[Ankara - MT]

Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Ata' ya ve memlekete ziyaret..

cumartesi yola çıkyıoruz. kalıp, pazar günü Ata'yı ziyaret edip dönüyoruz inşallah

hadi hayırlısı
 
Katılım
15 Tem 2013
Mesajlar
5
valla zorlu bi sürece girmişsin...kullandığın motora istinaden race devam edecekmişsin gibi algılıyorum...naked da düşünebilirsin...ikisi de ikinci motor ve cc yükseltme durumunda derya deniz ve kafa karıştırıcı....

en azından bütçe belirterek ve önceliklerini söyleyerek skalayı daraltabilirsin tavsiye verecekler için


bütçe maksimum 20000 diyebiliriz.. yamaha r6 ve suzuki gsx 600 arasında kaldık gibi.. r6 yı 2006 model 20000 devirli olanlardan düşünüyoruz.. kawasaki zx6r de adaylar arasında ama temizini bulmak zormuş ve motoru pek dayanıklı olmuyormuş diyorlar.. Fikri olan tecrübesi olan varmı acaba ?
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Yunus şimdi gelen bombaya bak. Diyomki ben bu projeyi gerçekleştirirsem Transanatolia' ya katılmak ta isterim heralde demi ne dersin nasıl bi hazırlık ya da antreman gerekir. :pl:
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
bütçe maksimum 20000 diyebiliriz.. yamaha r6 ve suzuki gsx 600 arasında kaldık gibi.. r6 yı 2006 model 20000 devirli olanlardan düşünüyoruz.. kawasaki zx6r de adaylar arasında ama temizini bulmak zormuş ve motoru pek dayanıklı olmuyormuş diyorlar.. Fikri olan tecrübesi olan varmı acaba ?

diğer tercihlerine bakacak olursak gsx600 ü mantıken elemen gerekir...giderken büyük bir rüzgara maruz kalacağın açık...bahsettiğin modellerdeki bütün racingler diğer ikinci el motorlara nazaran riskli ama motorun sağlam olup olmadığını anlamak çok zor bişey değil...teknik açıdan bilmiyorum ama tip açısından ve kawasaki olmamasından dolayı r6 derdim..hangi 4 silindirliyi alırsan al ankara da usta açısından çok zorluk çekeceksin...

Yunus şimdi gelen bombaya bak. Diyomki ben bu projeyi gerçekleştirirsem Transanatolia' ya katılmak ta isterim heralde demi ne dersin nasıl bi hazırlık ya da antreman gerekir. :pl:

hacı şu yurtdışı turunu yap önce..transanatolia yapma demiyoruz yine yap ama hobi olarak yap
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Hacım bu dediğim yurtdışı turundan sonra olacak, öncelik eurochick'lerde. Hiç belli olmaz Lviv'e iltica da edebilirim ::winkwink
 
Katılım
21 Haz 2013
Mesajlar
77
10 kasım kimsenin umrunda değil be... üzücü... rterzi ben gideceğim... adım ali beyaz bir RKS Titanic 150 ile ordayım... görüşmek üzere..
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
10 kasım kimsenin umrunda değil be... üzücü... rterzi ben gideceğim... adım ali beyaz bir RKS Titanic 150 ile ordayım... görüşmek üzere..

10 Kasım için face gurubunda etkinlik açıldı ve katılım sağlayacak arkadaşlar var bildiğim kadarıyla, sadece buraya yansımamış, içiniz rahat olsun..
 
Katılım
9 Eki 2012
Mesajlar
112
bütçe maksimum 20000 diyebiliriz.. yamaha r6 ve suzuki gsx 600 arasında kaldık gibi.. r6 yı 2006 model 20000 devirli olanlardan düşünüyoruz.. kawasaki zx6r de adaylar arasında ama temizini bulmak zormuş ve motoru pek dayanıklı olmuyormuş diyorlar.. Fikri olan tecrübesi olan varmı acaba ?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-20th-anniversary-edition-138877421/detay




Bu motor bizde. İsterseniz bir inceleyin ilani. Elimden geldiğince yardimci olurum..
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
243
bugün anıtkabir deydim daha doğrusu anıtpark ta gittim ama ankara-mt den kimseyi göremedim genelde chooper clupleri vardı eskişehirden bir hayli kalabalık grup vardı
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
bugün anıtkabir deydim daha doğrusu anıtpark ta gittim ama ankara-mt den kimseyi göremedim genelde chooper clupleri vardı eskişehirden bir hayli kalabalık grup vardı

evet kimse yoktu. bir arkadaş da soruyordu.
bizler de Tekirdağ'dan geldik. saat 13:00 gibi dönüş yoluna çıktık. yeni eve girdim :)
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Yarin aksam Bilkent te 18:30 da Rahmi Barutcu Katmandu semineri var beyler bayanlar, aramizda bilmeyenler olabilir diye yazayim dedim. FFB seminer salonundaymis, daha oncekine gittigimden biliyorum, eger motorla gelirseniz kapidan direk geciyorsunuz, kimlik falan ugrastirmiyorlar, haberiniz olsun, herkese acik.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
FFB05 miş salonun adı. Ama hangi binaydı, ne bölümüydü onu söylemiyorlar. Sanki herkes Bilkentli hımaaağ... Şimdi insan tereddüt ediyor, içerden birine amfiyi yada salonu sorsam bilir mi diye... :)
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
1221vu7292709bp.jpg



:queen:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
ahhaa!
burcuvazinin son kalesi kolejli bülent başkan nasıl da açık etti kendini!
anlamıştım zaten
giydir taytı, tak kafasına kıvırcık peruğu, al sana tokat'ın aristokrat çocuğu bilo :queen:
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Heaaa, o peruklu kafayla yer sofrasinda sini de mumbar dolmasi yiyom orda aristokrasiye gell :) Tayta gelince, unlu Turk dusunuru Cem Yilmazin da dedigi gibi, alismamis kicta tayt durmaz, bizde araya kacar o, isin yoksa cikar dur :)

Bir de benim kasayi dusununce taytla nasi olur hayal edemedim :)
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
seminerin yeri yurdu belli değilse aramakla uğraşamam açıkçası..birisi öğrensinde tarif etsin şuraya allah rızası içün
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Önceki gittiğimiz yerdeki binada, alt tarafta, FFB05 diye bulursun. Ha daha önceki katılımları ihmal ettiğin için binayı da bilmiyorsan orası ayrı :p :)

Motorla geleceksen bekle beni biyerde en kötü...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst