Ankara MT 8-10 haziran AKÇAKOCA(rapor)

Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Katılımcılar :
Scorp
R3N (arka koltuk redregon)
Rayjay
Erginbay (arka koltuk kankası =)
Benalpan (Bu güzel organizasyonu kacirmamak icin istanbuldan geldi)

Cuma gunu aksam 4:30 gibi bulusulup yola cıkılıcaktı katılımcılar rota yapılacaklar belliydi. Tabi ben yeni motorun devir-teslimini bitiremedigim icin geziye gelemeycektim derken son anda motorun satısı yetistirdik gurubun geri kalanıda seni bekleriz diyince motoru teslim aldıgım gibi bulusma noktasına gittim. Tabi 2 saat gecikmeyle =) Sagolsun arkadaslar gecikmeyi olgunlukla karsiladi (Motordan indigim gibi ustume atlamalarını saymazsak- Rayjay in vurdugu yer hala sızlıyo =)

Neyse az laf çok resim diyorum Çunku ciddi şekilde yaptiklarimizi anlatsam bitmez. Mukkemmel bi geziydi katilimcilara cok cok tesekkurler.
-Toplam 700km civari yol yaptik
-2 ayri yere kamp kurduk .
-Karadenizde denize girdik(rayjay - redragon ve R3N girdi)
-Kamp atesinde ağac dallarına gecirdigimiz sucuklari pişirip afiyetle goturduk.
-Dönüş yolunda 2:30 saat sağnak yağış altında motor kullandık.
...

Bendeki Fotolar az ve kalitesiz Gercek fotolari Ergin ekler =)

İşte Rayjay in yolculuga hazir Gümüş-Eşşegi =)
43.jpg

Buda R3N nin Canta almadıgına pişman oldugu görüntü =)
44.jpg

Erginbay ve mükemmel Yukleme işçiligi
45.jpg

Yolculugun Basi R3N kufur ediyo ula hem bu çanta hem iki kişi nasi binilir bu motoya =)
46.jpg

Buda ben ve Yeni motorum =)
47.jpg

Gurubun la biz ne durduk hadi gazlayin dedigi an
48.jpg

R3N boş durmaz ceker foto
49.jpg

Rayjay e Agbi donuyorum bi durak dedikten sonraki halimiz.(komple yazlık modda cikmişim yola içime biseyler fln giydim =)
50.jpg

R3N kendi kendinin fotosunu çekip şekil yapacaktiki araya girdim =)
51.jpg

Otoban kenarı hatırası
52.jpg

ilk kamp alanımız kumluktu motorları buraya kadar sokabildik.
53.jpg

54.jpg

Tahirin peşini birakmayan yalaka köpek =)
56.jpg

ilk Kamp alanımız hem deniz hem akarsu Kenarı =)=)=)
57.jpg

Sabah çılgınlar gibi acıkmıstık. Kahvaltı edicek bi yer ariyoduk. Amca GELİN BEN SİZİ DOYURACAM DEDİ ciddinede doyurdu o ne kahvaltiydi.
Foto(100).jpg

Mükemmel deniz ve denize giren çılgınlar(redragon ve R3N)
Foto(108).jpg

Foto(109).jpg

Foto(110).jpg

Yeni MOtorum Nazar değmesin masallah =)
Foto(112).jpg

Yolda gordugumuz modifiyeli Punch Uzun yol için özel dizayn edilmis extra yakıt tankı var...

Foto(114).jpg

Foto(115).jpg

Foto(116).jpg


İkinci kamp alanımız daha bi güzeldi işte buda motorı koydugumuz yer..
66.jpg

Erginbay kafasında tüm yerleşim planımızı yapariken
67.jpg

Sırasıyle ben ve R3N n(resmi ne zaman ve nerde cektigi hakkında en ufak bi bilgim yok =)
68.jpg

69.jpg

İlk kamp alanımızdan goruntuler
71.jpg

72.jpg

redragon kasikla suyun tadına bakar nedense artik anlamadim
73.jpg

74.jpg

Motorların 2. kamp alanına getirdigimizdeki hali
76.jpg

Gitmeden önceki son kahvaltidan önce motoru cektiğimiz yerde erginbay ve motoru
78.jpg

Sadece r3n motoru
79.jpg

Toplu motoların fotosu =)
80.jpg

Kahvaltıdan sonra sonkez kamp alanına(malzemeleri toplamak için) dönerken
83.jpg

84.jpg


İşte bendeki resimler boyle gerisi Erginbayda...
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Söylemesi ayıp,güzeldir Karadeniz be! Şimdi daha ciddi düşünmeye başladım benim eşekle yavaş yavaş gitmeyi:cherry:Eline sağlık.Güzel fotolarda çekmişsiniz.
 
Katılım
25 Ağu 2006
Mesajlar
247
Resimleri görünce gelemediğime bir kez daha yandım.İyi eğlenmişe benziyorsunuz sizin adınıza sevindim.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
gezi için mükemmel bir bölge seçmişsiniz,allah nasip ederse önümüzdeki aylarda akçakoca ya gitmeyi planlıyorum.çadırlar biraz ufak kalmış ama:cat:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mademki scorp kardeşimiz geziye dair başlığımızı açmış ben de birkaç yorum ile katılayım

aklıma gelen hoş anlar

- asalaya vurmus, ilk pireyi fransa da görüp yurda dönmüş olan hamburg kamping
- ikinci kaldığımız yerin ( tanıdık olduğu için isim vermiym ) sahibinin pembe panter hali
- dere kenarında kaldık ama sel olsaydı denizde uyanırmışız ( ankaraya dönünce babam söyledi )
- gidişte redragon ile bütünleşerek yol almamız
- skorpun aynı motorla benden daha az sefer benzin alması
- hello kamping ömer abinin esir sohbetleri ( abisinin vuralım kenarda dediği an )
- tahirin gelen diğer motorcu kardeşlerimizi kesme planları
- akcakoca ya gelipte balık yemeden dönmeyişimiz
- ben motoru yatırmayayım diye tutarken redragonun sacını düzelterek kamp alanına girişi
- alışkanlık yaptığı için masayı da yatırmam
- birbirimize sövme saydırma konularında aşmış boyutlar yaşamamız
- dönüş yolundaki yağmur , sırılsıklam ankara girişinde gökay ve regragona çemkirmem
- erginin ankaraya dönüp adana yapması
- bizi gecen erginin arkasından ergini yakalayamamıs olmamız

ve daha pekçok olay
:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: topluca güldüm :p

erginbay sendeki resimleri de bekliyoruz
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
süper gezmişsiniz beyler, kutlarım,, denizi görünce bi hoş oldum.. bu yağmurda serin serin gelmişsinizdir. turuncu er6n hayırlı olsun,, sanırım nette satılık olan dimi? sıfır makina. rayrjay senın 600f de cantalar gercekten yakışmış..
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
birkaç foto da ben paylaşayım istedim

bir başka kmpçı
20070610111700064jw7.jpg

masayı yatırmadan yatabilince manzara buna benzer, insan dönmek istemiyor ( gözlerimizin uyduruk cep telefonu kamerası lensi kalitesinde olmaması ne muhteşem :) )
20070610114900070iw8.jpg

modern tasarımlı cok güzel bir camii
20070611101100082vb0.jpg

motorlar yerlerine yakışmıştı , bırakıp koşarak mı gelseydik :p
20070610141800075ne0.jpg

haydi erginbay , ekle canavar telinle cektiğin fotolarını :)
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
tekerinize sağlık çok güzel olmuş geziniz. fotolar da gayet güzel:cat:
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
gülmekten öldüm bitim bendeki video,zaten kalitesiz di bide imageshack e yükelyince sesler komedi olmuş:queen::queen::queen::queen::queen:
http://img531.imageshack.us/my.php?image=resim012ey1.flv
video ilk sabah herkes ayaklanırken çekilmiş açlıgın ve malıgın tavan yaptıgı bi saattir,
gokayın :sizi aç bırakmıycam bunla balık avlıycam:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
redragon sil len benim son iki fotoyu , arkada değil gidonun tepesinde taşırım bi dahaki sefere seni :p
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
noliii la burda ne bicim gezmissiniz oyle keske bende gelse idim..
cok guzel fotolar cekerdim valla...
neyse baska geziye artık...
hehehehehe...

resimler 40 mb abicim bendekiler internetim kısıtlı miktarda o yüzden sonra koycam arkadaşlar...
bide artık 100 km lik geziler kesmez bizi...
en az 260 km ve yağmurlu hava olması lazım diyorum...demii...

ne de olsa profesyonel kampçı olduk...

kimse yazmamış ama ben yazayım...
kaldık yedik içtik kamp kurduk üstüne bide para aldık iyimi... :)
hehehe...
tesekkurler Hello Camping Tesekkurler Omer Abi :)
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
süper gezmişsiniz beyler, kutlarım,, denizi görünce bi hoş oldum.. bu yağmurda serin serin gelmişsinizdir. turuncu er6n hayırlı olsun,, sanırım nette satılık olan dimi? sıfır makina. rayrjay senın 600f de cantalar gercekten yakışmış..

eyvallah erman titiz olmasam ama daha iyi olacakti o cantalara milimlik ayar yaparaktan biraz yavaslattim grubu, eylemlerimiz devam edecek her zaman bekleriz seni,


gerci baskanimiz kendi gelmedigi geziyi sallamiyo yok farzediyo ama olsun gezmeye devam :cat:
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
166
Arkadaşlar gerçekten zevkli bir gezi yapmışsınız motorumun yeteceğini bilsem bende katılırdım (cbr 125) izlerken baya bi zevk aldım tşk:cat:
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
erginbay aynen abi bugn haritayı açtım 200 kmlik flan yerlere bakıyorm:mrgreen:kesmez artık öyle ankara sırları hatta iç anadolu:queen:
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
573
uf sahane olmus be..
hay uciim ben bole proje olayina..

nyse sonrakine gelcem insalla..






Shakulin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst