- Katılım
- 18 Ağu 2009
- Mesajlar
- 37
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle tüm Forumdaşlara ve Motosiklet Sevdalılarına Selamlar..
Bugün SYM Joyride 200 motorumu Maslak'taki motosiklet muayene istasyonuna götürdüm.
Yapılan kontrol sonrasında motor üzerindeki şase numarası ile ruhsatta bulunan şase numarası arasında 1 hanenin yanlış yazıldığı tespit edildi ve motorum muayeneden
geçemedi.
Ruhsatı dolduran saygıdeğer(!) memurumuz ''S'' harfini ''5'' olarak yazmış olduğu için ruhsat yenileme vs bir sürü masraf ile karşı karşıya kaldım gibi görünüyor..
Ruhsatın 2 yaprağının yenilenmesi gerekiyor..Bunun bedeli ne kadardır?
Sanırım EK-1 ası verilen bir belgeye ihtiyaç varmış,,Muayene sonrasında hatanın ve doğru şase numarasının yazıldığı TÜV onaylı bir belge bana verildi.
Bu belge EK-1 yerine geçiyor mu? Ayrıca ne yapmam gerektiği ile ilgili daha önce benzer deneyimleri olan arkadaşlarımız tecrübelerini paylaşırlarsa çok memnun olacağım..
Ayrıca bizden kaynaklanmayan bir hatanın düzeltilmesi için, yok yere para ve zaman harcamamız da ayrı bir tartışma konusu tabii..
Bugün SYM Joyride 200 motorumu Maslak'taki motosiklet muayene istasyonuna götürdüm.
Yapılan kontrol sonrasında motor üzerindeki şase numarası ile ruhsatta bulunan şase numarası arasında 1 hanenin yanlış yazıldığı tespit edildi ve motorum muayeneden
geçemedi.
Ruhsatı dolduran saygıdeğer(!) memurumuz ''S'' harfini ''5'' olarak yazmış olduğu için ruhsat yenileme vs bir sürü masraf ile karşı karşıya kaldım gibi görünüyor..
Ruhsatın 2 yaprağının yenilenmesi gerekiyor..Bunun bedeli ne kadardır?
Sanırım EK-1 ası verilen bir belgeye ihtiyaç varmış,,Muayene sonrasında hatanın ve doğru şase numarasının yazıldığı TÜV onaylı bir belge bana verildi.
Bu belge EK-1 yerine geçiyor mu? Ayrıca ne yapmam gerektiği ile ilgili daha önce benzer deneyimleri olan arkadaşlarımız tecrübelerini paylaşırlarsa çok memnun olacağım..
Ayrıca bizden kaynaklanmayan bir hatanın düzeltilmesi için, yok yere para ve zaman harcamamız da ayrı bir tartışma konusu tabii..