[Ankara - MT]

Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
95
Ölümü gösterip sıtmaya rağzı etmişler seni evlat ! ::puro::



Valla mecbur da değilsin aslında, mecburiyet biraz sana kalmış. Ben 2.seferden sonra gitmedim, madem motora düzgün "müdahale" yapmıyolar yakmışım garantisini dedim :wiinkk:

açıkçası yarın honda bora ya 1000km bakım için gidecem servisi değitirdim burası biraz daha düzenli gibi duruyor.bide 4000km de gidersem sonrasında zaten artık bakımları ben kendim yaparım
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
açıkçası yarın honda bora ya 1000km bakım için gidecem servisi değitirdim burası biraz daha düzenli gibi duruyor.bide 4000km de gidersem sonrasında zaten artık bakımları ben kendim yaparım

Bora hangisi bilmiyorum ama Balgat-konya yolu 'nun oradakini tutmuştum ben. İyiydi yani. Bir de garantiyi korumak istiyorsanız garanti kapsamındaki (artık kaç km yada yıl ise) tüm bakımlarını yetkili serviste yaptırıp imza attırmanız gerek.
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
95
Bora hangisi bilmiyorum ama Balgat-konya yolu 'nun oradakini tutmuştum ben. İyiydi yani. Bir de garantiyi korumak istiyorsanız garanti kapsamındaki (artık kaç km yada yıl ise) tüm bakımlarını yetkili serviste yaptırıp imza attırmanız gerek.

konya yolundaki evet honda bora biraz daha düzenli gibi duruyor.
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Metin Usta forever :cat: . Jantı ısıtarak yaparsak kolay olur ama jant o bölgede mukavemetini kaybeder biz bunu böyle yapmayız dedi. Bi makineleri var hidrolik ona sokacağız yavaş yavaş lastik çekiç ve hidrolik olarak baskı uygulayarak yaparız dedi.
Şimdi Ulusan'ı bunun için aradığımda ve sorduğumda bana yaparız; ısı uygulayacağız ve sonrasında da boyayacağız dedi. Araştırım ve evet ısı uygulanmamalı yavaş yavaş sakin sakin mikron mikron düzeltilecekmiş. Ulusandaki Selim abiye hiçbirşey demem ilgilendi ne zaman gitsem. Ama Yaşar Usta var ya orda tilt oldum adama. Hiç bir şey yapmadan sadece dolanıyor. Metin usta'nın yada Bora Hondadaki Bahtiyar Ustanın el çabukluğu kimsede yok.
Yağını suyunu filtrelerini balatalarını kendim değiştiririm ama zor olanı subap ayarı gibi işleride ustaya bırakır mutlu mesut olurum böylelikle.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Turgay Panpama gelsin..

536041_10151302147581403_86781505_n.jpg
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Yunus o değilde bu resmi bulabilmek için google'a ne yazdın onu merak ediyorum.
"Harley Davidson"+"High Heels"+"Oil Change"+"Blonde"+"20-50 Oil" :silent:
 
Katılım
20 Şub 2011
Mesajlar
287
Cümleten selamlar cuma günü mersinden ankaraya geliyorum artık ankaradayım aktivitelerde görüşmek dileğiyle
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Boy fukarası olmasaydım herbişe kullanırdım, ama mukadderat işte.. hislendimm :salut:

hülogggggghh
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
1- SMT yi sizden öğrenecek değiliz ! :p :wiinkk:
2- Ne biliyon belki hatun kişiler sürüyor motoru ?? Olamaz mı diyorsun :)
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
İki yıl sonra görüşürük yavrum :pl:
stunning-ktm-1290-super-duke-r-by-mirco-sapio-photo-gallery_15.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 15:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:30 ----------

stunning-ktm-1290-super-duke-r-by-mirco-sapio-photo-gallery_9.jpg
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398

Yeni SuperDuke R 'ın gerçek tasarımı bu değil. Fotoşcular epey kasmış. Ayrıca ya arka amortisörü koymayı unutmuşlar yada arka maşaya saklamayı iyi başarmışlar :)

artçı nereye oturacak ? :silent:

Nereye oturacaklaaaar!

La yörüyün gidin böyle motor mu olur
245533_119524681541511_119523548208291_33834_2804_b.jpg
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
O zincir ve fren diski yan yana iyi hoş da, zincirden diske yağ sıçramayacak mı?
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Asıl tasarım bu değil biliyorum. Reklamlardaki 1290 SD'ün farı yok ordaki kamera aslında. Fren diski ile zincir bir arada olabilir mesela Honda VFR 800 V-Teclerde olduğu gibi. Biraz cannız çeksin dedim. Yoksa ne haddimizi 1290 peeeh 990'ıyla bi uğraşalımda üüüüh.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst