valla zorlu bi sürece girmişsin...kullandığın motora istinaden race devam edecekmişsin gibi algılıyorum...naked da düşünebilirsin...ikisi de ikinci motor ve cc yükseltme durumunda derya deniz ve kafa karıştırıcı....
en azından bütçe belirterek ve önceliklerini söyleyerek skalayı daraltabilirsin tavsiye verecekler için
bütçe maksimum 20000 diyebiliriz.. yamaha r6 ve suzuki gsx 600 arasında kaldık gibi.. r6 yı 2006 model 20000 devirli olanlardan düşünüyoruz.. kawasaki zx6r de adaylar arasında ama temizini bulmak zormuş ve motoru pek dayanıklı olmuyormuş diyorlar.. Fikri olan tecrübesi olan varmı acaba ?
Yunus şimdi gelen bombaya bak. Diyomki ben bu projeyi gerçekleştirirsem Transanatolia' ya katılmak ta isterim heralde demi ne dersin nasıl bi hazırlık ya da antreman gerekir.l:
10 kasım kimsenin umrunda değil be... üzücü... rterzi ben gideceğim... adım ali beyaz bir RKS Titanic 150 ile ordayım... görüşmek üzere..
bütçe maksimum 20000 diyebiliriz.. yamaha r6 ve suzuki gsx 600 arasında kaldık gibi.. r6 yı 2006 model 20000 devirli olanlardan düşünüyoruz.. kawasaki zx6r de adaylar arasında ama temizini bulmak zormuş ve motoru pek dayanıklı olmuyormuş diyorlar.. Fikri olan tecrübesi olan varmı acaba ?
saat kaçta nerede toplanacaksınız arkadaşlar?
bugün anıtkabir deydim daha doğrusu anıtpark ta gittim ama ankara-mt den kimseyi göremedim genelde chooper clupleri vardı eskişehirden bir hayli kalabalık grup vardı