Ankara MT 8-10 haziran AKÇAKOCA(rapor)

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çamlıhemşin hangi çamlıhemşin abi , benim bildiğim rizede :)
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
paso kuzey olmaz aradabi guneye inmek leazim diyesim gelir :mrgreen:
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
evet çamlıhemşin biraz uzak kaçar benim motora...
yolda ölebilir her an :)))
ama 3 günde 700 km yaptı ya o motor daha ölsede gam yemez artık :)
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende güney diyenlerdenim ama insanın memleketi de ayrı bir güzel olur :)

çamlıhemşine gitmek için cuma akşam 6 da çıksak gece 1 de samsunda olsak ,
ctsi sabah 9 da yola cıksak 17- 18 rize de olsak , ertesi günü yani pazar ölmüş vaziyette camlıhemsine cıkıp , öğlen 2-3 gibi geri dönüş yoluna koyulmamız ve 900 km yolu gelmemiz gerekir :cherry: bir güne daha ihtiyac var sanki , ya da gidilir mi ne :cherry: alphan giderim desin bende basıyorum :cherry:
 
Katılım
21 Şub 2007
Mesajlar
17
tamam çamlıhemşin uzak kaçtıysa bolu yapalım abant gölü çevreside olur.
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Ergin fotoları koyman gec oldu ama ciddi guzel fotolar eline saglık...
"benalphan" her turlu kamp teklifine hazırım arkaddaşım =)
İznik gölu cevreside hoş olur mesela...
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
offfffffff offffffffffffffffffffffffffff ben bu gidişle töbe bekliyemem ehliyeti:salut:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu başlık görevini tamamlamıştır , isterseniz ayrı platformlarda tartışalım :) yedi göller diyorum , ikincisi bolu abant diyorum , lakin o yolun bi kısmını yeni gittik geldik önce yedi gölleri yapalım mı :)
 
Katılım
21 Şub 2007
Mesajlar
17
flash flash flash

özenmotor arkadaşlar turuncu renkteki 2007 model honda shadow 750 modeli stoklarında kaldığı için 15bin ytl lik motora bayağı indirim yapıyorlar.şöyleki bir arkadaşım 12bin500 ytl ye aldı hemde ayda binytl ye 12 ay taksitle.....plaka dahil.
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1
bende düzceliyim arkadaşlar keşke haberim olsaydı sizi karşılardım burda size eşlik ederdim neyse artık bir dahakiseferf kısmet
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mor_yel teşekkür ederiz gideceğimiz günün sabahı bile görememi akçakoca mı başka bir yer mi tartışıyorduk :) kimse alınmasın darılmasın :) bizim ankaralıların işi böyle , genelde son dakika :)

yau ömer abinin kardeş azmetse melenağzına dubai towers dikecek :cherry: fotolara birkez daha baktım da :)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Way be bizde yaşıyoz mu:salut: Kertenkeleler bile mutlu sürünürken :D Bizde sürünmekte kertenkeleleri geçtik :p
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
flash flash flash

özenmotor arkadaşlar turuncu renkteki 2007 model honda shadow 750 modeli stoklarında kaldığı için 15bin ytl lik motora bayağı indirim yapıyorlar.şöyleki bir arkadaşım 12bin500 ytl ye aldı hemde ayda binytl ye 12 ay taksitle.....plaka dahil.


Turanj beni bozar....Siyah olsa alırdım.....:p:p
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Way be bizde yaşıyoz mu:salut: Kertenkeleler bile mutlu sürünürken :D Bizde sürünmekte kertenkeleleri geçtik :p

kardes torbalı diyosun izmir diyosun :silent: nasıl yani :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst