Akdeniz Ege karışık (Egelim43 buna alışık)

Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
Abi dönen tekerin gazı acan elin vites degiştiren ayagın dert görmesin :)) cok güzel bi gezi olmuş . emegine saglık.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
len fatih ben bıraktım apaçi işlerini. Artıkın düzgün bi kullanıcıyım. Senin gibi deli apaçi değilim :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
agam neler kacırdıgımızı bır kez daha gosterttın ya helal olsuın....

aynen aga bende ayar oldum Kaaamill Dayıya...:p

Eyvallah Celal :cat: gönüller bir kardeşim sağolasın :rendeer:


yirim seni fotolar harika sonları daha yeni gördüm...

Meriç ve İzzet bıradırlarımızda sağolsunlar ilgilerini alakalarını hiç eksik etmediler sendede bendende...çok delikanlı çocuklar...helal olsun ikisinede...ikiside kardeşim gelsinler İstanbula kapım açık ikisinede...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
len fatih ben bıraktım apaçi işlerini. Artıkın düzgün bi kullanıcıyım. Senin gibi deli apaçi değilim :)

baba dağına giderken sen bas bas deyipte kendini tokatlattırmadın heee apache sensin oğlum :p
ben ömrümde hayatım hiç o kadar km motorun gırtlağına basarcasına motor sürmedim hep senden ötürü be kapçık ağazlı:queen:
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
aynen aga bende ayar oldum Kaaamill Dayıya...:p




yirim seni fotolar harika sonları daha yeni gördüm...

Meriç ve İzzet bıradırlarımızda sağolsunlar ilgilerini alakalarını hiç eksik etmediler sendede bendende...çok delikanlı çocuklar...helal olsun ikisinede...ikiside kardeşim gelsinler İstanbula kapım açık ikisinede...


Tsk ederim iyi dileklerin için abi istanbula yolumuz düsmez ama seni bekleriz :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
aynen aga bende ayar oldum Kaaamill Dayıya...:p




yirim seni fotolar harika sonları daha yeni gördüm...

Meriç ve İzzet bıradırlarımızda sağolsunlar ilgilerini alakalarını hiç eksik etmediler sendede bendende...çok delikanlı çocuklar...helal olsun ikisinede...ikiside kardeşim gelsinler İstanbula kapım açık ikisinede...

Len oğlum gezicimisin nesin la sen :p her şeye ayar oluyosun :cherry: senin manevra kabiliyetin yoksa ben ne yapayım :bounce:

Tsk ederim iyi dileklerin için abi istanbula yolumuz düsmez ama seni bekleriz :)

Bu kadar kesin konuşma belki düşüveri yolun İstambola İzzet gidersen bakar Panda adama ben bizzat şahidim yani :cat:

---------- Post added at 01:24 ---------- Previous post was at 01:06 ----------

Abi dönen tekerin gazı acan elin vites degiştiren ayagın dert görmesin :)) cok güzel bi gezi olmuş . emegine saglık.

Eyvallah Murat kardeş sağolasın :rendeer: daha güzel gezileri yapmak buradan bizlerle paylaşmakta sana nasip olsun inş. :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Tsk ederim iyi dileklerin için abi istanbula yolumuz düsmez ama seni bekleriz :)


nasip bu işler ganga...ben buralardayım ...her zaman beklerim...

Len oğlum gezicimisin nesin la sen :p her şeye ayar oluyosun :cherry: senin manevra kabiliyetin yoksa ben ne yapayım :bounce:



Bu kadar kesin konuşma belki düşüveri yolun İstambola İzzet gidersen bakar Panda adama ben bizzat şahidim yani :cat:
cat:



ulen çakçiki Amaddd fuara geldin benim gece nöbetime dek getirdin nası başardıysan artık yinede parçaladık kendimizi...:p layık olmaya çalıştık sana reyiz...:p
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Eyvallah ganga teşekkür ederim :cat: ilgi ve alakandan ziyadesiyle memnun oldum o gün -ki bak şahid oluyoz başkalarına :rendeer:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Aga eline sağlık güzel bir paylaşım olmuş.Demişsin meriç yorulmuş falan :) Senin gibi gençleri o rampalarda amasör 5.5 cm düşük motorla görmek isterim.Tekere zaten güvenemiyorum amasörlerde düşük olunca pek tat vermedi.İşyerinide yanlış yazmıssın aga başka markanın reklamını yapmışsın :) :)

Herzaman beklerim aga başımın üstünde yeriniz var.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Amorsör(doğrusu amortisör bu arada ) :cherry: mamorsör teker meker anlamam ben aga yoruldunmu yoruldun bitti :queen: bende sizin gibi gençleri 2555 km teker çevirirken görmek isterim sahil boyunun o virajlı yollarında 10 gün boyunca :p

İşyerine gelince bana verdiğin peçetenin üzerinde yazanı yazdım :cherry: peçete başka firmanınsa bilemicem :queen:

Eyvallah sağolasın rovanşa buraya beklerim sizi sıra sizde yani :wiinkk:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
aga öyle dionda biliyon götü başı atıyor zaten virajlarda korkutuyor adamı.ön taraf zaten rampa aşşa inerken çamurluğa dayanmış bütün lakaları kollarımda hissettim.Zaten birdaha o haliyle yola cıkmam.Gelir gelmez koruma demiri sis uzun camı taktım.Depo kılıfı takıp amasörleride kaldırdım mı demen keyfime.Kamyon gibi motorla 2555 km yapmışsın hava atıyon.Karadeniz yolunca görücez :)

Şu sınavlardan sonra kaççaz yanına aga rahat ol.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst