Burası coşmuş..maşallah..facebook, msn e çevirmişsiniz...
Moturcularda da mı sürü bilinci oluştu? Enteresan..
Bir sürü kişinin yazması konu içeriğinde bir değişiklik yaratmamış.![]()
Yani bir sürü kişinin konuşmaya katılıyor olması msn, facebookluk olmasını değiştirmiyor...helincim araya başka konuşma metni girmediği için mesajına cevap yazamıyorum, bi iki kişi yazsın cvp yazıcam sana..öpüyorum şimdilik..
2li etkileşim için mesaj geri sayımı tamamlandı... Ortam terkediliyor merkez, tamam ::merkez::