[Ankara - MT]

Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Hizli girmis viraji alamayip bariyerlere vurmus diyollar, surucu mefta, artci da bacak kirilmis. Sakat is valla, sehir icinde her viraja girisimde tirsiyorum acaba kayacak mi diye, asfalt igrenc...

Asfaltın iğrençliğini geçtim düz olsun yeter:) bisikletle kaldırım kenarında bulunan çukur değil höyüklerden kaç krre şans eseri kurtuldum hatırlamıyorum, rutin güzergah üstündekilerin hepsini biliyorum artık
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
:) seninle ilgili değildi elbette o noktalar...Angarajla ilgili.. Hani ben yeni girdim ya gruba! ,iştişarelerde bulunmuşsunuz, artık her çarşamba katılabilirim... Hani böyle sizi kovalamaktan kurtulmuş olurum...

kovalamak yok...
hep ozanın suçu bunnar!!

bak geçende virajı alamamış zaten..
ama bizden kaçmaz ekibi affetmez..

9942817423_cd0e9872cc_o.jpg
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
O kadada dedim su yan cantalari takma dengeni bozuyor diye ama dinletemedim su Ozana :)

Sevgili Helin, sen okuyup da anlamayan ya da anlamak istemeyen bir grup kuruldu da yeni, ona mi katildin acaba :) obur tarafta o kadar yazdik yazdik yazdikkk, sen okumamisin, yoksa senin olmadigin baska bir grubumuz daha mi var acaba :)

Not : Bize hemsire lazim bikac tane, nerden buluruz :cherry:
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
:) seninle ilgili değildi elbette o noktalar...Angarajla ilgili.. Hani ben yeni girdim ya gruba! ,iştişarelerde bulunmuşsunuz, artık her çarşamba katılabilirim... Hani böyle sizi kovalamaktan kurtulmuş olurum...

aynen...bekleriz her daim...istişareler iki üç kişinin herhangi bir sebeple (işte yağ değiştirme, öğle tatillerini birlikte geçirme, alet alıp verme) buluşmasında ya da face grubunda müzakere ediliyor...dün buluşmanın olup olmayacğaı facede netleşmemiş olabilir...keşke birisine tel açıp teyid ettirseydin...neyse haftalar bol...

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:36 ----------

kovalamak yok...
hep ozanın suçu bunnar!!

bak geçende virajı alamamış zaten..
ama bizden kaçmaz ekibi affetmez..

http://farm4.staticflickr.com/3771/9942817423_cd0e9872cc_o.jpg

images


o değilde sola dönen bi yolda sol tarafa doğru nasıl alamamış virajı..ben genelde dışarı doğru yoldan çıkıyom:)
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Buralar eskiden hep dutluktu, şimdi hale bak. :farao:

Çok boş konuşuyorsunuz millet :p

Hep boşa megabayt kaplıyonuz, forumdan çıkın biraz temizlik yapacam tozunu falan alayım
Şurda determinizm ve özgür irade paradoksunu tartışmak varken ettiğiniz muhabbete hele
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
aynen...bekleriz her daim...istişareler iki üç kişinin herhangi bir sebeple (işte yağ değiştirme, öğle tatillerini birlikte geçirme, alet alıp verme) buluşmasında ya da face grubunda müzakere ediliyor...dün buluşmanın olup olmayacğaı facede netleşmemiş olabilir...keşke birisine tel açıp teyid ettirseydin...neyse haftalar bol...

ha tamam kutuyu şimdi gördüm moruk, o da burda da napacan la bunu niye aldınki :silent:
atopu.jpg

ovvvv
belaltı :)

abi senden aldığım şununla takım olsun diye beraber geçmedikmi siparişi?

381989954837.jpg


hatta sen dedin kırmızı olsun 5 fazla olsun diye? takım olsun bununl

Doğrudur :cat:

---------- Post added at 14:09 ---------- Previous post was at 13:48 ----------

Bazı rocky balboa hayranları bizim gruba katılmak istiyormuş arkadaşlar, alalım mı ??

tNKN34Y.jpg


Mekanı Ostim taraflarındaymış diye duydum emma ::blusssh:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
kedi kanı içmiyosak bi de gizli selamlaşmanız enseye şaplak filan diilse beni de alın.
takım çalışmasına yatkınım, fiziğim ve diksiyonum on numara beş yıldız :)
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
[/COLOR]Bazı rocky balboa hayranları bizim gruba katılmak istiyormuş arkadaşlar, alalım mı ??


Mekanı Ostim taraflarındaymış diye duydum emma ::blusssh:

kendisinde facebook yok, watzap yok, twitter yok...grupla tek iletişim ve etkileşim kanalı yunus usta...çok arada kaldım açıkçası...
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Ulaaaaaa ulaaaa. La noliiir la adımız geçiyor ne olmiş virajda bana bilmediğim bişeymi (gestapo gelir şimdi) var :cyclopsan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst