- Katılım
- 19 Haz 2013
- Mesajlar
- 95
Ölümü gösterip sıtmaya rağzı etmişler seni evlat ! :uro::
Valla mecbur da değilsin aslında, mecburiyet biraz sana kalmış. Ben 2.seferden sonra gitmedim, madem motora düzgün "müdahale" yapmıyolar yakmışım garantisini dedim :wiinkk:
açıkçası yarın honda bora ya 1000km bakım için gidecem servisi değitirdim burası biraz daha düzenli gibi duruyor.bide 4000km de gidersem sonrasında zaten artık bakımları ben kendim yaparım