[Ankara - MT]

Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
70-100 tl arasına motomax da kalın ve su geçirmez, içi de motoru çizmeyecek bir kumaştan olan brandalar var. Yılllarca motorumu satmam diyene tavsiye edilir.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
70-100 tl arasına motomax da kalın ve su geçirmez, içi de motoru çizmeyecek bir kumaştan olan brandalar var. Yılllarca motorumu satmam diyene tavsiye edilir.

Şu bizim ozanın çadırdan olsa gerek bu?
marka model bilgisni paylaşırsanız ozanda cevap yazarsa süper olur,
çünki o çadır baya baya kaliteli birşeydi..

Birde sizde shadow vardı yanlış hatırlamıyorsam?
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Şu bizim ozanın çadırdan olsa gerek bu?
marka model bilgisni paylaşırsanız ozanda cevap yazarsa süper olur,
çünki o çadır baya baya kaliteli birşeydi..

Birde sizde shadow vardı yanlış hatırlamıyorsam?

o çadırdan ben aldım..baya bi büyük bişey...kullanıyorum bir kısmı motor orta sehpadayken yere sürtmekte ve kirlenmekte...çadırı temizlemek için makiaya attım cillop gibi oldu..deformasyon söz konusu değil 30 derece yıkamada...

yunus arkadaş benim fazer a bakan arkadaş tanışmıştınız..
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
bülent'cim bu sana;



fotoyu tetrisle çektim yazılar okunmuyo,
şöyle yazıyo;

512 mb 2rx16 pc2-5300s-555-12-a0

bu da "tenedor" ismini verdiğim sürrealist çalışmam;

 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Şu bizim ozanın çadırdan olsa gerek bu?
marka model bilgisni paylaşırsanız ozanda cevap yazarsa süper olur,
çünki o çadır baya baya kaliteli birşeydi..

Birde sizde shadow vardı yanlış hatırlamıyorsam?

Evet ben shadow varken almıştım ve motorla birlikte hediye ettim. Şu anda VFR800 var. Brandanın markasını hatırlamıyorum malesef.

Şu anda kullandığım branda ise, eskisinden biraz daha ince görünüyor ve bazı birleşim yerlerinde ayrılmalar olduğu için çadırcıya götürüp tamir ettireceğim. Eski sahibi kendi brandasını aldığı çadırcının kartını vermişti. Çadırcının kendi üretimiymiş. Brandanın malzemesi güzel ama bu ayrılmalardan dolayı tavsiye etmem sanırım. Bir gidip gördükten sonra fikrim değişir mi bilemiyorum.
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Bogart'ın brandasını kullanıyorum. Shadow için almıştım hediye ettim satınca. Ktm içinde gene aldım çok memnunum. Öyleki plakanın jilet gibi olan köşelerine bile dayanıyor. Gayet sağlam ve kaliteli öneririm. Ama biraz pahalı gelebilir. 100tl civarı.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
bu da "tenedor" ismini verdiğim sürrealist çalışmam;

[url]http://s21.postimg.org/9b2o6kb2f/Foto_00b.jpg[/url]

yoo dostum yoooo..
Beni bunu yapmaya mecbur bırakmayacaktın!!11Bir!
Bende,
Acıların ezgisel sessizliği isimli çalışmamı siz gönül dostlarıma bir "Merhaba" diyerek paylaşmaktan kıvanç duyarım!!
Buyrun,
takdir sizlerindir..

xu6y.jpg
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
yarın angaraj günü brolar, gelmek sohbete muhabbete katılmak isteyenleri bekleriz...

gençlik caddesi, döngel sokak sefa cafe...anıttepe saat 19:00

5bwy.jpg
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Gelemeyen arkadaşları da boş duruyor sanmayasınız :cherry:
u88bx.png

Şimdiden yarın orada bulunacak herkese selamlar
 
Katılım
21 Ağu 2011
Mesajlar
115
la bebe bitir şu dersi falan artık mola ver benim canm sıkılıyo şu durumuna :sunny:
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
2. dönem genç. İkinci dönem my time to shine! (Sakalı da kesicem şu lafa uymak için :p )
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
umurcan gerçek hayatta bunlar işine yarayacak mı:)

çalış aslanım çalış, biz mi çalışalım bu saatten sonra
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
hey gidi :mrgreen: halime bakıp da şükür ediliyormuş
bu dönem böyleyiz hacu naabalım. Dün bitirme projesinde baya takıldığım bi yeri aştım allahtan da o ağlama havasını bi süre için attım üzerimden
 
Katılım
15 Tem 2013
Mesajlar
5
Herkese tekrardan selamlar.. 600 cc ye yükselmenin zamanı geldi diyerek kontağı kapatıp bilgisayar başına geçtim.. :)) cbr 250 kullanıyorum şuan.. eş dost tanıdık temiz bi 600cc makina satan varmı acaba..? suzuki, honda, yamaha, kawasaki sıralamasıyla.. tabi kendi motorumu satışa çıkardım, takasta edebilirim.. birde ekürim var ninja 250 kullanıyor oda.. onun motoruda değiştircez.. oda satılık / 600cc takaslı.. aklınızın bir kenarında bulunsun görür duyarsanız.. :)
herkese keyifli sürüşler, havalar soğuk kalın giyinin hasta olmayın.. :)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
son dakika haberi;
2003 model xt600'ümün siğortası 65 tl tutmuştur.
"iyiymiş lan" diyenler için müracaat : ben
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst