[Ankara - MT]

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398

Şu yeni çıkan, BOLT değil mi bu ??

Ben de şunu çok merak ediyorum;

http://www.yamaha-motor.eu/tr/products/motorcycles/mt/mt-09.aspx?view=explore

XJ6n'den ve Fazer'dan 20 kg, FZ8'den 25 kg daha hafif (ABS'li). Kawa Z800'den ise tam 40 kg daha hafif! :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Arka tekerden 2kişi yüklendik. Anladım orada olayı. Yamaha bu işi çözmüş. En iyisi Yamaha hacu
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
İskoçyalının kılıcının SAPINA KADAR seninleyim Özgürcan !!!

30 ağustos için mi bu olay peki?? 30'unda eskişakirt festivali yapmıyormuyduk ??

30 ağust. olması için perşembe gaccal ın istanbula gidip bana motor getirmesi lazım :) muhtemelen istanbula kadar giderse 30 ağust. u orada geçirir, bir de alacağımız makina uzun yola gider mi bilmiyorum, eğer büyük sorunu yoksa eylülde yapalım mı bu rotayı?
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Ben mecbur gideceğim.
Bitirme tezi için alan araştırması yapacağım orada. Kimse gelmezse günü birlik, gelirlerse kalmalı.
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
1- http://goo.gl/maps/3H3a0

2- http://goo.gl/maps/evPV2

3- http://goo.gl/maps/chp5p


Rotada görülecek yerler:

Kovada Gölü

Karacaören Barajı

Eğirdir Gölü

Köprülü Kanyon

Manavgat Şelalesi

Manavgat Barajı

Altınbeşik Mağarası

Konya Ovası :p

Goca oğlan senin zebellahıda dahleyek la şu yollara :)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Goca oğlan senin zebellahıda dahleyek la şu yollara :)

toprak beni bozuyomuş
tozlu osman abi çok rencide etti beni reyiz
bana;
"Sen gelme ulan Traktör!!111Bir!1" dedi
sonra dediki at sahibine göre kişner;
tam "Atın intikamı":pl: deyip şimdi onlar düşünsün diyecektim ki baktım büyüğümüz
haklısın abi dedik :salut:

Unutmadan
3. rotada değişiklik yaptım;

http://goo.gl/maps/NLp0z

oralara gidip bizim memlekete uğramadan olmaz..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Tozlu Osman Abi buraları terkedeli çok oluyor. Gıyabında at gibi kişnemek, traktör sesi çıkarmak veya bilimum ünlem işaretleri ile kendisini rencide etmenize izin veremeyeceğim!

Kaldı ki birazdan Bülent denen "sallama" damlar buraya, "düz yolda ne yapıştırdım da tokatladım be Osman abi'yi" der kesin. ER6 ile fatal-iti yaptıydı Honda'ya, geçen Sakarya dönüşü...
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Az öğrencilik namına bişiler yapayım dedim. 3 yıl hobi olarak okuduk ama son sene acımazlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst