[Ankara - MT]

Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
95
Hiç sanmam çünkü lastik basıncım olması gerekenden düşüktü. Ulusandaki usta(bilmiyorum artık) öne 26 bas dedi arka içinde 36 olsun dedi. En yakını arka teker. Olması gereken 35/37 max payload içinse 35/40 olmalıydı. Eğilme şansıma yanlarda çok az oldu. Dikkatli bakınca anlaşılıyor. Umarım yapılabilir bir şeydir. Olmazsa da http://www.ktmtwins.com/rad-manufacturing-ktm-950-990-adventure-front-wheel Bunu yaparım artık.
Şundan eminim artık hiç bir zaman bi standart olmayacak bu işte. Yurtdışındaki KTM servislerinin videosuna bakıyorsun adamlar sanki yiyecek işiyle uğraşan bir fabrikada çalışıyor gibiler. O derece temiz ve özenliler. Bizde nasıl, eller yağ içinde üstbaş gidik. Yav artık şundan eminim beni bir aylığına KTM'ye eğitime gönderseler adamların burda yapmaya çalıştıklarını en az 5 katı daha iyi yaparım. En azından lastik basınçlarını doğru bil be yav.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:09 ----------



Bi nazar boncuğu al ozaman kardeşim böyle yola çıkarsam turuncu siyah papyon olurum bi viraja.

ben çoktan anladım ankarada kesin olarak ne motorsiklet nede otomobil ustası mevcut yaptığı bir aleti 5 kere götürüyorsun anca idare eder duruma geliyor yada hiç yapamıyor harcadığın parada cabası
bu tip durumlarda en iyisi kullandığın cihazların tamirinden kendin biraz anlamak ve yapmaktır.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Hiç sanmam çünkü lastik basıncım olması gerekenden düşüktü. Ulusandaki usta(bilmiyorum artık) öne 26 bas dedi arka içinde 36 olsun dedi. En yakını arka teker. Olması gereken 35/37 max payload içinse 35/40 olmalıydı. Eğilme şansıma yanlarda çok az oldu. Dikkatli bakınca anlaşılıyor. Umarım yapılabilir bir şeydir. Olmazsa da http://www.ktmtwins.com/rad-manufacturing-ktm-950-990-adventure-front-wheel Bunu yaparım artık.
Şundan eminim artık hiç bir zaman bi standart olmayacak bu işte. Yurtdışındaki KTM servislerinin videosuna bakıyorsun adamlar sanki yiyecek işiyle uğraşan bir fabrikada çalışıyor gibiler. O derece temiz ve özenliler. Bizde nasıl, eller yağ içinde üstbaş gidik. Yav artık şundan eminim beni bir aylığına KTM'ye eğitime gönderseler adamların burda yapmaya çalıştıklarını en az 5 katı daha iyi yaparım. En azından lastik basınçlarını doğru bil be yav.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:09 ----------



Bi nazar boncuğu al ozaman kardeşim böyle yola çıkarsam turuncu siyah papyon olurum bi viraja.

Ozan bugün aradın dönemedim kusura bakma..
Şimdi geç oldu olmadı yarın görüşelim :cat:

Nerden çıktı bu sevda şimdi ikidir nx250 sayıklıyon alaydın baştan madem :)

Teşebbüs etmedik değil,
Lakin piyasada Alet yoktu :queen:

ben çoktan anladım ankarada kesin olarak ne motorsiklet nede otomobil ustası mevcut yaptığı bir aleti 5 kere götürüyorsun anca idare eder duruma geliyor yada hiç yapamıyor harcadığın parada cabası
bu tip durumlarda en iyisi kullandığın cihazların tamirinden kendin biraz anlamak ve yapmaktır.

Hayırdır müdür bi problem sıkıntı mı vardı motorda?
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Ön tekeri sökmek için yardım isteyecektim ama söktüm ben. Şimdi iş yerimde çıkışta Metin Usta'ya gidiyorum.
Yağı, yağ filtresini, bujileri, fren balatalarını ve tork anahtarı aldığımda ise debriyaj balatasını bile kendim değiştirebilirim. Ama motoru daha yeni aldım ve işin aslı dokunmaya da korkuyorum.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Ön tekeri sökmek için yardım isteyecektim ama söktüm ben. Şimdi iş yerimde çıkışta Metin Usta'ya gidiyorum.
Yağı, yağ filtresini, bujileri, fren balatalarını ve tork anahtarı aldığımda ise debriyaj balatasını bile kendim değiştirebilirim. Ama motoru daha yeni aldım ve işin aslı dokunmaya da korkuyorum.

Metin usta yamukluğu düzeltiyormuymuş?

ha birde;
korkarak yaşıyorsan hayatı yanlızca seyredersin :)
dostum dokunmaya korkmayacaksın, motorun genel bakımını kendin rahatlıkla yapabilirsin,
hatta gelirsin güle oynaya beraber yaparız,
debriyaj balatası olayına gelince de ,
onun değişimi için bayağı bir km yapman gerekli o sonraki düşüneceğin şeyler,
benim sana diyeceğim motorunun Service Manuelini boş kaldıkça okuman..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Nerden çıktı bu sevda şimdi ikidir nx250 sayıklıyon alaydın baştan madem :)

Göynüm geniş benim :) Göynümde tek eşlilik yatıyor demedim ben, öyle bir şey çıkmadı ağzımdan.... Tek motor demedim!! tek teker dedim, çift egzoz dedim :)

Metin usta yamukluğu düzeltiyormuymuş? ::ranntign

Ben daha iyisini yaparım ::miiz::


ha birde;
korkarak yaşıyorsan hayatı yanlızca seyredersin :)
dostum dokunmaya korkmayacaksın, motorun genel bakımını kendin rahatlıkla yapabilirsin,
hatta gelirsin güle oynaya beraber yaparız,
debriyaj balatası olayına gelince de ,
onun değişimi için bayağı bir km yapman gerekli o sonraki düşüneceğin şeyler,
benim sana diyeceğim motorunun Service Manuelini boş kaldıkça okuman..

Yunus usta ve maceraları,,, Güle oynaya KTM-990 bakımları :) sadece ve sadece 12-13 anahtar ile KTM'nizin tüm bakımlarını yapabilirsiniz, 1 Yunus Usta hepsine yeter alayına gider !! :cherry:

(Ozan "Metin ustaya götürcem" deyince celallendi tabi bizim yağız oğlan :mrgreen: )

::meleeek:

Turşu 5 melyon :p

Yanlız ben 1 turda çevre yolunu turluyom demedi deme :)
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Bu sinirle yarin gidip de Metin ustanin karsisina dukkan acarsa sasirmam valla :)

Tork anahtari da gelmedi zaten, bir gelse, motorlara dalacak, hepsini ust kapak silindir piston krank falan dinlemeden dagitacak :)

Len Potiii, olm yolda arka tekerin cikmis diyollag senin icin, sadece on teker uzerinde gitmisin bir sure, sonra yine durup civata falan sikistirmisin dogru mu bunlarr :)

Yunus birak gule oynayayi, tek eli arkasinda bagliyken, gozleri de bagliyken, tek ayak uzerindeyken, develer tellal pireler berber iken bile KTM bakimi yapar olm dellendirmeyin sarisin yalliyi :)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
yok yahu yanlış anladınız beni,
hani Yüce metin usta öyle herkeze herşeye bakmayan bir kişilik hepimiz biliyoruz bunu (Calimero hariç :p )
tabikide düzeltir ama öyle herkeze her motora düzeltiyormu?
ne gadada da fesatsınız laaaa..

ziyaya da selam ederekten dostum KTMnin de civatalarının metriklerinin bildiğimizden farklı olması lazım yani 13-14 ile olmaz hani :bounce: :p
 
Katılım
15 Tem 2013
Mesajlar
5
Çok geçmiş olsun eğer maddi durumun yerindeyse değiştir tabiki yoksa grenaj tamiri yapabilecek bir sürü yer vardır eminim.


Çok teşekkür ederim.. Sanada çok geçmiş olsun..

118 tl ye honda bora dan çözdük.. motorumu daha çok sevmeye başladım, parça fiyatlarına vuruldum :))
Şimdi sırada renk değişimi çalışmaları var.. Kafa grenajlarını (sol-orta-sağ) değiştirmek istiyorum.. Lakin serviste parça şasi numarası ile geliyor.. Benim şasi ile mavi çıkıyor.. Beyaz bi cbr 250 nin şasisi lazım diyorlar.. Bunun başka bir yolu yokmu acaba.. 2013 model beyaz cbr lerin grenajını almak istediğimde şasi numarası olmadan alamıyormuyuz yani..? Muayenede falan sıkıntı çıkarsa diye orjinal parçaları boyatmak istemiyorum söküp orjinalina çevirmek kolay ne de olsa..
sahibinden.com da satan birileri de var.. ama güven olurmu bilemiyorum ki..
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-cbr250-kafa-sol-grenaj-cbr250-cbr-125-126213322/detay
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
@Bülo
Doğrudur hakim bey, arka teker ile aramızda olan gerilmeden ötürü yola bir müddet(~10m kadar) ön teker kontrolünde devam ettik. Meğerse yurdumun torpak yollarında arka teker aldığı darbelere daha fazla dayanamamış ve bir anlık boşluğa düşüp(karın boşluğuna gelmiş sanırım) arkaya doğru kaymıştır ve sanırım biraz da dönmüştür. Bu durumda da zincir aşırı derecede gerildiği ve hafif yamulduğu için arka tekeri kitlemiştir.

Yanımda bulundurduğum 1çift 12-13 anaktar ile 5dakkada5iktaş tekniğini de kullanarak arka tekere tekmeler ile saldırdım(öne doğru kaysın diye). Durumu kontrol altına aldım, zinciri bollaştırdım. Her nekadar kendisi bir kez daha bu girişimde bulunmuş olsa da tatlı dilden anlayan bir alet olduğu için sorunu konuşarak çözdük, hallettik.

Sonunda o sıcakta, güneşin altında(yine 1 tane bile ağaç yoktu lan!), çorak arazinin ortasında, Umurcan'ın tam yanı başında gözlerim yaşlı; haykırdım(http://www.youtube.com/watch?v=yEasYU4P8pg)
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Ben 1 milyon TL ye veririm benim motoru napiosan yap :) Hemen rekabet yaratalim :)

CBR 250 yan grenajlari icin bir ara 70 lira gibi bir paradan bahsediyolardi, demek ki uyanmislar, gittikce artiriyolar fiyati, hos hala gayet uygun fiyatli. kir parcala degistir nolcak yaw :)
Bu sahibinden linkindeki amca cikma satiyor olabilir mi acaba ? Yorumlarina gore 12 olumlu 1 olumsuz yorum var, anladigim kadariyla kargo parasi biraz fazla tutabilirmis falan. Arayip konusursan sorun olacagini sanmam.
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
95
Ozan bugün aradın dönemedim kusura bakma..
Şimdi geç oldu olmadı yarın görüşelim :cat:



Teşebbüs etmedik değil,
Lakin piyasada Alet yoktu :queen:



Hayırdır müdür bi problem sıkıntı mı vardı motorda?

sıfır aldığım hondada ses geliyordu arka dişliden 2 kere götürdüm servise bişi yok diyip geçişdirdiler sonra honda türkiyeyi arayınca birden arızayı tespit ettiler dişli değişti dişlinin vidalarını yalama yapıp aynı vidayı geri takmışlar falan işten anlayan yok yani ben kendim yapsam daha iyi yapardım ama garanti süresince mecbur gidecez yanlarına
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Metin Usta'ya shadow'un teker değişimi için gittik geldik. Bakar bakmasına bakarda yoğun olabiliyor. Yok ben bakmamı "şu an çok yoğunum, git yaptır gez." demek olarak anlıyabiliriz.
Janttaki yamukluğa gelince muhtemelen kendisi yapmayacak bildiği birisine gönderecektir diye düşünüyorum. Yamukluğu görmek için biraz dikkatli bakmak lazım. Tahminim yapılabilir. Ha olmuyomu "Takasago Excel" jantıda çakarım olur biter.
3537583568.jpg
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
CBR 250 yan grenajlari icin bir ara 70 lira gibi bir paradan bahsediyolardi, demek ki uyanmislar, gittikce artiriyolar fiyati, hos hala gayet uygun fiyatli. kir parcala degistir nolcak yaw :)

Ölümü gösterip sıtmaya rağzı etmişler seni evlat ! ::puro::

sıfır aldığım hondada ses geliyordu arka dişliden 2 kere götürdüm servise bişi yok diyip geçişdirdiler sonra honda türkiyeyi arayınca birden arızayı tespit ettiler dişli değişti dişlinin vidalarını yalama yapıp aynı vidayı geri takmışlar falan işten anlayan yok yani ben kendim yapsam daha iyi yapardım ama garanti süresince mecbur gidecez yanlarına

Valla mecbur da değilsin aslında, mecburiyet biraz sana kalmış. Ben 2.seferden sonra gitmedim, madem motora düzgün "müdahale" yapmıyolar yakmışım garantisini dedim :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst