[Ankara - MT]

Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Niyeyse her ne zaman konu DL 650 V-Strom'dan açılsa, aklım hep "Varadero varken..." diye bi söylenir hep :)

ağır hacı varedero...bi de bahalı biraz...bi de 1000 lik:)

Ulan derdi sıkıntısı hiç bitmiyor şimdi de muayneden geçmedi. Ruhsattaki şase no bir sıfır eksik yazılmış. Sadece maaş almakla ilgilenen memurlar yüzünden ben masrafa ve uğraşa gireceğim. Konunun bir benzeri daha önce bir arkadaşın başına gelmiş sanırım.



http://www.motosiklet.net/forum/konu-disi/107173-tuv-muayenesinden-sase-no-ruhsat-sase-no-farki.html

geçmiş olsun kardeş...belediye, vergi dairesine oraya buraya gitsem 3,5 atarım haberim olmadan kesin bişey çıkar diye...


Hep motor mu tavsiye edicez, ahada kitap tavsiyesi, hem de aşk romanı :joker:

http://kitap.yazarokur.com/senden-once-ben.html

adam shadowu sattı, tarz değiştirdi, yuva kuruyor, romantizmin dibine vurdu, elinde kemanı ağzında gülü eksik...

valla kitap çok güzel olsa bile kapak ve isimden dolayı otobüste okuyamam la ben bunu:)
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
Şaka la şaka, motor kazasında sakat kalan bir adamı anlatıyor, hem ben kitap okumam gardaş ::gleam::
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
291
Ne bilem yav, sanki ABS 600 Fazer verip, 2 silindir aynı hacme düşünce insan eski motorunu arayacak gibi geliyor bana hep niyeyse, her ne kadar tarzlar farklı olsa da. Hayırlısı olsun :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Alayım mı , alayım mı !!! Söyleyin lan alayım mı şunu :jocolor:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-husqvarna-acil-husqvarna-wr250-turkiyede-tek-132583127/detay

:queen::queen:

şuanda hayata karşı olan karışık hislerim : :farao:
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Alayım mı , alayım mı !!! Söyleyin lan alayım mı şunu :jocolor:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-husqvarna-acil-husqvarna-wr250-turkiyede-tek-132583127/detay

:queen::queen:

şuanda hayata karşı olan karışık hislerim : :farao:


Al ulan al, almazsan motorcu değilsin :)
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Ne bilem yav, sanki ABS 600 Fazer verip, 2 silindir aynı hacme düşünce insan eski motorunu arayacak gibi geliyor bana hep niyeyse, her ne kadar tarzlar farklı olsa da. Hayırlısı olsun :)

fazerın yırtıcı tadına zaman zaman baksam da 2000 km nin %96 sını 120-130-140 lı hızlarda gittim...sonra dedim ki aga güce ihyiyacım bu kadar var benim...

zaman zaman 7000 devir sonrası ivmeyi kullandım ama bu zamanlar da hep arabalarla dalga geçtiğim anlardı...yani gereksiz atraksiyona girdiğimi düşündüm her seferinde...

sonra dedim ki e az biraz toprağa da girsin...sonuç bu üstadım yani...:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:29 ----------

Alayım mı , alayım mı !!! Söyleyin lan alayım mı şunu :jocolor:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-husqvarna-acil-husqvarna-wr250-turkiyede-tek-132583127/detay

:queen::queen:

şuanda hayata karşı olan karışık hislerim : :farao:

dünyaya bi daha mı gelecen hacı..gençlikte bekarlıkta ne yapmak lazımsa yapmak lazım...
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
291
fazerın yırtıcı tadına zaman zaman baksam da 2000 km nin %96 sını 120-130-140 lı hızlarda gittim...sonra dedim ki aga güce ihyiyacım bu kadar var benim...

zaman zaman 7000 devir sonrası ivmeyi kullandım ama bu zamanlar da hep arabalarla dalga geçtiğim anlardı...yani gereksiz atraksiyona girdiğimi düşündüm her seferinde...

sonra dedim ki e az biraz toprağa da girsin...sonuç bu üstadım yani...:)


Estagfurullah abi siz varken üstadlık bize düşmez, dik dik fikir beyan ediyorum her konuna ama saygısızlık, anlayışsızlık olarak görmeyin, sonuçta herkes kendi kabında şekillendiriyor düşüncesini, benim kapta da 4 headers var öncelikli olarak :) Ama korkutucu bir güç olduğu konusunda katılıyorum sana, geçen gece, gece de demeyim sabaha karşın arkadaşların, daha doğrusu 600 cc SBK tayfasının gazına sport touring ile geldik :) rolling denen şeyi yaparken gazı diplediğimde 120-150 arası bi hız olsa gerek, yerden yükselen ön teker çok düşüncelere itti beni, epey gereksiz olduğunu düşündüm, korktum da çok zira beklemiyordum. Çektim Başkent Üni. Molpet Opet'e gece bi paket sigara içtim çayınan :)


Hani düşünüyorum bütçen Fazer'ın kadar ise, orta yaşlı V-Strom'dan başka seçenek yok, ama zamanında test ettiğim ve hala kalbimde çok başka yeri olan, endülü sürecek olsam alacağım tek makine olan XTZ 660 Tenereler'e biraz bütçe takviyesi ile bakılabilir. Selesi cross selesi gibi değil, rahat. En azından V-Strom'un gittiği her asfaltta gider akabinde stabilize yolda V-Strom'un yapamayacaklarını yapar. Titreşim korkulası değildi sınadığım kadarıyla.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
hakan doğru demiş la yallıoğlan,
al bi tenere de sen şimdi onun tipinide beğenmezsin..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
O Tenere varya o Tenere... Canını yiyim o Tenere'nin ben. Geçen gördük canlısını yine bizi bizden aldı. Ama sonunda yine muhabbet fiyatına döndü ve alet sahip olduğu motor-güç ve bunlara karşı olan fiyatıyla rövaşata gol attı. Kimse yanlış anlamasın da ya bilinçsizce tercih sebebidir o motor yada hakaten işin gücün arazidedir, ve güzel bişeyler arıyorsundur, paran da vardır o vakit alınır. O kadar para verip ~48 hp +190kg kuru ağırlığı olan bir alet almanın (heleki düz yolda tek silindir olduğunu ziyadesiyle de hatırlatacak ki) pek bir ihtimali yok. Yani bir insanın Vstrom'u almasının birkaç sebebi olabilir ama Tenere'ye o parayı vermenin sebei dediğim gibi 2 tanedir.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Sıkıntı 660 cc olması, 649 olsa böyle olmazdı :) Yani sorun Yamaha'da değil, mevzuatta :)

yok hacı tek silindir olayı beni bozar...tek silindire hallensem xt660x bakarım...ama asfalttaki tek silindir beni bozar şimdi..belki ilerleyen vakitlerde...tenere asfalt performansı bana aleti sattırır 3 ay sonra:)
ha bildiğimden mi değil, sadece tahmin ediyorum...senin test ettiğin zaman cbr vardıysa altında titreşimi ona göre kıyaslamış olabilirsin...tenere asfaltta 140 la akmayacaksa, yani 140 giderken titreyip bağıracaksa hiç gereği yok...yolumun %90 ı düzgün asfalt olacak muhtemeln zaten...

tip olayına hiç girmiyorum zaten tipine tüküreyim:)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Sıkıntı 660 cc olması, 649 olsa böyle olmazdı :) Yani sorun Yamaha'da değil, mevzuatta :)

649cc yada 660cc olması durumunda +%18 ve +%38 ÖTV alınmıyor mu yine de?? Yani fiyatının yüksek olması Yamaha'nın politikası (yani motorda kullandığı parça-aksesuar vs, vs,).

Tenerenin tipine tükürmeden önce sana da sorayım erhan, yakınen görüştünüz mü hiç Tenere ile ??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst