Akdeniz Ege karışık (Egelim43 buna alışık)

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Her güzel şey gibi bu geziyide kazasız belasız bitirdik arkadaşlar sonunda evdeyim :cat: Bodrumdan sonrasını (Bodrum-Didim -motofest- Didim- Kuşadası-Kuşadası-Ortaklar-Manisa ve Manisa-Kütahya) etaplarını eve dönüşte sizlerle paylaşmaya karar verdim. Çünkü Didimde festival olduğu için festival ortamını ve sonrasında ki yolculuğun anektodlarını evden rahat bir şekilde ve sindire sindire sizlerle paylaşmak niyetindeyim :cat: Yapmış olduğum bu gezi boyunca beni misafir eden ağırlayan Alanyadaki Fat280- Fatih ve ailesine Bodrumdaki Adem 80 Adem ağama ve ailesine Manisadaki Rapsy 09 Meriç kardeşim ve ailesine gene Manisadaki Tatlı hız İzzet kardeşime teşekkürlerimi sunuyorum sağolun varolun yedik içtik hakkınızı helal edin :rendeer:

Ayrıca bu 10 günlük zaman zarfında yapmış olduğum paylaşımları buradan izleyerek yorumlarını ve iyi dileklerini esirgemeyen yolculuğum boyunca telefonla arayıp mesaj gönderen beni yalnız bırakmayan tüm dostlarada yürek dolusu sevgi ve selamlarımı sunuyorum çok ama çok teşekkürler :rendeer:

Şu üzerimdeki yol yorgunluğunu atar atmaz kaldığımız yerden paylaşımlara devam inş. :wiinkk:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ne demek abi tekrar bekleriz. herzaman başımın üstünde yeriniz var. Canın sıkıldıkça kaç gel yanıma :cat:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
hah uslu çocuk ol bakam nöbete ak şakirt...:flower:

Ganga zoruna gitmesinde nöbete daha 3 gün var ya :cherry: bu 3 günüde yengene ayırdım kaplıcalara gidicez çamlıcada senle takıldığımız yerde mangal yapıcaz :p sonra akıcam nöbete :wiinkk:
yalovadAki MEZİTE...:cherry:

:cherry: Yalova geldiğim zaman tabikide :wiinkk::queen:

ne demek abi tekrar bekleriz. herzaman başımın üstünde yeriniz var. Canın sıkıldıkça kaç gel yanıma :cat:

Eyvallah Adem ağa sağolasın :cat:
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Aman abi sizin sayenizde bizde cok eglendik,Yol yaptık içindeki gencligide görmüş olduk,Dibine Dibine vurduk Temmuzda inş yanındayım :) Basımızın üstünde yerin var abi,bıyır gel :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Aman abi sizin sayenizde bizde cok eglendik,Yol yaptık içindeki gencligide görmüş olduk,Dibine Dibine vurduk Temmuzda inş yanındayım :) Basımızın üstünde yerin var abi,bıyır gel :)


Eyvallah İzzetçim Temmuzda Ramazan iftara beklerim bıyır gel sende :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ganga zoruna gitmesinde nöbete daha 3 gün var ya :cherry: bu 3 günüde yengene ayırdım kaplıcalara gidicez çamlıcada senle takıldığımız yerde mangal yapıcaz :p sonra akıcam nöbete :wiinkk:

abovv daha 3 gün varsa hem zoruma gider hemde boruma...:p toplamda kaç km yaptın agi de bi hele...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
dötünde çıban çıkmadımı aga salkanoyla o rota adamı diri diri mezara gömer...:p
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Ne çıbanı la :cherry: Salcano olm bu SAL-CA-NO cıbıfmı sandın sen bunu :cherry:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Huzuru bulduk fakat yağı bulamayız reyiz :cherry: o sıcakta düzde 90-100 90-100 rampada 3.vites 9.000 devir cıbıfla gitsem 2 kilo yağ lazım olurdu sanırım bana :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yeni porocem yağı şerbetcilerdeki gibi arkada taşıyoz...nası...:queen:


http://www.hilalorganizasyon.com/images/panayir/serbetci.gif
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
ahmet abı sag salım evıne varman sevındırıcı nice km lere

eyvallah Ramazan sağolasın :rendeer: yukarıda seni saymayı unutmuşum kusura bakma aga :pr: o kadar bekledin ilgilendin yedirdin içirdin uğurladın sanada teşekkürler çok sağol hakkını helal et :rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
İnşallah Ramazan hele bir sene olsun bakalımda hak var hüda var :cherry:
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
kımılerıne gore bıryerlere gıtmek ıcın yoollara dusmek mıyoksa motor surmek ıcın yollara dusmekmı.ozgurlugun kendıne guvenısın zırve yaptıgı anlar bence motor stunde olmak.bır gezının daha sonuna gelındı belkı ama yenı rotalar yenı umutlardabekler oldu.ugurlar olsun agam.bursayada beklerız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst