- Katılım
- 1 Ara 2006
- Mesajlar
- 591
- Konu Yazar
- #1
Katılımcılar :
Scorp
R3N (arka koltuk redregon)
Rayjay
Erginbay (arka koltuk kankası =)
Benalpan (Bu güzel organizasyonu kacirmamak icin istanbuldan geldi)
Cuma gunu aksam 4:30 gibi bulusulup yola cıkılıcaktı katılımcılar rota yapılacaklar belliydi. Tabi ben yeni motorun devir-teslimini bitiremedigim icin geziye gelemeycektim derken son anda motorun satısı yetistirdik gurubun geri kalanıda seni bekleriz diyince motoru teslim aldıgım gibi bulusma noktasına gittim. Tabi 2 saat gecikmeyle =) Sagolsun arkadaslar gecikmeyi olgunlukla karsiladi (Motordan indigim gibi ustume atlamalarını saymazsak- Rayjay in vurdugu yer hala sızlıyo =)
Neyse az laf çok resim diyorum Çunku ciddi şekilde yaptiklarimizi anlatsam bitmez. Mukkemmel bi geziydi katilimcilara cok cok tesekkurler.
-Toplam 700km civari yol yaptik
-2 ayri yere kamp kurduk .
-Karadenizde denize girdik(rayjay - redragon ve R3N girdi)
-Kamp atesinde ağac dallarına gecirdigimiz sucuklari pişirip afiyetle goturduk.
-Dönüş yolunda 2:30 saat sağnak yağış altında motor kullandık.
...
Bendeki Fotolar az ve kalitesiz Gercek fotolari Ergin ekler =)
İşte Rayjay in yolculuga hazir Gümüş-Eşşegi =)
Buda R3N nin Canta almadıgına pişman oldugu görüntü =)
Erginbay ve mükemmel Yukleme işçiligi
Yolculugun Basi R3N kufur ediyo ula hem bu çanta hem iki kişi nasi binilir bu motoya =)
Buda ben ve Yeni motorum =)
Gurubun la biz ne durduk hadi gazlayin dedigi an
R3N boş durmaz ceker foto
Rayjay e Agbi donuyorum bi durak dedikten sonraki halimiz.(komple yazlık modda cikmişim yola içime biseyler fln giydim =)
R3N kendi kendinin fotosunu çekip şekil yapacaktiki araya girdim =)
Otoban kenarı hatırası
ilk kamp alanımız kumluktu motorları buraya kadar sokabildik.
Tahirin peşini birakmayan yalaka köpek =)
ilk Kamp alanımız hem deniz hem akarsu Kenarı =)=)=)
Sabah çılgınlar gibi acıkmıstık. Kahvaltı edicek bi yer ariyoduk. Amca GELİN BEN SİZİ DOYURACAM DEDİ ciddinede doyurdu o ne kahvaltiydi.
Mükemmel deniz ve denize giren çılgınlar(redragon ve R3N)
Yeni MOtorum Nazar değmesin masallah =)
Yolda gordugumuz modifiyeli Punch Uzun yol için özel dizayn edilmis extra yakıt tankı var...
İkinci kamp alanımız daha bi güzeldi işte buda motorı koydugumuz yer..
Erginbay kafasında tüm yerleşim planımızı yapariken
Sırasıyle ben ve R3N n(resmi ne zaman ve nerde cektigi hakkında en ufak bi bilgim yok =)
İlk kamp alanımızdan goruntuler
redragon kasikla suyun tadına bakar nedense artik anlamadim
Motorların 2. kamp alanına getirdigimizdeki hali
Gitmeden önceki son kahvaltidan önce motoru cektiğimiz yerde erginbay ve motoru
Sadece r3n motoru
Toplu motoların fotosu =)
Kahvaltıdan sonra sonkez kamp alanına(malzemeleri toplamak için) dönerken
İşte bendeki resimler boyle gerisi Erginbayda...
Scorp
R3N (arka koltuk redregon)
Rayjay
Erginbay (arka koltuk kankası =)
Benalpan (Bu güzel organizasyonu kacirmamak icin istanbuldan geldi)
Cuma gunu aksam 4:30 gibi bulusulup yola cıkılıcaktı katılımcılar rota yapılacaklar belliydi. Tabi ben yeni motorun devir-teslimini bitiremedigim icin geziye gelemeycektim derken son anda motorun satısı yetistirdik gurubun geri kalanıda seni bekleriz diyince motoru teslim aldıgım gibi bulusma noktasına gittim. Tabi 2 saat gecikmeyle =) Sagolsun arkadaslar gecikmeyi olgunlukla karsiladi (Motordan indigim gibi ustume atlamalarını saymazsak- Rayjay in vurdugu yer hala sızlıyo =)
Neyse az laf çok resim diyorum Çunku ciddi şekilde yaptiklarimizi anlatsam bitmez. Mukkemmel bi geziydi katilimcilara cok cok tesekkurler.
-Toplam 700km civari yol yaptik
-2 ayri yere kamp kurduk .
-Karadenizde denize girdik(rayjay - redragon ve R3N girdi)
-Kamp atesinde ağac dallarına gecirdigimiz sucuklari pişirip afiyetle goturduk.
-Dönüş yolunda 2:30 saat sağnak yağış altında motor kullandık.
...
Bendeki Fotolar az ve kalitesiz Gercek fotolari Ergin ekler =)
İşte Rayjay in yolculuga hazir Gümüş-Eşşegi =)
Buda R3N nin Canta almadıgına pişman oldugu görüntü =)
Erginbay ve mükemmel Yukleme işçiligi
Yolculugun Basi R3N kufur ediyo ula hem bu çanta hem iki kişi nasi binilir bu motoya =)
Buda ben ve Yeni motorum =)
Gurubun la biz ne durduk hadi gazlayin dedigi an
R3N boş durmaz ceker foto
Rayjay e Agbi donuyorum bi durak dedikten sonraki halimiz.(komple yazlık modda cikmişim yola içime biseyler fln giydim =)
R3N kendi kendinin fotosunu çekip şekil yapacaktiki araya girdim =)
Otoban kenarı hatırası
ilk kamp alanımız kumluktu motorları buraya kadar sokabildik.
Tahirin peşini birakmayan yalaka köpek =)
ilk Kamp alanımız hem deniz hem akarsu Kenarı =)=)=)
Sabah çılgınlar gibi acıkmıstık. Kahvaltı edicek bi yer ariyoduk. Amca GELİN BEN SİZİ DOYURACAM DEDİ ciddinede doyurdu o ne kahvaltiydi.
Mükemmel deniz ve denize giren çılgınlar(redragon ve R3N)
Yeni MOtorum Nazar değmesin masallah =)
Yolda gordugumuz modifiyeli Punch Uzun yol için özel dizayn edilmis extra yakıt tankı var...
İkinci kamp alanımız daha bi güzeldi işte buda motorı koydugumuz yer..
Erginbay kafasında tüm yerleşim planımızı yapariken
Sırasıyle ben ve R3N n(resmi ne zaman ve nerde cektigi hakkında en ufak bi bilgim yok =)
İlk kamp alanımızdan goruntuler
redragon kasikla suyun tadına bakar nedense artik anlamadim
Motorların 2. kamp alanına getirdigimizdeki hali
Gitmeden önceki son kahvaltidan önce motoru cektiğimiz yerde erginbay ve motoru
Sadece r3n motoru
Toplu motoların fotosu =)
Kahvaltıdan sonra sonkez kamp alanına(malzemeleri toplamak için) dönerken
İşte bendeki resimler boyle gerisi Erginbayda...






