[Ankara - MT]

Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Herkese tekrardan selamlar.. 600 cc ye yükselmenin zamanı geldi diyerek kontağı kapatıp bilgisayar başına geçtim.. :)) cbr 250 kullanıyorum şuan.. eş dost tanıdık temiz bi 600cc makina satan varmı acaba..? suzuki, honda, yamaha, kawasaki sıralamasıyla.. tabi kendi motorumu satışa çıkardım, takasta edebilirim.. birde ekürim var ninja 250 kullanıyor oda.. onun motoruda değiştircez.. oda satılık / 600cc takaslı.. aklınızın bir kenarında bulunsun görür duyarsanız.. :)
herkese keyifli sürüşler, havalar soğuk kalın giyinin hasta olmayın.. :)

valla zorlu bi sürece girmişsin...kullandığın motora istinaden race devam edecekmişsin gibi algılıyorum...naked da düşünebilirsin...ikisi de ikinci motor ve cc yükseltme durumunda derya deniz ve kafa karıştırıcı....

en azından bütçe belirterek ve önceliklerini söyleyerek skalayı daraltabilirsin tavsiye verecekler için
 
Katılım
10 Eki 2013
Mesajlar
6
Nerde o eski endurolar....
1463525_10151716541197337_1661371077_n.jpg
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
bu nası bi konsept anlayamadım, üstleri kirlenmesin diye mi çıkarmışlar acaba...:)
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Hava cok sicak sanirim, tabii o sicakta calismak zor oldugundan boyle bir yola gitmis olabilirler :)
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Ulen tam enduro olmuş adamlarınki. Yalan yok dayanamaz ve hemen soyunurdum. ::winkwink

ktm-adventure-04-bikepics-141529.jpg
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Fotoğrafların devamını buldum,
Şahsen o kadar da iç açıcı değil beyler dağılabiliriz,
yani her ne kadar metin abi resmin ucundan bir bukle gösterip aklımızı çelmeye çalışsada kanmayın yıkılmayın gençler!!!

adres versene olum
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Yunus usta bulduğum Showalara bak hele, biraz temizlik, daha sert yaylar ve pulların değişimiyle süper olur. Bunu NC700X'e taksan işte ozaman gidersin her yere :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:12 ----------

http://www.ebay.com/itm/HONDA-XR400-400R-FORKS-FRONT-SHOCKS-SUSPENSION-/251341267888

ozan yine bişeylere modifiyeye başladın anında ha...
benim bildiğim yunus shadow aramıyo gelen bi takas teklifini, daha sonra nakte çevirmek üzere değerlendirmiyo mu?
hemen modifiye yaptırıyon adama ayak üstü...

yunusu çaydanlık üstünde sahibi olarak görsem ölsem de gam yemem daha:)
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Ulaaaaaa Shadow değil hacım "Showa" ön bacaklar bunlar benim oyuncak motor için :queen:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Yunus usta bulduğum Showalara bak hele, biraz temizlik, daha sert yaylar ve pulların değişimiyle süper olur. Bunu NC700X'e taksan işte ozaman gidersin her yere :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:12 ----------

http://www.ebay.com/itm/HONDA-XR400-400R-FORKS-FRONT-SHOCKS-SUSPENSION-/251341267888

Bunlar lezzetli çipetpetler lakin ncye takmak için üst mesnetin de değişmesi lazım benim tahminim zira ncnin kavallarınn takıldığı mesnetin genişliği bunlar ile uyumsuz olacaktır,

onun yerine şöyle bir Africa (ki sahibi de siteden zaten bildiğimiz birisi)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-1998-africa-twin-139744304/detay

alıp bu dediğini yapmak daha akıllıca ve dediğin gibi birsürü modifikasyon :pl:,
işte bu motora para harcanıp senelerce binilir...

ozan yine bişeylere modifiyeye başladın anında ha...
benim bildiğim yunus shadow aramıyo gelen bi takas teklifini, daha sonra nakte çevirmek üzere değerlendirmiyo mu?
hemen modifiye yaptırıyon adama ayak üstü...

yunusu çaydanlık üstünde sahibi olarak görsem ölsem de gam yemem daha:)

bu iş yatar da,
düşününce ben senden daha fazla garipsiyorum inan bana..:sunny:
 
Katılım
30 Eki 2013
Mesajlar
5
Arkadaşlar aşağıdaki organizasyona katılmayı düşünüyor musunuz? Sürekli olarak bu başlığı takip ediyorum aslında ama hiç böyle bir organizasyon duyurusuna rastlamadım bu başlık altında. Facebook'ta gördüm, Ankara içi etkinliği olduğu için paylaşmak istedim. Etkinliği paylaşan facebook grubu ismi: Ankara Motosiklet Kulübü. Grup pek kalabalık değil aslında, paylaşıma da pek yorum ve beğeni gelmemiş.

Etkinlik için ne dersiniz?

1394155_10152000730057402_288967064_n.jpg


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152000730057402&set=a.10150231229502402.341771.83765117401&type=1&relevant_count=1&ref=nf
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst