- Katılım
- 27 Mar 2007
- Mesajlar
- 219
- Motosikleti
- Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Dostlar valla ne diyim tek kelimeyle on numara eğlence olmuş, ne yalan söyliyim içimden keşke ben de katılabilseydim bu olaya dedim ama malum daha yeniyiz bu alemde ve ne ben ne de benim mct kaldırabilir böyle bir yol ile yorgunluğu, hepinize helal olsun valla...