- Katılım
- 12 Haz 2008
- Mesajlar
- 5,549
ver-sis ver-sis ver-sis ver-sis
bkz.: versys & v-strom
http://www.youtube.com/watch?v=qeFocnqhnQM&t=1m07s
son karedelerde ablanın soluklar...
ver-sis ver-sis ver-sis ver-sis
bkz.: versys & v-strom
http://www.youtube.com/watch?v=qeFocnqhnQM&t=1m07s
son karedelerde ablanın soluklar...
Hep motor mu tavsiye edicez, ahada kitap tavsiyesi, hem de aşk romanı :joker:
http://kitap.yazarokur.com/senden-once-ben.html
Niyeyse her ne zaman konu DL 650 V-Strom'dan açılsa, aklım hep "Varadero varken..." diye bi söylenir hep![]()
Ulan derdi sıkıntısı hiç bitmiyor şimdi de muayneden geçmedi. Ruhsattaki şase no bir sıfır eksik yazılmış. Sadece maaş almakla ilgilenen memurlar yüzünden ben masrafa ve uğraşa gireceğim. Konunun bir benzeri daha önce bir arkadaşın başına gelmiş sanırım.
http://www.motosiklet.net/forum/konu-disi/107173-tuv-muayenesinden-sase-no-ruhsat-sase-no-farki.html
Hep motor mu tavsiye edicez, ahada kitap tavsiyesi, hem de aşk romanı :joker:
http://kitap.yazarokur.com/senden-once-ben.html
hem ben kitap okumam gardaş ::gleam::
Alayım mı , alayım mı !!! Söyleyin lan alayım mı şunu :jocolor:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-husqvarna-acil-husqvarna-wr250-turkiyede-tek-132583127/detay
:queen::queen:
şuanda hayata karşı olan karışık hislerim : :farao:
Ne bilem yav, sanki ABS 600 Fazer verip, 2 silindir aynı hacme düşünce insan eski motorunu arayacak gibi geliyor bana hep niyeyse, her ne kadar tarzlar farklı olsa da. Hayırlısı olsun![]()
Alayım mı , alayım mı !!! Söyleyin lan alayım mı şunu :jocolor:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-husqvarna-acil-husqvarna-wr250-turkiyede-tek-132583127/detay
:queen::queen:
şuanda hayata karşı olan karışık hislerim : :farao:
fazerın yırtıcı tadına zaman zaman baksam da 2000 km nin %96 sını 120-130-140 lı hızlarda gittim...sonra dedim ki aga güce ihyiyacım bu kadar var benim...
zaman zaman 7000 devir sonrası ivmeyi kullandım ama bu zamanlar da hep arabalarla dalga geçtiğim anlardı...yani gereksiz atraksiyona girdiğimi düşündüm her seferinde...
sonra dedim ki e az biraz toprağa da girsin...sonuç bu üstadım yani...![]()
Sıkıntı 660 cc olması, 649 olsa böyle olmazdıYani sorun Yamaha'da değil, mevzuatta
![]()
Sıkıntı 660 cc olması, 649 olsa böyle olmazdıYani sorun Yamaha'da değil, mevzuatta
![]()