[Ankara - MT]

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
cihat abim benim.. tekrardan gecmis olsun..
son bulusmaya gelemedim ama en kisa zamanda gorusuruz umarim..


just_life tebrik ederim yaw.. bu kadar hizla motor satani gormemistim.. insalla keyifle kullanacagin bi motorun olur.. yazin da zor dabi motorsuz kalmak :]


hopeless1 zaman zman oyle sanssiz gunler geciyor gercekten de.. bi de trafikte ablalar son derece tehlikeli..


birazblues aileler motor konusunda hep heyecanli be.. hic degismeyen bisi bu sanirim.. hatta "babamla motora bindik, gittik, gezdik" gibi seyleri okuyunca inanamiyorum.. "babamla gidip cross yaptiki dag-tepe gezdik" ise benim hayal gucumun bile disinda.
:)


R3N abi bi msj yaziyosun.. butun sıkıntın-stress in geciyor.. muhtesem bisi bu internet yaw.. nasil ? ne dedin ? ha 1 hafta mi.. olsun ya sen de okursun bu yazilanlari..
muhah.. yasasin turk loydu :)



herkese slm sevgi..






Shakulin



Bu yazdıklarını yenge okuyo mu?......:queen::queen::queen:

Ayrıca beni unutmuşun.....

Şakül bizi diskoya götür....:p:p
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
şahküle başka soru yok alper abi senden de bunları yenge okuyo mu :)
heheheh
bence okuyo o yüzden gelemiyo bu hiç bi toplantıya hehehe...
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
Dün anlaştığımız arkadaş sabah vazgeçme hakkını kullanıp vazgeçti motor tekrar satılıktır. :)

Böyle olunca Yine Cuma Akşamı yada Cumartesi Motorla geliyorum emoğa.

Emok dönüşü motorumu satmaya karar verdim ilgilenenlere..


Er5
2004 Model

Yeni bakımı yapıldı
km. 24000
Koruma demiri
Ön camı
Kn hava filtresi
Ve yeni lastikler
fiyat. 7000


Shot with Canon PowerShot A520 at 2007-06-26
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
169
R3N abi bi msj yaziyosun.. butun sıkıntın-stress in geciyor.. muhtesem bisi bu internet yaw.. nasil ? ne dedin ? ha 1 hafta mi.. olsun ya sen de okursun bu yazilanlari..
muhah.. yasasin turk loydu :)

belli bir mesaj sayısından sonra nazar değmesin niyetine yapıyorlar sanırım :)



bir video bu kadar mı kötü çekilir kardeşim..

neyse, önemli olan aradaki kırmızı kardeşin içtiğidir :cat:

http://www.youtube.com/watch?v=Yv2Eal081Uc
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nolur tabi neden nolmasın?
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
36
Heeey, Ankara'da kalan dostlar buluşuyormuyuz yine ynı saat ve yerde ? Çabuk yazın da organize olalım..
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Saat 14:00 Anatolia Mi Dİyoruz Şİmdİ?
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
127
Bana uyar beyler
:rendeer: pazar günü saat 14:00 da anatolia. :rendeer:
:pale: Lakin ben biraz geç gelebilirim.. :pale:

Ben şimdide biraz dolaşacağım bahçeli taraflarında gezineceğim.
Gelmek isteyen olursa bilgisine.
Kızmızı zatımı bahçeli kfc nin karşısında bulabilirsiniz bende pek uzağında değilimdir:queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saat farketmezz
bende yarın gelıooom
su telı kapatıyımda kımse aramasın....zaten emoka gıdemedım telefon yuzunden....:pr::salut:

Heeey, Ankara'da kalan dostlar buluşuyormuyuz yine ynı saat ve yerde ? Çabuk yazın da organize olalım..

abı bız organıze olduk bıle....sen yoksun ortada....:)

yarın görusuruz....
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fazla ses yok. yarın tek başıma kalırmışım artık.. :)
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
169
motogp bugünmüş, pek güzel pek keyifliydi.

yarın hanımdan bir arıza çıkmaz da iki tekerli olursam 14:00 gibi ugrarım anatolyaya. varsa birileri takılırız muhabbete

biz hepimiz geri geldik...
neyse merak etmeyin bişi kaçırmadınız arkadaşlar...

?? erken mi döndünüz anlamadım
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
erken donduk gelmeyenler de hic uzulmesin o kadar yolu bosa gelmemis oldular :cat:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Perşembe gece ordaydım, cumartesi 14 gibi ayrılmak zorunda kaldım. Cahit Berkay - Emrah Karaca (Cem Karaca'nın oğlu) Konseri güzeldi. Gündüz yavaş gitme yarışında teselli ödülü kazandım :cherry: AN 125 lerle yapılan enduro yarışı ile endurolarla yapılan delikanlı motorcu yarışı çok güzeldi. İyi ve eğlenceli birkaç gün geçirdim. Köfteci amcanın köftelerini unutmak zor olacak :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eee kımler gelıo anatolıyaya....ben zaten balgattayım....bırısıyle bulusmaya geldımde....zaten gelmedı oda....pis....:salut:
bari siz gelın yahu....bosa gelmıs olmayayım.....
beklıyom cabuk olun....:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst