Ankara MT 8-10 haziran AKÇAKOCA(rapor)

Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Dostlar valla ne diyim tek kelimeyle on numara eğlence olmuş, ne yalan söyliyim içimden keşke ben de katılabilseydim bu olaya dedim ama malum daha yeniyiz bu alemde ve ne ben ne de benim mct kaldırabilir böyle bir yol ile yorgunluğu, hepinize helal olsun valla...
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
shakulin bas istifayı pizzacı açıcaz seninle , olmadı karadeniz pide salonu , olmadı çay ocağı ...

kafasını duvara vuranlar çoğalıyor mu ne :p

ergin ben atlamısım hakkaten cadır konusunu :)
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
512
uf sahane olmus be..
hay uciim ben bole proje olayina..

nyse sonrakine gelcem insalla..






Shakulin

uc valla abi uc,alp-tunay da balkondan flan atlasın :p kaçırıdnız bütün eylenceyi

güzel gezi olmuş elinize saglık.:)

insan birazdaha resim çeker bee:p

hehe yaklasık 150 tanede erginbayda var.:queen:
dayı sende pizacı acarsn kahvaltıya sana gelirz doyur bizi deriz bakalım napıcan:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
len alacagınız olsun insan bizide burdan geçerken alır yaw :silent:

Bi daha olmasın... :wiinkk:
 
Katılım
15 Ağu 2006
Mesajlar
211
ahaa süper.
yaş bu sene tutucak inşllah ehliyet işlerini halledicem.
bu arada video manyak :D
ben de istiyorum
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahaa süper.
yaş bu sene tutucak inşllah ehliyet işlerini halledicem.
bu arada video manyak :D
ben de istiyorum

video da sesler abuk cıkmıs :) ama gökayın düşünceli ve ac halini yansıtması bakımından önemli , kahvaltıcı katil abimiz geldi aklıma "hersey olacak", barajı aştık geliyoruz, kahvaltılar tabak tabak olacak :queen:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadi başla bakalım , kolay gelsin
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
erginbay ben olsam şimdiye kadar koskoca ankarayı yüklerdim 2 saattir ne yaıyon beee:p:mrgreen:
 
Katılım
21 Şub 2007
Mesajlar
17
valla bence bi hafta sonuda yine akçakoca tarafında çamlıhemşin yaylalarına gidip çadır kuralım.
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
valla bence bi hafta sonuda yine akçakoca tarafında çamlıhemşin yaylalarına gidip çadır kuralım.

bana da uyar valla çokda güzel olur...
gene böle cumadan çıkmaca pazar günü de dönmece olursa süper olur...


ya kusura bakmayın ben bu resimleri ancak ankarada yükleyebilirim...
yane perşembe günü olur :)
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Şaane geziymiş hakket :cat:
Helal size cevvaller. iyi yol yapmışınız, kamp güzel ekip güzel, ne diyeyim, nice gezilere :cat:
Yannız tikkatimi celbetti, Mangal Nerede :pale:
MTM ştajınıjı yapmadığınız belli olmuş hemen :pale:
:queen::cat:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
RİZE Hemşine hafta sonu gezisi Ha :silent:süpersiniz:bounce:

:queen::queen::queen::queen:

bende dedim biran kim geliyor burayaaaa:queen::queen:

yok yok arkadaşım bunlar rize hemşinden bahsetmiyorlar düzce tarafında böyle biryer var herhalde ordan bahsediyorlar yoksa kimsenin ankarada kalkım 800-900 km yol tepip rizeye geldigi yok:queen:
 
Son düzenleme:

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:cherry:
:queen::queen::queen::queen:

bende dedim biran kim geliyor burayaaaa:queen::queen:

yok yok arkadaşım bunlar rize hemşinden bahsetmiyorlar düzce tarafında böyle biryer var herhalde ordan bahsediyorlar yoksa kimsenin ankarada kalkım 800-900 km yol tepip rizeye geldigi yok:queen:

rizeye burdangeliriz sanırım ama 2 gün yetmez :) 3 belki :cherry:
samsun yapsak gencler , aslında aynı yolu yapsak antalya civarına cıkarız :)
evet cuma aksamı cıkılarak antalya yapalım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst