http://www.youtube.com/watch?v=j0cThYyHnE0
Yani diyor ki; hepsi güzel ama GS bir başka kaçıyor hafız diyor.. ::winkwink
Bu modaratörler böyle, saygılı birisi yapsaydı bunu bir de açıklama eklerdi buraya şu sebepten sildim diye. Şeylerine göre at koşturuyor bazıları.
Burada bir arkadaş sordu, ne oldu diye (Suçlayıcı mesaj silindiği için) ben de açıklama yaptım. Ama yaptığım açıklama bile silinmiş. İlla kötü konuşalım istiyorlar.
Burdakilere çocuk muamelesi yapmayı bırakmadı gitti şu saygısız modaratör(bazıları). Açıklama felan da beklemiyorum lan bundan sonra, biliyorum zaten ne olduklarını, açıklasalar nolcak...
dur yazayım;
votkafişne - ırkçı ankara MT
ziyanur - git burada tartışma çıkarma evlat
votkafişne - peki bubacığım
ben - bennen alakası yok
bülent31 - ben fatiden zannetmiştim
ziya - macun yannış biliyo
ben - niyekine?
- THE END-
dur yazayım;
votkafişne - ırkçı ankara MT
ziyanur - git burada tartışma çıkarma evlat
votkafişne - peki bubacığım
ben - bennen alakası yok
bülent31 - ben fatiden zannetmiştim
ziya - macun yannış biliyo
ben - niyekine?
- THE END-
Macun yazsin, zirt pirt banlaniyo nasilsaaslinda su sitedeki Metehana soylemek lazim, siteden banlanip gire cika siteyi yalama etti
Her turlu aliniyor nasi olsa, onu cok seviyolar bisi demezler, o kufretsin
Ben kusursuz sicilimi bozmak istemiyorum, devlet memuru olurum belki ilerde
![]()
Macun yazsin, zirt pirt banlaniyo nasilsa
-e ben??
-e beeennn???