стальной кон;3098180' Alıntı:hoşgeldin alize0, umarım Ankarayı beğenirsin, ben hala alışamadım..
Gittim Akyurt'a. Girişteki barakadan ödemeyi yaptım. 20 dakika muayenede bekledim. Yarım saatte bitti. İlginiz için teşekkürler.
Senin yazından sonra bende bir bakayım dedim muaynem biteli 9 gün olmuş işin yoksa uğraş şimdi :salut:
Arkadaşlar selam. İsmim Mehmet Ali AVCI. Ankara'ya yeni atandım. Motorum Honda Shadow 750 Aero. Görüşmek dileğiyle.
Merhaba, ismim Deniz Yolsal. Motorum CRF 250 L. Dün arkadaşımla beraber eymir gölünün doğusundan karataş köyü taraflarına bir gezinti gerçekleştirdik. Karataş köyü bitiminde toprak yol başladı ve 5 6 km boyunca da orada ilerleyip tekrar geri döndük. Bizim için rahat ve zevkli bir parkur oldu. Ankara çevresinde bu tarz gezinti yapmaktan keyif alabileceğimiz bildiğiniz yerleri paylaşmanız mümkün mü? Yapılacak etkinliklerde görüşmek dileğiyle...
Selamlar, elmadağın devamında toprak yollardan giderek gölbaşına doğru çıkmıştık biz de geçen. Aklınızda bulunsun :wiinkk:
Senin yazından sonra bende bir bakayım dedim muaynem biteli 9 gün olmuş işin yoksa uğraş şimdi :salut:
ziya'nın ilacı eniksikiyüzelli :cat:
Cumartesi akşamı kulağın çınladı mı abi? (Davut abiyle Sinem abla ve ben)
siz miydiniz yau
metin'in dergahında mı denk geldiniz?
Nasılsın abla iyimisiniz? Teşekkürler herşey için. :rendeer: