Akdeniz Ege karışık (Egelim43 buna alışık)

Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Ahmet Abi Adem Abi ile konuştum ben sizi bu perşembe beklerken siz bir hafta önceden gelmişsiniz, yoğunluktan forumuda okuyamayınca haberim olmamış, gerçekten siz gezdiğiniz eğlendiniz ama ben üzüldüm birazda ayıp etmiş oldum.Haftasonu açıköğretim sınavlarım olmasa Didime festivalede gidecektim hem teker çevirmiş olurduk.Kısmet olmadı kusura bakmayın artık
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Metehandro bura tanıdık geldimi?

dscn1953d.jpg
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
kımılerıne gore bıryerlere gıtmek ıcın yoollara dusmek mıyoksa motor surmek ıcın yollara dusmekmı.ozgurlugun kendıne guvenısın zırve yaptıgı anlar bence motor stunde olmak.bır gezının daha sonuna gelındı belkı ama yenı rotalar yenı umutlardabekler oldu.ugurlar olsun agam.bursayada beklerız.

Eyvallah Mutlu reyiz sağol :rendeer: 2600 küsüur km den sonra senin oralar (260 x2 =520 km) artık bana çerez mesafe :cherry: senin tabirinle kısa koşu yani :cat: bir sabah ansızın gelebilirim reyiz :wiinkk:

Ahmet Abi Adem Abi ile konuştum ben sizi bu perşembe beklerken siz bir hafta önceden gelmişsiniz, yoğunluktan forumuda okuyamayınca haberim olmamış, gerçekten siz gezdiğiniz eğlendiniz ama ben üzüldüm birazda ayıp etmiş oldum.Haftasonu açıköğretim sınavlarım olmasa Didime festivalede gidecektim hem teker çevirmiş olurduk.Kısmet olmadı kusura bakmayın artık

Sağlık olsun Murat Adem senin yerinede ağırladı bizi sağolsun gönüller bir mesele değil :wiinkk:


gelmemi la mangalı yakıp az gemik kemirmemiştir orlarda kenidisi :cherry:

MUhahhahahaha pandacı metehandro :)


Bu arada resimleri ceken hep ben oldugum için pek fotom yok :) Cok zor sartlarda calıstım :)

Evet gerçekten seni tebrik etmek lazım İzzetçim performansın muhteşemdi :rendeer:
 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
Vaybe gezi bitti şimdi ha işin yoksa gel nöbete başla :queen:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Bu arada İznimin uzamasıyla birlikte Rotaya eklemeler oldu aşağıdaki bölgeyi gezmiş oldum tam olarak

adszxko.png

Totalda yaptığım km ise 2560 km :bounce:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Bu soğuktamı :pr: Alanyadan Fatih (Fat280) misafirim şu an gündüz biraz dolaştık üşüdük valla gelmesemiydik netseydik :p
 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
Valla bugün otogardan gelirken geberdim resmen gidemiyorumda rüzgar savuruyo bi oraya bi buraya :D Ben ümidimi kestim artık hazirandayız ve montla dolaşıyorum dışarıda :salut:
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Festival tadında bir gezi olmus, fatıhe gecmıs olsun, gezılerının devamını dılerım, paylasım ıcın tesekkurler
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
FATİH başkanımız acmış yine sezonu askerlikte bitdi ya o durmaz artık . abi seninde emegine saglık cok saglam gezi oluyor . dacya mevzusu kötü oldu ama :))
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Festival tadında bir gezi olmus, fatıhe gecmıs olsun, gezılerının devamını dılerım, paylasım ıcın tesekkurler

Eyvallah teşekkür ederim :rendeer: Fatih yanımda onunda sana selamı var :king:

FATİH başkanımız acmış yine sezonu askerlikte bitdi ya o durmaz artık . abi seninde emegine saglık cok saglam gezi oluyor . dacya mevzusu kötü oldu ama :))

teşekkürler :rendeer: Fatih başkanım teskereyi aldı aktı yollara evet :cherry:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Festival tadında bir gezi olmus, fatıhe gecmıs olsun, gezılerının devamını dılerım, paylasım ıcın tesekkurler

sağol teşekkürler ibrahim baba nasılsın rusya nasıl :)

FATİH başkanımız acmış yine sezonu askerlikte bitdi ya o durmaz artık . abi seninde emegine saglık cok saglam gezi oluyor . dacya mevzusu kötü oldu ama :))

teşekkürler murat evet askerlik bitti sezon açıldı gezmeye devam :wiinkk::cat:

Aleykimselam, kismetse alanyaya nezaman donecek,ozletti kendini

kanka asıl sen özlettin kendini rusyaya gittin göremiyoz seni artık faceyede girmiyon
ben yarın gidebilirsem gidecem yoksa pazartesi döneceğim havalar kötü
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst