70-100 tl arasına motomax da kalın ve su geçirmez, içi de motoru çizmeyecek bir kumaştan olan brandalar var. Yılllarca motorumu satmam diyene tavsiye edilir.
Şu bizim ozanın çadırdan olsa gerek bu?
marka model bilgisni paylaşırsanız ozanda cevap yazarsa süper olur,
çünki o çadır baya baya kaliteli birşeydi..
Birde sizde shadow vardı yanlış hatırlamıyorsam?
Şu bizim ozanın çadırdan olsa gerek bu?
marka model bilgisni paylaşırsanız ozanda cevap yazarsa süper olur,
çünki o çadır baya baya kaliteli birşeydi..
Birde sizde shadow vardı yanlış hatırlamıyorsam?
bu da "tenedor" ismini verdiğim sürrealist çalışmam;
[url]http://s21.postimg.org/9b2o6kb2f/Foto_00b.jpg[/url]
Sen yaş mevzuuna fena takılmışsın netekim :mrgreen: Abartma olm la
yoo dostum yoooo..
Beni bunu yapmaya mecbur bırakmayacaktın!!11Bir!
Bende,
Acıların ezgisel sessizliği isimli çalışmamı siz gönül dostlarıma bir "Merhaba" diyerek paylaşmaktan kıvanç duyarım!!
Buyrun,
takdir sizlerindir..
http://img30.imageshack.us/img30/2475/xu6y.jpg
son dakika haberi;
2003 model xt600'ümün siğortası 65 tl tutmuştur.
"iyiymiş lan" diyenler için müracaat : ben