Fatih abiyi çıkarmışlar siteden ::saad::
bursadan ankaraya geldim dün. ankaradaki motosiklet kullanıcılarına selamlar![]()
hiç gözüm yemiyor bu havada binmeyi...giyinmesi hazırlanması gittiğin yerde soyunması bile bi dert...
Tatlısu motorcusu ::gazete::
Olm bak ben de dün kalktım sabahın köründe istanbula gittim akşamın bi vaktinde de geldim. Ama hiç üşümedim. Tedbirini aldıktan sonra iki teker her zaman iki teker.
Çak bi termal içlik takım. Üzerine de neopren yelek. Miss ::145::
Bugün evden Kentparka gittim ve geldim, sonuç olarak çok uzun bir yol değil, çok üşümedim ama yüzüm resmen dondu, allah bu kaskı nası biliyosa öyle yapsın başka bişi demiyorum, benim salaklığım, kaskı alırken daha rahat diye biraz büyük almak oldu, sonrasında iyice yavşadı tabii. Evden Kentparka gidene kadar yüzüm donacak sandım valla, yavaş giderken olan buğuyu önlemek için bi tık açıyosun, ağlamaya başlıyosun soğuktan, o şekilde biraz daha devam edince gözyaşların donmaya başlıyo o derece yaniKaskın içinde zaten fırtınalar kopuyor onu hiç saymıyorum. Ben bu yeni motor bütçesine bir de kask ekleyeceğim sanırsam.
gizli buzlanma falan olmuyor mu yau?
Gizli buluşma oluyor ama adam olanı çağırıyoruz. Onun dışındakilere gizli buzlanma var sen gelme diyoruz... Hadi git şimdi okuluna devam et göl başı bebesi...
ale: çok kırdın kelbimi çocukhalbuki benim motorun amörtisorlerini sana vermeyi düşünüyordum ben