[Ankara - MT]

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
2li etkileşim için mesaj geri sayımı tamamlandı... Ortam terkediliyor merkez, tamam ::merkez::
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
bayanlar buyrun..

keep-calm-and-ins-cnm-ya.png
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
bizde panik yok dostum..dileyen dilediğiyle dilediğince konuşsun..A4 ümüz mü tükenecek ?
.
.
.
peki ya Sizde..?
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
Benimkisi bir göndermeydi...hani iki bayan kendi arasında yaptıkları bir motor gezisinin güzelliklerini anlatırken burda, nedenini anlayamadığım bir biçimde bazı arkadaşlar çok rahatsız olmuşlardı.. Yoksa motorcular cinsiyet ayrımcılığı mı yapıyor diye düşünmüştüm..Oysa kadınları motorculuğa özendirmek lazım diye düşünüyorum..
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
niye birilerinin tekelinde mi motörcülük? Beni kimsenin özendirmesine gerenK yok :) Ayak bağı olmasınlar yeter :D
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
didişmeniz bittiyse geyikime kaldığı yerden devam etmek istiyorum arkadaşlar.

madem feyzbuka çevirdik,
köpeemden feyzbuk durum güncellemesi;

ostimde kuru ekmek ve tirit keyfi;
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst