[Ankara - MT]

Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Buda biloya gelsin,

http://image5.sahibinden.com/photos/01/61/60/1280161603lv.jpg

10luk çivi+Fortum ikilsinden muhteşem bir çalışma olmuş bence..

Şereffsizimm benim aklıma gelmişti :) O deil de arka hugger ne güzel durmuş öyle bee, bu arada alet versys, ya da en azından versys arka maşasıyla değiştirilmiş. Biz de yapalım böyle ama daha estetiğini daha güzelini yapalım :) 9 dolar vermektense kendimiz uyduralım halamın kızıııı :D
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Cümleten selamlar cuma günü mersinden ankaraya geliyorum artık ankaradayım aktivitelerde görüşmek dileğiyle

Buluşma yapmıyormusunuz?

Öncelikle hoşgeldiniz,
birde isminizi cisminizi tanıtsaydınız keşke?
bizde isminiz ile hitab etseydik hocam?

Buluşma yapıyoruz ama ramazan münasebetiyle ya iftar yada sahur oluyor,
hatta bizimkilere uyarsa bugünde bir yunusgil park yapalım derim yok hava yağışlı derseniz,
bana çıkın gelin çay kahve içeriz en basitinden diyeceğim ama hayırlısı artık :)

ha unutmadan,
Ne estetikçi ne güzelci adammışssın la bilo!
turgay 1 sen 2 anadınmı 1 aydır vay 10luk somun yok standa takılacak malzeme bu haftasonu yapalımda rahata er vallahülazim...:p
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Arkadaşlar cep telefonuma bir mesaj geldi biraz önce

"Değerli müşterimiz kredi kartı ile fatura ödemelerinizden kazandığınız para puanınız 200 TL'ye ulaşmıştır.
08502200505'i arayarak dakikalarınızı aktifleştiriniz. Kimden: +8506730534"


İnternette biraz bakındım kimdir ne değildir bu numara diye, Birçok farklı numaradan da aynı telefon numarasına yönlendiriyorlarmış, bu adamları kime şikayet etmek lazım? düpedüz dolandırıcılar ::angry2::
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
night-riding.jpg


Gece gezintilerini özledim, dayanamıyorum.
 
Katılım
18 Tem 2013
Mesajlar
24
Merhaba arkadaşlar bende yeni üye oldum.

İsmim Kuter, ilaç firmasında çalışıyorum, Çayyolu/Yaşamkent tarafında ikamet ediyorum :)
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
291
Yarın Ankara'dan Nallıhan'a misafirliğe gideceğiz hareket var, Cumartesi ise Sorgun'a geçip çadır kampı yapacağız, iki kişi iki motoruz. Pazar günü de orada oluruz, Cumartesi gelip kamp yapmak isteyen yahut Pazar günübirlik motoruyla Sorgun yapmak isteyen falan ben ve yine foruma da üye bir arkadaşımı orada görebilir, bekleriz :)
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
291
Yarın Ankara'dan Nallıhan'a misafirliğe gideceğiz hareket var, Cumartesi ise Sorgun'a geçip çadır kampı yapacağız, iki kişi iki motoruz. Pazar günü de orada oluruz, Cumartesi gelip kamp yapmak isteyen yahut Pazar günübirlik motoruyla Sorgun yapmak isteyen falan ben ve yine foruma da üye bir arkadaşımı orada görebilir, bekleriz :)

Nolur nolmaz belki biri gider, bizim rota değişti, İzmit'e gideceğimizden ötürü Sorgun'da olamayacağız.
 
Katılım
15 Tem 2013
Mesajlar
5
Arkadaşlar motorumun jantlarının rengini değiştirmek istiyorum fakat karar veremedim. Kafa grenajlarını (sol-orta-sağ) beyaz olarak değiştiriyorum. Mavi olarak sadece depo kısmı kalacak.Sizce alttaki resimlerden hangisi daha güzel durur.Jant şeridi olarak da mavi çekmeyi düşünüyorum.Fikir verebilecek olan varmı?

BEYAZ..?

gcud.jpg


SİYAH..?

fb2f.jpg
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
363
selam arkadaşlar. Bugün motoru muayeneye götürmem gerekiyor. Ankara'nın yabancısıyım ve tavsiyeye ihtiyacım var.

Otomobil sahibi arkadaşlarım iki yer söyledi. Biri İvedik organizedeymiş. Bana çok yakın. Ancak en ufak ayrıntıya majör hata yazıp geri çeviriyorlarmış. Ancak biraz sıra varmış.
Bir de Akyurt'ta varmış. Sıra yokmuş. Her halukarda geçiyormuşsun. Ama bana çok uzak.

Motorumda küçük plaka var. Ayrıca cam siyah filmli. Benden önceki sahibi uzuna zenon takmış. Söküp yerine osram nightbreaker taktım. O da 3000K gibi birşeymiş. Dolayısıyla farların biri soğuk beyaz (üzeri mavi renkli bir ampul), diğeri sıcak beyaz (nightbreaker) oldu.

Bu değişiklikler muayenede sorun çıkarır mı? Tavsiyelerinizi sabırsızlıkla bekliyorum.
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
95
selam arkadaşlar. Bugün motoru muayeneye götürmem gerekiyor. Ankara'nın yabancısıyım ve tavsiyeye ihtiyacım var.

Otomobil sahibi arkadaşlarım iki yer söyledi. Biri İvedik organizedeymiş. Bana çok yakın. Ancak en ufak ayrıntıya majör hata yazıp geri çeviriyorlarmış. Ancak biraz sıra varmış.
Bir de Akyurt'ta varmış. Sıra yokmuş. Her halukarda geçiyormuşsun. Ama bana çok uzak.

Motorumda küçük plaka var. Ayrıca cam siyah filmli. Benden önceki sahibi uzuna zenon takmış. Söküp yerine osram nightbreaker taktım. O da 3000K gibi birşeymiş. Dolayısıyla farların biri soğuk beyaz (üzeri mavi renkli bir ampul), diğeri sıcak beyaz (nightbreaker) oldu.

Bu değişiklikler muayenede sorun çıkarır mı? Tavsiyelerinizi sabırsızlıkla bekliyorum.

şu saat itibariyle ivedik muayene istasyonuna gidersen rendevu almadığın için bakmayabilirler acele değilse internetten randevu alıp öyle git derim yok acele ise gidip orda şansını deneyeceksin artık
farlar içinse açıları düzgünse renk konusunda sorun olmuyor sadece hafif kusur yazıp onaylıyorlar
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
363
şu saat itibariyle ivedik muayene istasyonuna gidersen rendevu almadığın için bakmayabilirler acele değilse internetten randevu alıp öyle git derim yok acele ise gidip orda şansını deneyeceksin artık
farlar içinse açıları düzgünse renk konusunda sorun olmuyor sadece hafif kusur yazıp onaylıyorlar

O zaman bir süredir binemediğim motorumla yollara düşüp Akyurt'a gitmek mantıklı gibi. Ah bir de nerede olduğunu bilsem:silent:
 
Katılım
29 Ağu 2010
Mesajlar
583
gölbaiında da var. nerede olduğunu öğrenmel için tüvtürk adresine gir orada kroki var. oradan bakabilirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst