[Ankara - MT]

Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Sevgili guvvetmira hocam bu videoda binicinin ne gibi bir hatası olabilir? Acaba panik yapmadan durumu kurtarabilirmiydi açıklarsanız sevinirim saygılar..

[YT]RZOyMq5-dcQ&noredirect=1[/YT]
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
efendim şase kırmak çin malı moturların kronik problemidir.
bu başımıza gelmeden önce iki teker arasını çamaşır ipiyle bağlayarak böyle üzücü olayların olmasını engelleyebiliriz.
böyle hayati önlemleri ihmal etmeyelim.
önce emniyet.
ve lütfen ama lütfen gusül abdestimizi aksatmayalım.
sıradaki soruyu alalım :)
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
alkol almadığı halde mezeye abanan zihniyete karşı olduğumuz gibi, buluşmalara tatlı var diye gelen zihniyete de karşıyız:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:36 ----------



arkadaş ne kadar alınganmışsınız yaw...iki satır geyik bile çevrilmiyor...

demişler ya hani;

"allahümme ecirna min serri nisa, allahümme ecirna min belayi nisa, allahümme ecirna min fitneti nisa"


Ya aslında hiçbirşey yazmak da söylemek de istemiyorum, sadece duanıza canı gönülden amin diyorum..

"fitneyi çıkartanlar şimdi de fitne için dua mı okuyorlar.." demekten de kendimi alamıyorum.

Dipnot; bayanlık konusu geyik konusu oluyorsa; zaten olmayız mevzuda..
Saygılar..
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Ya aslında hiçbirşey yazmak da söylemek de istemiyorum, sadece duanıza canı gönülden amin diyorum..

"fitneyi çıkartanlar şimdi de fitne için dua mı okuyorlar.." demekten de kendimi alamıyorum.

Dipnot; bayanlık konusu geyik konusu oluyorsa; zaten olmayız mevzuda..
Saygılar..

valla yazdığım duaya hiç bir şekilde katılmamakla birlikte binlerce kişi bunu her gün bunu tekrarlıyor...aklıma geldi yazayım dedim...
yorumlarda ya da yazılanlarda kadın erkek ayrımı zaten yapılmıyor..en azından ben yapmıyorum...

dipnot: "bayanlık" lafı garip geldi birden...cümle içinde kullanalım mesela, "bunu sizin bayanlığınıza veriyorum" , ya da "Aile ve Bayandan Sorumlu Devlet Bakanı"
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Bu da mı gol değil beyler? :mrgreen:

30122376494.jpg
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
hee.
turgay'la bülent :)

Olm sen bana uzum mu dedin simdi findik mi anlamadim ben :) uzum derken boyle ici sulu, yapiskan afedersin civik bisi mi, yoksam findik derken boyle sert leziz amma velakin yuvarlak bisi mi yani, bak simdi dusundum de dalaacam olm sana ben, ne bicim seyler soylemissin lan banaaa :)
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
nasıl bir dehlizde kayboldunuz dostum siz?

Bayanlık lafını cümle içinde kullanalım mesela? Bak bak kullanalım azizim,
Aile ve Bayandan Sorumlu Devlet Bakanı? (Kadın kelimesini kullanmaktan acz duyuyorum mu sandınız? Kelimelerin kullanım yerleri farklıdır, mesela bir konuşmaya başlarken "Baylar ve Bayanlar hoşgeldiniz " yerine" "Erkekler ve kadınlar hoşgeldiniz" diyelim, bana da garip geldi mesela; ama bu kelimenin garipliğinden değilde sizin kelimeyi garip şekilde kullanmanızdan kaynaklı olabilir mi? Muhtemelen öyle diye de yorum yapayım..
Hatta bu yanlış kullanıma bir örnek de verelim, "Atletizm erkekler 1500 koşusu yerine, atletizm baylar 1500 koşusu diyelim, sonra da diyelim ki, bay lafı ne kadar da gülünç değil mi fifi fifi :))

Bunu sizin bayanlığınıza veriyorum? (Burada adını ne koyarsan koy zaten kelimeden ziyade cümle yanlış, neden bayanlığıma verdiniz; bayan olmayı yapılan kusurlu harekette hafifletici neden olarak mı atfettiniz?


Karşımdakinin hareketinde bir kusur görüyorsam, bunu onun cinsiyetine atfetmem, yanı bunu sizin bay olmanıza veriyorum demem, direkt derim ki " Bunu sizin odunluğunuza veriyorum" Dediğim gibi bazı kelimeler aynı anlama gelselerde, kullanım yerleri farklıdır..

Baymak kökü ile ironik bir şekilde bağdaştırdığınız bayan kelimesi çok da umurum değil..adını her ne koyarsanız koyun..yada isterseniz cümlenin içinde kullanın..isterseniz dışında..bu özünü değiştirmeyecektir..


Boş kaleye top atınca sevineni de ilk defa gördüm :))
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
nasıl bir dehlizde kayboldunuz dostum siz?

Bayanlık lafını cümle içinde kullanalım mesela? Bak bak kullanalım azizim,
Aile ve Bayandan Sorumlu Devlet Bakanı? (Kadın kelimesini kullanmaktan acz duyuyorum mu sandınız? Kelimelerin kullanım yerleri farklıdır, mesela bir konuşmaya başlarken "Baylar ve Bayanlar hoşgeldiniz " yerine" "Erkekler ve kadınlar hoşgeldiniz" diyelim, bana da garip geldi mesela; ama bu kelimenin garipliğinden değilde sizin kelimeyi garip şekilde kullanmanızdan kaynaklı olabilir mi? Muhtemelen öyle diye de yorum yapayım..
Hatta bu yanlış kullanıma bir örnek de verelim, "Atletizm erkekler 1500 koşusu yerine, atletizm baylar 1500 koşusu diyelim, sonra da diyelim ki, bay lafı ne kadar da gülünç değil mi fifi fifi :))

Bunu sizin bayanlığınıza veriyorum? (Burada adını ne koyarsan koy zaten kelimeden ziyade cümle yanlış, neden bayanlığıma verdiniz; bayan olmayı yapılan kusurlu harekette hafifletici neden olarak mı atfettiniz?


Karşımdakinin hareketinde bir kusur görüyorsam, bunu onun cinsiyetine atfetmem, yanı bunu sizin bay olmanıza veriyorum demem, direkt derim ki " Bunu sizin odunluğunuza veriyorum" Dediğim gibi bazı kelimeler aynı anlama gelselerde, kullanım yerleri farklıdır..

Baymak kökü ile ironik bir şekilde bağdaştırdığınız bayan kelimesi çok da umurum değil..adını her ne koyarsanız koyun..yada isterseniz cümlenin içinde kullanın..isterseniz dışında..bu özünü değiştirmeyecektir..

bazen-komik-caps.jpg
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
95
istanbulda feci kaza meydana gelmiş.
http://www.mynet.com/haber/guncel/taksim-alt-gecidinde-ilk-olumlu-kaza-810816-1
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Hizli girmis viraji alamayip bariyerlere vurmus diyollar, surucu mefta, artci da bacak kirilmis. Sakat is valla, sehir icinde her viraja girisimde tirsiyorum acaba kayacak mi diye, asfalt igrenc...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst