- Katılım
- 12 Haz 2008
- Mesajlar
- 5,549
Herkese tekrardan selamlar.. 600 cc ye yükselmenin zamanı geldi diyerek kontağı kapatıp bilgisayar başına geçtim..) cbr 250 kullanıyorum şuan.. eş dost tanıdık temiz bi 600cc makina satan varmı acaba..? suzuki, honda, yamaha, kawasaki sıralamasıyla.. tabi kendi motorumu satışa çıkardım, takasta edebilirim.. birde ekürim var ninja 250 kullanıyor oda.. onun motoruda değiştircez.. oda satılık / 600cc takaslı.. aklınızın bir kenarında bulunsun görür duyarsanız..
herkese keyifli sürüşler, havalar soğuk kalın giyinin hasta olmayın..![]()
valla zorlu bi sürece girmişsin...kullandığın motora istinaden race devam edecekmişsin gibi algılıyorum...naked da düşünebilirsin...ikisi de ikinci motor ve cc yükseltme durumunda derya deniz ve kafa karıştırıcı....
en azından bütçe belirterek ve önceliklerini söyleyerek skalayı daraltabilirsin tavsiye verecekler için