[Ankara - MT]

Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
36
Waaay Boncorno Kardeş,
Takılsaydın da birlikte dolaşsaydık,Anatolya da muhabbet,oradan da Eymir gölünde bira durumları vardı...Bu arada seni eymir gölünde balıklara yem yapardım ne güzel...(Every time durumlarından..) Heh he he.....Bu arada ALMAN TEKNİĞİ kolay da uygun platform sorunu çok büyük....

Hoş geldin. parmaklar çalışmaya başladı demek. büyük geçmiş olsun.

Dostum Gupilya,nerelerdesin ? cebini aradım sekretere not bıraktım...Görüşelim,ben hala raporluyum,zamanım bol...Sevgiler...:):)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
80
Waaay Boncorno Kardeş,
Takılsaydın da birlikte dolaşsaydık,Anatolya da muhabbet,oradan da Eymir gölünde bira durumları vardı...Bu arada seni eymir gölünde balıklara yem yapardım ne güzel...(Every time durumlarından..) Heh he he.....Bu arada ALMAN TEKNİĞİ kolay da uygun platform sorunu çok büyük....


HEHEHEH sorsaydın çevrede göle kim maya çalmış diye?:mrgreen:

seni yakaladım... bira içip motur ha? çok ayıp... hemde motur bindin!hımmm:mrgreen:

Teknik basit abiiii... Ver kontrayı bak çıkışaaaaaaa... :mrgreen:
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
127
İlk resimleri ben koyayım bari....

Arkadaşlar herkese teşekkürler cidden beklediğimden çok daha samimi bir ortam vardı.






 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok degerli,Sevgili Arkadaslarim,
Biraz geç oldu bunlari yazmak,ancak parmaklarim yeni yeni çalismaya basladi ve hastanede oldugum zamanlarda ki sayfalara ancak simdi göz atabildim.Hepinizden allah razi olsun,iyi dilekleriniz ve ziyaretiniz için ne kadar duygulandigimi ve memnun oldugumu kelimelerle anlatmak oldukça zor.IYI KI VARSINIZ VEDE IYIKI SIZLERI TANIDIM... Hepinize sonsuz tesekkürler.

oooo hosgeldın abı ya.....
cok cok gecmıs olsun abı....senı gene ayakta görmke cok güzel....
hastaneye falan gelemedım ama burdan durumunu takıp ettım abı....zaten okumussundur yazdıklarımı....
buyuk gecmıs olsun abı....en kısa zamanda motorada dönersın ınsallah...
k.i.b abı
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba millet,
tabi ben çıkışta yanlış kişinin arkasına takıldığım için sizleri kaçırdım. anladığımda ise zaten çoktan emeğe doğru gidiyordum :)
neyse zaten hem sizi oyalayabilirim diye içim rahat etmiyordu hem de, olur da bir acemilik yapıp sizleri zora sokacak bir durum yaratırım endişesi vardı içimde. iyi oldu aslında sizleri kaçırdığım. yarın işe gidip gelmeye başlayacağım artık ki size ayak uydurabilecek kadar iyileşiyim şu aleti kullanmakta :)
sizleri tanıdığıma sevindim gerçekten, zaten iyi insanlar olduğunuzu biliyordum ama düşündüğümden de iyi niyetli olmanıza sevindim :) tekrar görüşmek üzere, sevgiyle kalın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ah ahhh ben gelemdım gene.... :pr::pr:

cuma gunu köye gıttım cavamla....dun aksam geldım gerı....ank da acıl iş varmısta bugun aksam 6 ya kadar calıstım...:pr::pr:
ama köyde güzeldı janım...helede kızlar daha gözel.... :cherry:
bıde gelırken ilçede termal hamam var...oraya bı daldım şööölee....pamuk gıbı oldum hamamda...sonra ank ya kadar uctum.... :p
130-140 allah ne verdıyse yapıstır kocum yapıstır.... :bounce:
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
51
çok güzel oldu ;))

slm... ;)) Cidden samimi bir ortamda konuştuk. Hopeless'a katıllmamak ne mümkün. Özellikle Cimeraby'yi görmek beni çok sevindirdi. Yeni arkadaşlarla tanışmak da öyle tabi ki. Hopeless resmimizi koymuşun çok hoş olmuş. ;)) Bu arada Seni TBMM'nin oradaki alt geçite girmeden önce gördüm (Sen karşı-zıt yoldaydın tabi ki) korna çaldım ama duymadın. Neyse. DMR'de oldukça keyifli bi arkadaş. Hele 3 ayrı üniversiteden ders alması bizleri hem çok şaşırttı hem de çok keyiflendirdi. ;)) invisible Darkness ve ileride motor alacak olan arkadaşımız Pınar'ı da aramızda görmekten mutluluk duyduk tabi ki. Zaitochi arkadaşımız ve BlackHawk arkadaşımızı da aramızda görsek tam süper olacaktı ama katılım 24 gibi bir sayıyla oldukça fazla denebilirdi yinede... :cat:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
204
Aman efendim ne demek :) Hakikaten güzel bi buluşma oldu,çok fazla yeni arkadaş edindik ankara olarak :) Bu arada hesabı ödemeden kalkmışım sanırım birinize kitledim hesabı ::utangac: Kusuruma bakmayın.. :rendeer:
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
127
slm... ;)) Cidden samimi bir ortamda konuştuk. Hopeless'a katıllmamak ne mümkün. Özellikle Cimeraby'yi görmek beni çok sevindirdi. Yeni arkadaşlarla tanışmak da öyle tabi ki. Hopeless resmimizi koymuşun çok hoş olmuş. ;)) Bu arada Seni TBMM'nin oradaki alt geçite girmeden önce gördüm (Sen karşı-zıt yoldaydın tabi ki) korna çaldım ama duymadın. Neyse. DMR'de oldukça keyifli bi arkadaş. Hele 3 ayrı üniversiteden ders alması bizleri hem çok şaşırttı hem de çok keyiflendirdi. ;)) invisible Darkness ve ileride motor alacak olan arkadaşımız Pınar'ı da aramızda görmekten mutluluk duyduk tabi ki. Zaitochi arkadaşımız ve BlackHawk arkadaşımızı da aramızda görsek tam süper olacaktı ama katılım 24 gibi bir sayıyla oldukça fazla denebilirdi yinede... :cat:

:queen:Abi bende seni son anda gördüm biraz geç bastım kornama o yüzden duymamış olabilirsin. :queen:

Tekrar tekrar herkese teşekkürler....
Benim için süper bir gün oldu.
Koruma malzemelerinde ne alacağıma karar verememiştim, hepinizin kullandığı markaları ve fikirlerinizi öğrendim son kararımı verdim ama bugün pazar olduğu için bahçeli motomax dışında açık bir yer bulamadım orada da uygun beden bulamadım.

Mont:http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=44382&ShowPane=2

Kask:http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=44102
yada : http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=44101

Bunları düşünüyorum. ne dersiniz? Mont kesin gibide k a s k biraz kafamı karıştırıyor. Her türlü fikre açığım arkadaşlar. Şimdiden teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla hopeless1;
mont konusunda tavsiye ederim fiyatına göre uygun bir mont. ama inan serin havalarda bile kullanamazsın donduruyor. zaten ilk gün içliği öyle bir yaktı ki çıkarıp attım bir tarafa. 210 ytl ye falan geliyordu ben alacağımda, nakitim yoktu taksit için bastırıp durdum. peşin alırsan daha da iyi alabilirsin zira tolga peşin alabilirsen çok daha fazla indirim yaparım demişti. olmazsa 160 a sizden alan arkadaşım var o gönderdi beni de pazarlığı kafadan bitir.. (ama tavsiye etmem euro sürekli düşüyor çünki) kaskların hepsi güzel ama ankarada nerede bulup deniyeceksin orası ayrı. aman denemeden sipariş etme internetten falan. ben mototr dan koruyucu yelek aldım omuzları bile olmadı(düşün birde zayıfım yani), kask kılıfı aldım kaskım sığmadı.. sağolsunlar geri aldılar ürünleri (hem satış hemde sonrasındaki hizmetleri çok iyiydi).
Kaskı da aldığında yere falan düşünce için yanmasın ha :)
muhabbetin iyiydi, bir dahaki mt toplantısında görüşmek üzere :)
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
127
Valla hopeless1;
mont konusunda tavsiye ederim fiyatına göre uygun bir mont. ama inan serin havalarda bile kullanamazsın donduruyor. zaten ilk gün içliği öyle bir yaktı ki çıkarıp attım bir tarafa. 210 ytl ye falan geliyordu ben alacağımda, nakitim yoktu taksit için bastırıp durdum. peşin alırsan daha da iyi alabilirsin zira tolga peşin alabilirsen çok daha fazla indirim yaparım demişti. olmazsa 160 a sizden alan arkadaşım var o gönderdi beni de pazarlığı kafadan bitir.. (ama tavsiye etmem euro sürekli düşüyor çünki) kaskların hepsi güzel ama ankarada nerede bulup deniyeceksin orası ayrı. aman denemeden sipariş etme internetten falan. ben mototr dan koruyucu yelek aldım omuzları bile olmadı(düşün birde zayıfım yani), kask kılıfı aldım kaskım sığmadı.. sağolsunlar geri aldılar ürünleri (hem satış hemde sonrasındaki hizmetleri çok iyiydi).
Kaskı da aldığında yere falan düşünce için yanmasın ha :)
muhabbetin iyiydi, bir dahaki mt toplantısında görüşmek üzere :)


Sağolasın dostum...

Kaskı düşürmekmi?? Asla yapmam zaten ben kaskın başına bişey gelmesin diye kaza bile yapmamki aldıktan sonra:queen::queen:
Mont konusunda zaten direk senin sözünü dinliyorum çok yardımcı oldun teşekkürler. İnternetten dediğin gibi benimde birkaç alışverişim oldu artık tövbe yapmam. Yarın işe gidiş ve gelişte sana bol şans dilerim.
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
10
herkese selam:) güzel toplantı oldu hakkaten sıcağa rağmen wakit güzel geçti...daha uzun gezilerle tekrarlarıs işallah...:)

bu arada tango_manin vizör filmi bende yeni ufuklar açtı :cat: güneşte sürerken n84 almadım die sööleniyodum gayet pratik bi çözümü warmış pek bi aklıma yattı..

Hopeless1 bende mont konusunda birazblues'a katılıorum aynen fiyata göre iyi mont korumalar fln yeterli ama hava az bişi serinse içliğe rağmen üşüyosun.. 3 hafta önce boluda gece kazaksız çıkamadım .PPP gerçi sen epey inceledin toplantıda epey fikir sahibi olmuşsundur :cherry:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
69
Selam arkadaşlar;

Benim için de çok güzel bir gün oldu. Yeni motor sevdalıları ile tanışmak çok güzeldi. Şanssız bir şekilde motoru devirmiş olsamda (ki olacak o kadar) çok iyi vakit geçirdim. Umarım beraber gezilere de gideriz. En kısa sürede tekrar görüşmek üzere...
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
Tüm gelen herkez için güzel olmuş anlaşılan.. Ozaman benim içinde güzel bir hafta sonu oldugunu sizden gizleyemeyeceğim artık. :)

Yeniden görüşmek üzere.
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
10
bu arada eymirde yaptıkları balıkta istanbulu aratmıyomuş maşallah..kaşla göz arasında götürdüm bitane tadı damaımda kaldı ..:)
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam arkadaşlar;

Benim için de çok güzel bir gün oldu. Yeni motor sevdalıları ile tanışmak çok güzeldi. Şanssız bir şekilde motoru devirmiş olsamda (ki olacak o kadar) çok iyi vakit geçirdim. Umarım beraber gezilere de gideriz. En kısa sürede tekrar görüşmek üzere...

olur o ben de yapıyorum :) yalnız değiliz :cherry:
cuma günkü emok organizasyonu için emok başlığını şenlendirelim arkadaşlar :)
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
merhaba millet,
tabi ben çıkışta yanlış kişinin arkasına takıldığım için sizleri kaçırdım. anladığımda ise zaten çoktan emeğe doğru gidiyordum :)
neyse zaten hem sizi oyalayabilirim diye içim rahat etmiyordu hem de, olur da bir acemilik yapıp sizleri zora sokacak bir durum yaratırım endişesi vardı içimde. iyi oldu aslında sizleri kaçırdığım. yarın işe gidip gelmeye başlayacağım artık ki size ayak uydurabilecek kadar iyileşiyim şu aleti kullanmakta :)
sizleri tanıdığıma sevindim gerçekten, zaten iyi insanlar olduğunuzu biliyordum ama düşündüğümden de iyi niyetli olmanıza sevindim :) tekrar görüşmek üzere, sevgiyle kalın.
Abicim sen ışıkta bana ne demiştin? Yanlış anlamışım ben heralde. :mrgreen:
Ben Bilkent'e dönüyordum tek başıma, bizim grup Anatolia çıkışı sağa dönmüştü, sen de bula bula beni mi buldun. :mrgreen:
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
36
oooo hosgeldın abı ya.....
cok cok gecmıs olsun abı....senı gene ayakta görmke cok güzel....
hastaneye falan gelemedım ama burdan durumunu takıp ettım abı....zaten okumussundur yazdıklarımı....
buyuk gecmıs olsun abı....en kısa zamanda motorada dönersın ınsallah...
k.i.b abı

İyi dileklerin için çok teşekkür ederim,3-4 günden beri dikkatli bir şekilde motora da binmeye başladım...Bu pazarki geziye de katıldım.(Sen yoksun diye radyatör su kaçırmadı,yoksan kim söker takar..Heh he he)Sende kendine iyi bak,görüşmek üzere....:cat:

ARKADAŞLAR ,MUAYENE SÜRESİ SIFIR ARAÇLARDA İLK 3,SONRAKİ YILLARDA 2 YILDA BİR YAPILACAK.....
Motorunu bir yıl içinde almış olanlar ruhsatlarına baksınlar.Muayene süresini bir yıl olarak yazılmış görenler,Emniyet sarayı yanında ki trafik bölümüne gidip 33 numarada Bican Hn.(Başkomiser) a ruhsattaki durumu belirtsinler,kendisi ruhsat süresini düzeltip,20 numaraya yeniden folyo kaplanması için gönderiyor.Olay bukadarla halloluyor.Yani kısaca önce 33 no da Bican Başkomsere oradan da 20 numaraya folyo kaplatmaya....Yanlışlıkla başka bir bölüme giderseniz yeniden ruhsat kartı alıp doldurun falan diyorlar,aman ha boşuna uğraşmayın....:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
206
arkadaşlar kusuruma bakmayın elimde olmayan nedenlerden ötürü buluşmaya gelemedim...ama bir dahakine bütün imkanları zorluycam ve gelmeye gayret göstericem:))
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
st_erdoğan ben seni görünce direk peşine takıldım, ama milli kütüphanenin oraya gelince baktım ki senin takip ettiğin kimse yok aman dedim, yanlış motorcunun peşine düşmüşüz. iyi dedim biraz gider sonra evime döner
im dedim. armadanın oradan da döndüm zaten.
ışıklarda sana söylediğim şey ise, motosikleti trafikte nasıl kullandığına bakmak istiyorum demiştim. başka bir şey demedim yani :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst