- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
cihat abim benim.. tekrardan gecmis olsun..
son bulusmaya gelemedim ama en kisa zamanda gorusuruz umarim..
just_life tebrik ederim yaw.. bu kadar hizla motor satani gormemistim.. insalla keyifle kullanacagin bi motorun olur.. yazin da zor dabi motorsuz kalmak :]
hopeless1 zaman zman oyle sanssiz gunler geciyor gercekten de.. bi de trafikte ablalar son derece tehlikeli..
birazblues aileler motor konusunda hep heyecanli be.. hic degismeyen bisi bu sanirim.. hatta "babamla motora bindik, gittik, gezdik" gibi seyleri okuyunca inanamiyorum.. "babamla gidip cross yaptiki dag-tepe gezdik" ise benim hayal gucumun bile disinda.
R3N abi bi msj yaziyosun.. butun sıkıntın-stress in geciyor.. muhtesem bisi bu internet yaw.. nasil ? ne dedin ? ha 1 hafta mi.. olsun ya sen de okursun bu yazilanlari..
muhah.. yasasin turk loydu
herkese slm sevgi..
Shakulin
Bu yazdıklarını yenge okuyo mu?......:queen::queen::queen:
Ayrıca beni unutmuşun.....
Şakül bizi diskoya götür....
