[Ankara - MT]

Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Abim motosikletimi özlediğim için öyle o foto :mrgreen:

12 Ekim'de kavuşacağım Allah'ın izniyle.

Bayramdan sonra Ankara'ya getireceğim ki bi daha böyle özlemeyeyim :cherry:
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
Bu modaratörler böyle, saygılı birisi yapsaydı bunu bir de açıklama eklerdi buraya şu sebepten sildim diye. Şeylerine göre at koşturuyor bazıları.

Burada bir arkadaş sordu, ne oldu diye (Suçlayıcı mesaj silindiği için) ben de açıklama yaptım. Ama yaptığım açıklama bile silinmiş. İlla kötü konuşalım istiyorlar.

Burdakilere çocuk muamelesi yapmayı bırakmadı gitti şu saygısız modaratör(bazıları). Açıklama felan da beklemiyorum lan bundan sonra, biliyorum zaten ne olduklarını, açıklasalar nolcak...

Zaten hep bundan kaybediyoruz bilmem farkında mısınız? Tepkisizlik iliklerimize işlemiş. Yıllar önce ankara mt ye yapılan saygısızlık hala devam ediyor. Ben şahsen bu tarz saygısızlıkları hazmedemiyorum. Uzun süre takip etmemiştim sırf bu sebepten. Bu tarz düşünceler çok zikredildi ama her fırsatta yine söylenmeli, kullanıcı fikirlerinden beslenen forumlarda ota b.ka kendi fikriyatlarını dikte etmek isteyen bir yönetim anlayışı, patron çırak ilişkisi yaratma çabasından farksızdır. Ortaya bir site çıkarır ve kendi külliyatını ortaya serersin ona eyvallah, istediğin dünya görüşünü, istediğin kuralı uygular kendi çöplüğünü idare edersin, lakin forumda insanların düşünce ve bilgi birikiminden beslenip beslendiğin kaba pisleyemezsin arkadaş. Bugün ben giderim koymaz, yarın başkası gider yine koymaz eyvallah. Üye sayısı durmadan artabilir de ama beş yıl önceki başlıklarla şimdiki başlıklar arasında dağlar kadar fark oluşur. Kaybedilen şimdi fark edilmese de bir gün herkesçe illa ki farkedilir. Herkese saygılar...
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
silinen yazıların muhteviyatı neydi...yani hatırlamak için soruyom...silen arkadaş!!!! neden bi açıklama yapmamış...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
dur yazayım;

votkafişne - ırkçı ankara MT
ziyanur - git burada tartışma çıkarma evlat
votkafişne - peki bubacığım
ben - bennen alakası yok
bülent31 - ben fatiden zannetmiştim
ziya - macun yannış biliyo
ben - niyekine?
- THE END-
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
dur yazayım;

votkafişne - ırkçı ankara MT
ziyanur - git burada tartışma çıkarma evlat
votkafişne - peki bubacığım
ben - bennen alakası yok
bülent31 - ben fatiden zannetmiştim
ziya - macun yannış biliyo
ben - niyekine?
- THE END-

yazıları silen eleman buraya gelecek

inci-caps-1-550x360.jpg
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Biri ceza buanı almayı göze alıp küfür yazarsa gelir sanırım :mrgreen: Var mı la hiç cezası olmayan? Ben 2.yi de aldım bi daha dersem şutlanıyorum :p
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Macun yazsin, zirt pirt banlaniyo nasilsa :) aslinda su sitedeki Metehana soylemek lazim, siteden banlanip gire cika siteyi yalama etti :) Her turlu aliniyor nasi olsa, onu cok seviyolar bisi demezler, o kufretsin :) Ben kusursuz sicilimi bozmak istemiyorum, devlet memuru olurum belki ilerde :)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Macun yazsin, zirt pirt banlaniyo nasilsa :) aslinda su sitedeki Metehana soylemek lazim, siteden banlanip gire cika siteyi yalama etti :) Her turlu aliniyor nasi olsa, onu cok seviyolar bisi demezler, o kufretsin :) Ben kusursuz sicilimi bozmak istemiyorum, devlet memuru olurum belki ilerde :)

senden bi cacık olmaz la ::repci::
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Ooo mapus ağasının kanatları altında raad ederim ben orda :cherry:

Soykan'ı önereceğim ben. Zaten ağzı bozuk bebenin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst