[Ankara - MT]

Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Lan lanet olsun € 3 tl'ye yaklaştı ulaaaaaaaan KTM 1290 SDR 22.950 € = 68.000 TL

USA satış fiyatı 16.799 $= 36.873 TL

Yuhh be adamların ortalama geliri aylık 2.500$ = 5.500 TL ve bizim yarı fiyatımıza sahip oluyorlar.
Ulan yok mu birinizin Avustralya'da tanıdığı evlensin benimle gideyim buradan ::rantinp:
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Lan lanet olsun € 3 tl'ye yaklaştı ulaaaaaaaan KTM 1290 SDR 22.950 € = 68.000 TL

USA satış fiyatı 16.799 $= 36.873 TL

Yuhh be adamların ortalama geliri aylık 2.500$ = 5.500 TL ve bizim yarı fiyatımıza sahip oluyorlar.
Ulan yok mu birinizin Avustralya'da tanıdığı evlensin benimle gideyim buradan ::rantinp:

küba motor al düşük fiyata kaliteye sahip ol
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Akın tehlikeli hareketler bunlar :mrgreen:
Bu arada yeni motor alanlar toplaşkalarda tatlı ısmarlama zorunda belirteyim dedim ::blusssh:
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Hornetimin tatlisini yemek isteyenler, bu carsamba Sefaya beklerim, Cagdas market Bonelli tatlilari sponsorlugunda :)
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Seninkini ayiririz, bi yolun dustugunde ugrarsin, hallederiz, simdi kargo falan ugrasmak lazim :)
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Geldim geldim ama bi de bana sor nasi geldim, eve girene kadar yorgunlugu pek hissetmedim ama yataga girdim ya, sabah zor kalktim oyle diyeyim, sogugu, sisi falan hic demiyorum daha.

Carsamba motoru getiririm buyuk ihtimal, gorursun gelirsen, ama gormeden once duyacagin kesin onu soyleyeyim yani :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Seninkini ayiririz, bi yolun dustugunde ugrarsin, hallederiz, simdi kargo falan ugrasmak lazim :)
Hep bir kıvırma taktikleri, hep bir adam sendecilikler, hep bir memleketimin insanlarıcılık. O tatlı şehir dışına çıkmayacak illa. Benim hakkımı Yunus'a devrediyorum o zaman. Yok yok vazgeçtim Siyanür'e ver, yok yok yada bir garibana verin sebeplensin.

Motorun hayırlı olsun, kazasız belasız kullan :) Görmemişin pisikleti olmuş gibi resimli mesimli konuda isteriz ama :)
 
Katılım
17 Eki 2013
Mesajlar
14
o zaman ben sıraya gireyim klv 1000 için tatlıcık olur anca haftaya çarşamba artık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst