- Katılım
- 1 Haz 2009
- Mesajlar
- 4,117
- Konu Yazar
- #101
Her güzel şey gibi bu geziyide kazasız belasız bitirdik arkadaşlar sonunda evdeyim :cat: Bodrumdan sonrasını (Bodrum-Didim -motofest- Didim- Kuşadası-Kuşadası-Ortaklar-Manisa ve Manisa-Kütahya) etaplarını eve dönüşte sizlerle paylaşmaya karar verdim. Çünkü Didimde festival olduğu için festival ortamını ve sonrasında ki yolculuğun anektodlarını evden rahat bir şekilde ve sindire sindire sizlerle paylaşmak niyetindeyim :cat: Yapmış olduğum bu gezi boyunca beni misafir eden ağırlayan Alanyadaki Fat280- Fatih ve ailesine Bodrumdaki Adem 80 Adem ağama ve ailesine Manisadaki Rapsy 09 Meriç kardeşim ve ailesine gene Manisadaki Tatlı hız İzzet kardeşime teşekkürlerimi sunuyorum sağolun varolun yedik içtik hakkınızı helal edin :rendeer:
Ayrıca bu 10 günlük zaman zarfında yapmış olduğum paylaşımları buradan izleyerek yorumlarını ve iyi dileklerini esirgemeyen yolculuğum boyunca telefonla arayıp mesaj gönderen beni yalnız bırakmayan tüm dostlarada yürek dolusu sevgi ve selamlarımı sunuyorum çok ama çok teşekkürler :rendeer:
Şu üzerimdeki yol yorgunluğunu atar atmaz kaldığımız yerden paylaşımlara devam inş. :wiinkk:
Ayrıca bu 10 günlük zaman zarfında yapmış olduğum paylaşımları buradan izleyerek yorumlarını ve iyi dileklerini esirgemeyen yolculuğum boyunca telefonla arayıp mesaj gönderen beni yalnız bırakmayan tüm dostlarada yürek dolusu sevgi ve selamlarımı sunuyorum çok ama çok teşekkürler :rendeer:
Şu üzerimdeki yol yorgunluğunu atar atmaz kaldığımız yerden paylaşımlara devam inş. :wiinkk: