- Katılım
- 23 Eyl 2012
- Mesajlar
- 1,493
Ahmet Abi Adem Abi ile konuştum ben sizi bu perşembe beklerken siz bir hafta önceden gelmişsiniz, yoğunluktan forumuda okuyamayınca haberim olmamış, gerçekten siz gezdiğiniz eğlendiniz ama ben üzüldüm birazda ayıp etmiş oldum.Haftasonu açıköğretim sınavlarım olmasa Didime festivalede gidecektim hem teker çevirmiş olurduk.Kısmet olmadı kusura bakmayın artık