- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 6,398
Yağmur başladı Çukurambar'da, havada kapalı : )) ıslancaz mı ne?
Buarada sizin motoru bulduğum yerde binimp deniycem, lütfen anaktarları üstünde bırakınız
Yağmur başladı Çukurambar'da, havada kapalı : )) ıslancaz mı ne?
Buarada sizin motoru bulduğum yerde binimp deniycem, lütfen anaktarları üstünde bırakınız![]()
Hiç sanmam çünkü lastik basıncım olması gerekenden düşüktü. Ulusandaki usta(bilmiyorum artık) öne 26 bas dedi arka içinde 36 olsun dedi. En yakını arka teker. Olması gereken 35/37 max payload içinse 35/40 olmalıydı. Eğilme şansıma yanlarda çok az oldu. Dikkatli bakınca anlaşılıyor. Umarım yapılabilir bir şeydir. Olmazsa da http://www.ktmtwins.com/rad-manufacturing-ktm-950-990-adventure-front-wheel Bunu yaparım artık.
Şundan eminim artık hiç bir zaman bi standart olmayacak bu işte. Yurtdışındaki KTM servislerinin videosuna bakıyorsun adamlar sanki yiyecek işiyle uğraşan bir fabrikada çalışıyor gibiler. O derece temiz ve özenliler. Bizde nasıl, eller yağ içinde üstbaş gidik. Yav artık şundan eminim beni bir aylığına KTM'ye eğitime gönderseler adamların burda yapmaya çalıştıklarını en az 5 katı daha iyi yaparım. En azından lastik basınçlarını doğru bil be yav.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:09 ----------
Bi nazar boncuğu al ozaman kardeşim böyle yola çıkarsam turuncu siyah papyon olurum bi viraja.
Hiç sanmam çünkü lastik basıncım olması gerekenden düşüktü. Ulusandaki usta(bilmiyorum artık) öne 26 bas dedi arka içinde 36 olsun dedi. En yakını arka teker. Olması gereken 35/37 max payload içinse 35/40 olmalıydı. Eğilme şansıma yanlarda çok az oldu. Dikkatli bakınca anlaşılıyor. Umarım yapılabilir bir şeydir. Olmazsa da http://www.ktmtwins.com/rad-manufacturing-ktm-950-990-adventure-front-wheel Bunu yaparım artık.
Şundan eminim artık hiç bir zaman bi standart olmayacak bu işte. Yurtdışındaki KTM servislerinin videosuna bakıyorsun adamlar sanki yiyecek işiyle uğraşan bir fabrikada çalışıyor gibiler. O derece temiz ve özenliler. Bizde nasıl, eller yağ içinde üstbaş gidik. Yav artık şundan eminim beni bir aylığına KTM'ye eğitime gönderseler adamların burda yapmaya çalıştıklarını en az 5 katı daha iyi yaparım. En azından lastik basınçlarını doğru bil be yav.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:09 ----------
Bi nazar boncuğu al ozaman kardeşim böyle yola çıkarsam turuncu siyah papyon olurum bi viraja.
Nerden çıktı bu sevda şimdi ikidir nx250 sayıklıyon alaydın baştan madem![]()
ben çoktan anladım ankarada kesin olarak ne motorsiklet nede otomobil ustası mevcut yaptığı bir aleti 5 kere götürüyorsun anca idare eder duruma geliyor yada hiç yapamıyor harcadığın parada cabası
bu tip durumlarda en iyisi kullandığın cihazların tamirinden kendin biraz anlamak ve yapmaktır.
Ön tekeri sökmek için yardım isteyecektim ama söktüm ben. Şimdi iş yerimde çıkışta Metin Usta'ya gidiyorum.
Yağı, yağ filtresini, bujileri, fren balatalarını ve tork anahtarı aldığımda ise debriyaj balatasını bile kendim değiştirebilirim. Ama motoru daha yeni aldım ve işin aslı dokunmaya da korkuyorum.
Buarada sizin motoru bulduğum yerde binimp deniycem, lütfen anaktarları üstünde bırakınız![]()
Nerden çıktı bu sevda şimdi ikidir nx250 sayıklıyon alaydın baştan madem![]()
Metin usta yamukluğu düzeltiyormuymuş? ::ranntign
Ben daha iyisini yaparım ::miiz::
ha birde;
korkarak yaşıyorsan hayatı yanlızca seyredersin
dostum dokunmaya korkmayacaksın, motorun genel bakımını kendin rahatlıkla yapabilirsin,
hatta gelirsin güle oynaya beraber yaparız,
debriyaj balatası olayına gelince de ,
onun değişimi için bayağı bir km yapman gerekli o sonraki düşüneceğin şeyler,
benim sana diyeceğim motorunun Service Manuelini boş kaldıkça okuman..
Turşu 5 melyonTuru beŞ milyon![]()
zoruna mı gitti yunus usta? :queen:Metin usta yamukluğu düzeltiyormuymuş?
Çok geçmiş olsun eğer maddi durumun yerindeyse değiştir tabiki yoksa grenaj tamiri yapabilecek bir sürü yer vardır eminim.
Turşu 5 melyon![]()
Yanlız ben 1 turda çevre yolunu turluyom demedi deme![]()
(Calimero hariç)
Ozan bugün aradın dönemedim kusura bakma..
Şimdi geç oldu olmadı yarın görüşelim :cat:
Teşebbüs etmedik değil,
Lakin piyasada Alet yoktu :queen:
Hayırdır müdür bi problem sıkıntı mı vardı motorda?
Ben 1 milyon TL ye veririm benim motoru napiosan yapHemen rekabet yaratalim
![]()
CBR 250 yan grenajlari icin bir ara 70 lira gibi bir paradan bahsediyolardi, demek ki uyanmislar, gittikce artiriyolar fiyati, hos hala gayet uygun fiyatli. kir parcala degistir nolcak yaw![]()
sıfır aldığım hondada ses geliyordu arka dişliden 2 kere götürdüm servise bişi yok diyip geçişdirdiler sonra honda türkiyeyi arayınca birden arızayı tespit ettiler dişli değişti dişlinin vidalarını yalama yapıp aynı vidayı geri takmışlar falan işten anlayan yok yani ben kendim yapsam daha iyi yapardım ama garanti süresince mecbur gidecez yanlarına