornet aldı la Lucas... Sen ben hala monster felan filan...:pale:

O göbekle nasıl kullanacaksa onu :p Bana bak atletik, sportif adamım neye binsem yakışıyo :cherry:
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
Geldim geldim ama bi de bana sor nasi geldim, eve girene kadar yorgunlugu pek hissetmedim ama yataga girdim ya, sabah zor kalktim oyle diyeyim, sogugu, sisi falan hic demiyorum daha.

Carsamba motoru getiririm buyuk ihtimal, gorursun gelirsen, ama gormeden once duyacagin kesin onu soyleyeyim yani :)

Vayy, yakışır kardeşime, Muğladaki Hornet diye diye aldın ya makinayı-helal olsun :cat: Ben yine şehir dışındayım malesef ama bir çrşmba mutlaka denk getirip gelicem-azmettim :wiinkk:
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Hornetin tatlısıyla Klv nin tatlısı bir olmaz arkadaş, kabul etmiyorum, benimkisi gayet narin güzel ufak tefek bir motor, Klv gibi turuncu bir traktör sahabisinin daha fazla alması lazım :) Hayır yani Klv ye bile tatlıcık alınıyosa benim herkese gofret falan almam lazım :)Şu Yunusun KLV nin resmini de yeri gelmişken bi daha koyayım buraya :)

orange-tank.jpg



Valla göbek möbek dinlemio haci alet, gazı çevirdin mi gidiyo yani :) Ayrıca biraz ağırlık iyidir, alet oturaklı oluyo :)

Adama alırken dedim zaten senin makinayı bizim orda ünlü ettim diye, alamazsam çok üzülecek bütün arkadaşlar dedim, hala burda daha fazla para veren oldu falan diyodu, motorun üstüne oturdum, veremezsin başkasına dedim :)

Benim olay böyle oluyo genelde, ulasabileceğim motorlar arasından bitane begeniyorum, sonra hergün onla yatıp kalkıyorum, aldığım zaman da acayip mutlu oluyorum, dün aksam yolda artık soguktan büzüsmüs bir halde giderken, arabanın biri bana cok yakın gecti solumdan, ondan sonra ben de sinirlenip adamı gecmek için gaz actım biraz, önce hızlanmaya calıstı adam, sözde gecirmeyecekti heralde, bir vites kuculttum, ondan sonra adamı aynada göremedim öyle hızlandı yani kocum Hornetim bee, suratta yine ER6 aldığım zamanki gibi anlamsız aptal bir sırıtma falan, agız kulaklarda sürekli, böyle öncesinden kendimi hazırlayıp uğraşınca hem daha değerli oluyor hem de daha mutlu ediyor adamı.Cok param var gidip de istediğimi alayım olsaydı bu kadar mutlu etmezdi eminim. Mt09 dedik ama o pek ulasılabilir değildi maddi olarak.

Dünkü gezide donmadan önce çekebildiğim bir iki fotoyu da atayım bari de gözümüz açılsın :)

uhp3.jpg


r95l.jpg


93fj.jpg


0y7v.jpg
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
Güzel motor hocam, hayirli olsun kazasiz belasiz uzun surusler...

Egzoz da guzel gorunuyor, bi ara denk getirebilirsek ses karsilastirmasi yapalim :)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Anca hak yiyin, bi gönderelim biyerlerin şişmesin demek yok. Yalova'ya motoruyla gelemeyip otobüsle gelen adamdan ne bekliyosun ki zaten peeaahh :)


O göbekle nasıl kullanacaksa onu :p Bana bak atletik, sportif adamım neye binsem yakışıyo :cherry:

Lütfen belaltı çalışmayalım :)

Ayrıca gelecek oldukda ne oldu?

Sayın moderatör sevgili il temsilcisi ilinde yok?
yerinde yokk??

Hornetin tatlısıyla Klv nin tatlısı bir olmaz arkadaş, kabul etmiyorum, benimkisi gayet narin güzel ufak tefek bir motor, Klv gibi turuncu bir traktör sahabisinin daha fazla alması lazım :) Hayır yani Klv ye bile tatlıcık alınıyosa benim herkese gofret falan almam lazım :)Şu Yunusun KLV nin resmini de yeri gelmişken bi daha koyayım buraya :)

http://atomictoasters.com/wp-content/gallery/professors-shutdown-images/orange-tank.jpg


Valla göbek möbek dinlemio haci alet, gazı çevirdin mi gidiyo yani :) Ayrıca biraz ağırlık iyidir, alet oturaklı oluyo :)

Adama alırken dedim zaten senin makinayı bizim orda ünlü ettim diye, alamazsam çok üzülecek bütün arkadaşlar dedim, hala burda daha fazla para veren oldu falan diyodu, motorun üstüne oturdum, veremezsin başkasına dedim :)

Benim olay böyle oluyo genelde, ulasabileceğim motorlar arasından bitane begeniyorum, sonra hergün onla yatıp kalkıyorum, aldığım zaman da acayip mutlu oluyorum, dün aksam yolda artık soguktan büzüsmüs bir halde giderken, arabanın biri bana cok yakın gecti solumdan, ondan sonra ben de sinirlenip adamı gecmek için gaz actım biraz, önce hızlanmaya calıstı adam, sözde gecirmeyecekti heralde, bir vites kuculttum, ondan sonra adamı aynada göremedim öyle hızlandı yani kocum Hornetim bee, suratta yine ER6 aldığım zamanki gibi anlamsız aptal bir sırıtma falan, agız kulaklarda sürekli, böyle öncesinden kendimi hazırlayıp uğraşınca hem daha değerli oluyor hem de daha mutlu ediyor adamı.Cok param var gidip de istediğimi alayım olsaydı bu kadar mutlu etmezdi eminim. Mt09 dedik ama o pek ulasılabilir değildi maddi olarak.

Dünkü gezide donmadan önce çekebildiğim bir iki fotoyu da atayım bari de gözümüz açılsın :)

http://imageshack.us/a/img191/7291/uhp3.jpg

http://imageshack.us/a/img18/7114/r95l.jpg

http://imageshack.us/a/img30/6619/93fj.jpg

http://imageshack.us/a/img22/5205/0y7v.jpg

Bilocan sanada teessüf ederek şu resmi koyuyorum;

7owt.jpg


img20130423wa0001m.jpg


ve Hak vermiyor da değilim yani tatlıcık nedir la :mrgreen:
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Güzel motor hocam, hayirli olsun kazasiz belasiz uzun surusler...

Egzoz da guzel gorunuyor, bi ara denk getirebilirsek ses karsilastirmasi yapalim :)

Eyvallah hocam sağol, herkes gönlündeki motora sahip olur inşallah. Karşılaştıralım tabii.

Senin egzoz da mı biraderler? Ben 4 silindir dünyasına bu motorla girdim, o yüzden egzoz falan çok araştırmadım, bilmiyorum, bunun temiz olması ilk çeken olmuştu beni, egzoz bonus oldu biraz ama bu kadar eğlenceli olacağını düşünmemiştim açıkcası :)

Yarın akşam Anıttepe de, gençlik caddesi üzerinde Sefa cafede buluşucaz her çarşamba olduğu gibi, 6:30 da falan millet gelmeye başlar. Yolun düşerse aklında olsun.
 
Katılım
17 Eki 2013
Mesajlar
14
balarısı fabrikada unutulmuş herhalde cam gibi maaşallah güle güle kullanın.
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
Eyvallah hocam sağol, herkes gönlündeki motora sahip olur inşallah. Karşılaştıralım tabii.

Senin egzoz da mı biraderler? Ben 4 silindir dünyasına bu motorla girdim, o yüzden egzoz falan çok araştırmadım, bilmiyorum, bunun temiz olması ilk çeken olmuştu beni, egzoz bonus oldu biraz ama bu kadar eğlenceli olacağını düşünmemiştim açıkcası :)

Yarın akşam Anıttepe de, gençlik caddesi üzerinde Sefa cafede buluşucaz her çarşamba olduğu gibi, 6:30 da falan millet gelmeye başlar. Yolun düşerse aklında olsun.

Yok hocam benimki leo vince, olsun cesitlilik daha iyi...

Aslinda gelmek iyi olabilirdi ama nasil bir şeyse bugin itibariyle tam 1 haftadir gecmeyen bir gribe sahibim :) Haftasonuna toparlayabilirsem biraz turlamayi düşünüyoruz, oraya bekleriz :)
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Bülooooo adamım çok mutlu oldum sonunda muradına ermişsin. Güle güle kullan iyi bir yeni yıl hediyesi almışsın kendine :rendeer:
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
sohbetin, tatlının, aşkın ve entrikanın adresi SEFA KAFE gençlik caddesinde.

Bu dediklerinin heç birinden sen anlaman yiğenim. Anlasan gelirdin

820985.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:05 ----------

Bülent yeni motorun hayırlı uğurlu olsun. Çok güzel görünüyor, kazasız belasız binesin hornetine.

Abi artık bizimde 4 silindirli alma zamanımız geldi. Senin gözlerin de kara, yapabiliriz böyle apaçilikler.

http://www.youtube.com/watch?v=994UMGvSHuI
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Eyvallah beyler, sagolun herkesin istediği motor olsun işallah. İlk defa 4 silindir kullanıyorum, çok memnun kaldım tavsiye ederim :) Egzoz çok güzel laaaynnn :)
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Bülent şehir içi için mükemmel bir motor almışsın. Motorumu satın alırken kararsız kaldığım 3 motordan (Fazer, hornet VFR 800) biriydi. Ben almadan önce bir motora kafayı çok feci takarım Senim gibi. İlla o olacak. Böylelikle satın aldıktan sonraki keyfi de kat kat artar. Sen motorun bi yerine nazar boncuğunu iliştir kardeşim. Güle güle sür.
 
Katılım
5 Nis 2010
Mesajlar
137
Bülocan öncelikle hayırlı ugurlu olsun ALLAH kaza bela vermesin tekerine daş degmesin. Şimdi gelelim tatlı mevzusuna kış günü motor alıp benim gibi tatlısu motorcularına ısmarlamadan kurtulacagını sanıyorsan yanılıyorsun havalar ısınır ısınmaz isterim haberin olsun :p
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
tek veya çift biladerli moturlular
aklınızda bulunsun efenim

Aynen, çalıntı motorlar yüzünden emir geldi... Tabi bu arada egzoz ve kuyruk altı plakalık yüzünden millete ceza kitlemeye başladılar. Forumdan 3 kişinin motoru bağlandı dün akşam, egzoz yüzünden. :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst