[Ankara - MT]

Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
117
Arkadaşlar selam. İsmim Mehmet Ali AVCI. Ankara'ya yeni atandım. Motorum Honda Shadow 750 Aero. Görüşmek dileğiyle.
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
117
:) alışırız.. doğu anadoludaki bir ilin 2500 nüfuslu bir ilçesinden sonra Ankara cennet gibi geldi.
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Senin yazından sonra bende bir bakayım dedim muaynem biteli 9 gün olmuş işin yoksa uğraş şimdi :salut:

Senin yaptırmana gerek yok olm, zaten haftada bir biniyon :)

Hoşgeldin Mehmet Ali. İzmirli arkadaş, Ankara da deniz YOKKK! önce buna alış, gerisi gelir yavaş yavaş bence :)
 
Katılım
28 May 2013
Mesajlar
304
Merhaba. Bende regal raptor Daytona 250cc aldim. Ilk motorumla aranizdayim. etkinliklere katilmayi cok istiyorum.
 
Katılım
13 Tem 2013
Mesajlar
6
Merhaba, ismim Deniz Yolsal. Motorum CRF 250 L. Dün arkadaşımla beraber eymir gölünün doğusundan karataş köyü taraflarına bir gezinti gerçekleştirdik. Karataş köyü bitiminde toprak yol başladı ve 5 6 km boyunca da orada ilerleyip tekrar geri döndük. Bizim için rahat ve zevkli bir parkur oldu. Ankara çevresinde bu tarz gezinti yapmaktan keyif alabileceğimiz bildiğiniz yerleri paylaşmanız mümkün mü? Yapılacak etkinliklerde görüşmek dileğiyle...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Merhaba, ismim Deniz Yolsal. Motorum CRF 250 L. Dün arkadaşımla beraber eymir gölünün doğusundan karataş köyü taraflarına bir gezinti gerçekleştirdik. Karataş köyü bitiminde toprak yol başladı ve 5 6 km boyunca da orada ilerleyip tekrar geri döndük. Bizim için rahat ve zevkli bir parkur oldu. Ankara çevresinde bu tarz gezinti yapmaktan keyif alabileceğimiz bildiğiniz yerleri paylaşmanız mümkün mü? Yapılacak etkinliklerde görüşmek dileğiyle...

Selamlar, elmadağın devamında toprak yollardan giderek gölbaşına doğru çıkmıştık biz de geçen. Aklınızda bulunsun :wiinkk:
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Selamlar, elmadağın devamında toprak yollardan giderek gölbaşına doğru çıkmıştık biz de geçen. Aklınızda bulunsun :wiinkk:

Sat artik su supermotonu adam gibi bir cross al da rahatla bari :)
Asfalttan sana hayir yok, daha rahat hopla zipla bari :)

Beyit yaptim sana :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst